از گدایی هنرمندانه تا قورت دادن دو کیلو تریاک

از گدایی هنرمندانه تا قورت دادن دو کیلو تریاک

نگاهی به برخی از خبرها و گزارش های سایت ها و پایگاه های مختلف خبری روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۳ در پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر./ گدایی هنرمندانه/ مرد


گدایی هنرمندانه!

لباس و زیور آلات میلیونی مارک‌ دار آویزان به سر و گردن و دستان برخی از این نوازندگان نشان می‌دهد؛ این جماعت حتی مثل گداهای نسل قبل هیچ اصراری به مظلوم‌ نمایی و نمایش فلاکت ندارند. آن ها با سر و وضع مرتب و بعضا شیک و به روز مشغول گدایی کردن هستند. یکی از دانشجویان موسیقی دانشگاه تهران می گوید بعضی از آلات موسیقی در دست این افراد دیده تا هفت میلیون تومان هم ارزش دارد.


گدایی شیک

بیشتر

 

مردی که دو کیلو تریاک را قورت داد

این قاچاقچی که قصد انتقال این مقدار مواد را از بندرعباس به تهران داشت در ایستگاه راه آهن قم توسط مأموران دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن این استان دستگیر شد. این قاچاقچی ۲۶۶ بسته آب بندی شده تریاک به وزن ۲ کیلو گرم را بلعیده بود.


قورت دادن تریاک

بیشتر

 

تصاویر جالب از ایستگاه فضایی

ایستگاه فضایی بین‌المللی با مشارکت بیش از ۱۵ کشور ساخته می‌شود. این ایستگاه فضایی در مدار زمین و در ارتفاع ۳۵۰ کیلومتری از سطح زمین در حرکت است. سرعت آن در مدار معادل ۲۷٬۷۰۰ کیلومتر بر ساعت است، که به این ترتیب روزی ۱۵ بار به دور سیاره زمین گردش می‌کند.بیشتر بخش‌های اصلی این ایستگاه فضایی ساخته شده اما تا سال ۲۰۱۵ چند بخش جدید به آن افزوده خواهد شد. ایستگاه فضایی بین‌المللی در شب بصورت ستاره‌ای متحرک با چشم غیرمسلح قابل رؤیت است. این ایستگاه محصول همکاری مشترک سازمان ناسا، سازمان فضایی روسیه، سازمان فضایی اروپا، سازمان فضایی ژاپن، و سازمان فضایی کانادا است.


انبار کالا در فضا

بیشتر

 

 

جشنواره عروسکی در خیابان های تهران


جشن عروسکی در تهران

بیشتر

 

تاکتیک هالیوودی داعش برای ترساندن امریکا

داعش در پاسخ به اظهارات باراک اوباما در اعلام جنگ علیه این گروه، با انتشار ویدئویی نشان داد که در صورت اعزام سربازان آمریکایی به عراق چه اتفاقی برای این سربازان خواهد افتاد.


فیلم هالیوودی داعش

بیشتر

 

 

شوخی عجیب حنیف عمران زاده با یک نوجوان


شوخی عمران زاده

بیشتر

 

افتتاح حوزه علمیه در لندن


حوزه علمیه در انگلیس

بیشتر

 

موش هایی که میلیاردر شدند


موش های ثروتمند

شهر موش ها2» ساخته مرضیه برومند توانست به فروش 3 میلیارد و 160 میلیون تومانی برسد؛ همچنین فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی توانست به فروش یک میلیارد و 95 میلیون تومانی برسد.

بیشتر

 

وضعیت ناجور شاه قطر در لندن

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری از شاه سابق قطر، نوشت که او به طور چشمگیری ظاهر ثروتمند و شکوه شاهی خود را از دست داده است.


شاه سابق قطر

بیشتر