10 سایت برتر خرید هندزفری بلوتوث

10 سایت برتر خرید هندزفری بلوتوث

بلوتوث موبایل یکی از اولین راه های ارتباط دو دستگاه دیجیتال بدون استفاده از سیم و کابل است که در سالهای 1385 الی 1390 بطور بسیار گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار میگرفت .محصولات تولید شده توسط قول های فن‌اوری هنوزم از همین ت

بلوتوث موبایل یکی از اولین راه های ارتباط دو دستگاه دیجیتال بدون استفاده از سیم و کابل است که در سالهای 1385 الی 1390 بطور بسیار گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار میگرفت .محصولات تولید شده توسط قول های فن‌اوری هنوزم از همین تکنولوژی برای ارتباط بین هندزفری بلوتوث و گوشی موبایل استفاده می‌کنند.

بلوتوث با وجود امکان اتصال از طریق وایفای و … هنوز نیز جایگاه خود را از دست نداده است .پیوند کوتاه برد، بهره‌بری انرژی کم، کم هزینه بودن ، استفاده از فرکانس غیر منظم و … باعث شده هنوز نیز بهترین انتخاب برای استفاده در هندزفری های بلوتوث باشد .

استفاده از هندزفری بلوتوث مزیت های زیادی نسبت به هندزفری های سیمی دارد که در این مطلب جای پرداختن به آنها نیست. با توجه به گستردگی و تنوع هندزفری های بلوتوث موجود در بازار انتخاب و خرید هندزفری بلوتوث کار ساده‌ای نبوده و وجود اجناس فیک در بازار احتمال هدر رفت هزینه را بیشتر نیز کرده است.

ساده ترین کار برای افرادی که قصد خرید هندزفری بلوتوث را دارند وقت و زمان کافی برای بدست آوردن اطلاعات و تخصص کافی در مورد برندهای مختلف و همچنین تشخیص هندزفری فیک و اورجینال را ندارند خرید از فروشگاه های معتبر است. در این مقاله 10 سایت برتر خرید هندزفری بلوتوث را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

-         جانبی

فروشگاه اینترنتی جانبی یکی از اولین مراجع تخصصی فروش لوازم جانبی است که فعالیت خود را از سال 91 با هدف ارائه انواع لوازم جانبی برای تلفن های همراه آغاز کرد. با گذشت زمان و گسترش فعالیت های فروشگاه، جانبی به حوزه های دیگری همچون تبلت، لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و ... وارد شد.

فروشگاه جانبی برای دستیابی به رضایت مشتریان خود همواره سعی کرده تا به کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه خود توجه ویژه ای داشته باشد. ارائه با کیفیت ترین محصولات از هر برند سبب شده تا مشتریان این فروشگاه با اطمینان خاطر و بدون دغدغه از بابت اصل یا غیر اصل بودن محصولات نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

-         دیجیکالا

تقریبا غیر ممکن است در ایران در مورد خرید اینترنتی صحبت کنی و نامی از دیجیکالا در میان نباشد چراکه دیجیکالا علاوه بر اینکه یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی ایران است امروزه لقب بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران را نیز به خود اختصاص داده.

دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه در سال 85 فعالیت خود را شروع کرد و با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در این فروشگاه اینترنتی پیدا خواهید کرد.

در سال ۱۳۹۶ دیجیکالا مدل کسب‌وکار خود را به مارکت پلیس تغییر داد و بعد از آن فروشندگان زیادی محصولات خود را در این سایت به فروش می‌رسانند و به همین دلیل باید در خصوص خرید هندزفری از این سایت دقت بیشتری نسبت به گذشته داشت.

-         پرشام کالا

فروشگاه اینترنتی پرشام کالا برای اولین بار در سال 88 پا به بازار فروش اینترنتی ایران گذاشت و توانست به مرور و با اعتماد سازی و ارائه لوازم جانبی اصلی و بعضا کمیاب ، نایاب و قدیمی جایگاه خود را در بین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تثبیت کند. پرشام کالا در زمینه فروش هندزفری ، شارژر ، قاب و کیف موبایل فعالیت دارد. 

-         تکنولایف

سرور های این وبسایت در سال 86 روی مدار قرار گرفت و این مجموعه در ابتدا با قدرتی مثال زدنی شروع به فعالیت کرد ولی بعد از مدتی به دلایل مختلف روبه تعطیلی و عدم فعالیت رفت تا اینکه در تاریخ 1 اسفندماه 1396، شرکت پارس همراه کاسپین به شماره ثبت 3517 به جهت رشد تکنولایف در این فروشگاه اینترنتی سرمایه گذاری و مالکیت تکنولایف را خریداری کرد. شرکت پارس همراه کاسپین - منطقه آزاد انزلی در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی از جمله گوشی تلفن همراه فعالیت می‌کند.

-         خاص باکس

خاص باکس اولین بار در سال 1396 فروش اینترنتی محصولات خود را شروع کرد. این وبسایت با استراتژی سیستم فروش "کالا همراه با هدیه" توانست طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کند. در وب سایت خاص باکس انواع کالاهای الکترونیک و غیر الکترونیک، اکسسوری دیجیتال و شخصی عرضه میگردد.

-         مستر کالا

فروشگاه اینترنتی مستر کالا در زمینه فروش انواع پاوربانک و شارژر همراه، هندزفری و هدفون ، شارژر و کابل ، فلش مموری ، کاور و قاب گوشی ، محافظ صفحه نمایش ،کارت حافظه ،موس و کیبورد ، کاور و کیف لپ تاپ ، اسپیکر و بلندگو ، ابزار سلامت ، اسپینر گجت پوشیدنی ، هارد اکسترنال ، تجهیزات بازی مانند گیم پد(دسته بازی) و کنسول بازی و ... فعال می‌باشد و توانسته امکان خرید فوری هندزفری های بلوتوث اورجینال زیادی را برای کاربران خود مهیا کند.

-         موب خرید

فروشگاه اینترنتی موب خرید، یکی از پیشتازان و بروزترین عرضه کنندگان لوازم جانبی در ایران می باشد که روزانه چندین محصول جدید به فروشگاه اضافه می کند. پس از ورود هر اسمارت فون جدید در ایران، موب خرید جزو اولین فروشگاه هایی می باشد که لوازم جانبی آن را به صورت کاملا تخصصی عرضه می‌نماید.

-         فارس کالا

فروشگاه اینترنتی فارس کالا در حال حاضر یکی از تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه اینترنتی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند. فارس کالا لوازم خود از برند های محبوب و با قیمت و کیفیت مطلوب عرضه میکند و همچنین اصل بودن و نازل بودن قیمت اجناس خود را ضمانت می کند. مجموعه فارس کالا همواره معتقد بر این اصل می باشد که کاربران و مشتریان باید انتخاب شایسته و مطمئنی داشته باشند.

-         شیائومی 360

فروشگاه اینترنتی شیائومی ۳۶۰ از سال 1398 تا کنون بصورت انحصاری در زمینه فروش تمامی محصولات و گجت های برند شیائومی در کشور فعالیت داشته و همواره سعی نموده تا بتواند محصولات شیائومی را با قیمت و تنوع و سرعت مناسب در ایران به دست علاقه مندان این برند برساند. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است.

-         تیمچه

فروشگاه اینترنتی تیمچه در پاییز سال ۹۹ با شعار امن‌تر، ساده‌تر، کم‌هزینه‌تر آغاز به کار کرد. بنیان گذاران این فروشگاه قبلا  با برند لندو ( یکی از اولین و بزرگ‌ترین استارتاپ‌های حوزه خرید اقساطی) در بازار اینترنتی ایران فعالیت می‌کردند. سرمایه گذار اصلی این فروشگاه اینترنتی شرکت نوین تجارت مجازی آریا با شماره ثبت ۵۳۸۹۶۵ است.