بهترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی
امروزه با کمک نرم افزار حسابداری فروشگاهی انجام امور حسابداری و مالی مربوط به اصناف مختلف بسیار سادهتر شده است. نرم افزار حسابداری ساده و فروشگاهی جزو یک عضو جدا نشدنی در بسیاری از کسب و کار ها شده است که چه به صورت یک ن
امروزه با کمک نرم افزار حسابداری فروشگاهی انجام امور حسابداری و مالی مربوط به اصناف مختلف بسیار سادهتر شده است.
نرم افزار حسابداری ساده و فروشگاهی جزو یک عضو جدا نشدنی در بسیاری از کسب و کار ها شده است که چه به صورت یک نرم افزار حسابداری ساده و چه به صورت نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که در دسترس افراد قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نرم افزار های حسابداری ساده فروشگاهی آشنا کنیم.
ممکن است برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدام است و یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟
ویژگیهای بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی:
- کاربری ساده و یادگیری آسان
- سرعت و دقت بالا و به روز بودن بر اساس استانداردهای حسابداری
- امکانات مناسب برای اصناف مختلف
- قابلیت صدور انواع فاکتور و گزارش گیری دقیق
- امکان تعریف نامحدود انبار ، صندوق حساب های هزینه و درآمد
- گزارشات تکمیلی و پیشرفته
- پشتیبانی قدرتمند و به روزرسانی نرم افزار حسابداری
نرم افزار حسابداری و انبار داری رهاورد:
یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری ساده فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری رهاورد می باشد که نرم افزاری جامع و کامل جهت انجام انواع امور حسابداری شرکت ها و فروشگاه ها بوده و در عین حال دارای هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر نرم افزار های حسابداری می باشد .
ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداری رهاورد:
- امکانات پایه بازرگانی ( خرید - فروش - خدمات - فروش اقساطی - بازگشت از خرید و فروش )
- صدور پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور اصلی
- گزارشات پایه (حساب اشخاص - گردش بانک ها و صندوق ها -سود و زیان و هزینه ها - دفتر روزنامه - ترازنامه- موجودی کالا و ...)
- ثبت چک - گزارشات چک و سیستم یادآوری تاریخ سر رسید چک ها
- چاپ روی چک
- امکان تبدیل مستقیم تمامی گزارشات به فایل اکسل
- ثبت رویداد ها و سیستم یادآوری رویداد ها
- گزارشات تکمیلی
- امکان تنظیم چاپ همزمان فاکتور یا فیش از چند پرینتر در مکان های مختلف
- امکان ثبت بازاریاب یا معرف و تخصیص درصد بازاریاب به هر کالا
- چاپ بارکد و برچسب کالا - امکان فروش به وسیله دستگاه بارکد خوان
- ورود و به روز رسانی لیست کالا ها از طریق اکسل - تغیر گروهی قیمت ها
- امکان تعریف کاربران مختلف و تنظیم سطح دسترسی برای آنها
- ثبت شماره سریال / شماره بدنه / بیمه نامه / گارانتی و جستجو از طریق آن
- امکان تعریف نامحدود انبار ، صندوق حساب های هزینه و درآمد
- خدمات ارسال پیام کوتاه خودکار یادآوری بدهی اشخاص و پیام کوتاه اطلاع رسانی صدور فاکتور
- امکان نصب تحت شبکه و فعالیت همزمان چند اپراتور
- امکان طراحی فاکتور های اختصاصی و فرم های گوناگون بنا به درخواست مشتری
برخی از امکانات نرم افزار حسابداری مهر نوین:
نرم افزار حسابداری مهر نوین، یکی از برترین نرم افزار های حسابداری ساده فروشگاهی و یک نرم افزار مالی جامع می باشد که می تواند تمام امور حسابداری و حسابرسی شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک را مدیریت نماید .
برخی از امکانات و خصوصیات نرم افزار حسابداری مهر:
- امکان نصب تحت شبکه و فعالیت چند اپراتور به صورت همزمان از طریق شبکه داخلی و یا شبکه اینترنت
- امکان تعریف مشتری ، انبار ، صندوق ، حساب بانکی ، کالا و خدمات به صورت کاملا نامحدود
- امکان صدور فاکتور خرید ، فاکتور فروش ، پیش فاکتور و انواع سند حسابداری
- قابلیت چاپ با انواع پرینتر لیزری – جوهر افشان – پرینتر های حرارتی و فیش زن امکان چاپ چند طرح فاکتور بصورت همزمان از یک یا چند چاپگر مختلف به صورت خودکار (جهت اطلاع رسانی به انبار ، بخش آماده سازی و .. )
- امکان ثبت بازاریاب و تخصیص درصد برای فروش امکان چاپ بارکد برای اجناس وقابلیت کار با دستگاه بارکد خوان
- امکان تخصیص کلید های میانبر بر روی کیبورد جهت فروش سریع کالا های پرفروش
- امکان ورود و به روز رسانی لیست کالا و قیمت ها از طریق فایل اکسل
- امکان تغیر گروهی قیمت اجناس
- امکان ثبت شماره سریال کالا و جستجو بر اساس شماره سریال ، ثبت توضیحات، وضعیت گارانتی و ...
- امکان تولید انواع گزارش های آماری فروش از قبیل لیست کالا های پرفروش گزارش و نمودار مقایسه فروش و سود ماهیانه ، گزارشات انبار ، گزارشات سود و زیان ، دفتر روزنامه ، ترازنامه و ...
- امکان ارسال لیست قیمت ، گزارش بدهی افراد و سایر گزارشات به صورت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس
- امکان ارسال خودکار پیام کوتاه به مشتریان جهت اعلام میزان بدهی و یا اطلاع رسانی با قابلیت تنظیم حد اقل بدهی و ...
- امکان ارسال خودکار پیام کوتاه به مشتریان به محض صدور فاکتور برای آنها
- امکان ثبت چک های دریافتی و پرداختی با قابلیت ثبت خودکار سند و نیز سیستم یاد آوری تاریخ سر رسید
این نرمافزار ها تمام قابلیتهای یک نرمافزار کارآمد و قدرتمند برای مدیریت امور مالی و حسابداری را دارد و به ابزارهای مختلف نظیر کارتخوان، بارکدخوان، پرینتر، آیدی کالر و… متصل میشود. از این نرمافزار در محیطهای مختلف همچون سوپرمارکت، هایپرمارکت، خرده فروشی، عمده فروشی و… می توان استفاده کرد.