اپلیکیشن باشگاه مشتریان

اپلیکیشن باشگاه مشتریان

امروزه کمتر کسب و کاری را می توانید پیدا کنید که به دنبال نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان و نرم افزار ثبت شماره مشتری حتی دستگاه شماره ذخیره کن نباشد! نرم افزار باشگاه مشتریان یا سیستم باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا مشت

امروزه کمتر کسب و کاری را می توانید پیدا کنید که به دنبال نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان و نرم افزار ثبت شماره مشتری حتی دستگاه شماره ذخیره کن نباشد! 

نرم افزار باشگاه مشتریان یا سیستم باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا مشتریانی وفادار بسازید و همچنین با استفاده از پنل هایی که در اختیار شما(صاحب کسب و کار) و مشتریان نهایی قرار میگیرد ، مشتریان جدید کسب کنید و آنها را ترغیب به خرید بیشتر کنید و در نهایت فروش و سود خود را افزایش دهید.

اپلیکیشن ثبت شماره موبایل مشتریان به شما کمک می‌کند تا بتوانید شماره موبایل مشتریان خود را در پایگاه داده باشگاه مشتریان ثبت نمایید و پیامک های مختلفی ... برای مشتری ارسال می‌شود. اپلیکیشن ثبت شماره، جایگزین دستگاه سخت افزاری ذخیره شماره موبایل می باشد.

نرم افزار ذخیره شماره موبایل مشتری برای ویزیتورها و بازاریابان یک اپلیکیشن کاربردی است، تا با مراجعه به فروشگاه‌ ها بانک شماره موبایل اصناف موردنظر شما را جمع‌اوری کنند و این شماره‌ها همان لحظه در دفترچه تلفن سامانه پنل اس ام اس ذخیره شود. حالا می‌توانید به آسانی از این بانک شماره موبایل برای اطلاع رسانی‎ها استفاده کنید.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان سیما سافت:

اپلیکیشن ثبت شماره موبایل مشتری و باشگاه مشتریان سیما سافت نرم افزاری است که به راحتی هر نوع گوشی اندرویدی را تبدیل به مانیتور لمسی ثبت شماره موبایل توسط مشتریان می کند. این اپلیکیشن به همراه پنل مدیریت باشگاه مشتریان و پنل ارسال پیامک با هزینه بسیار اندک سالانه و بدون هیچ گونه هزینه اضافه برای خرید دستگاه ثبت شماره یا هزینه نصب و .... در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

به کمک این اپلیکیشن ذخیره شماره مشتری سیما سافت می‌توانید شماره موبایل مشتریانتان را جمع‌اوری نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره نمایید و برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی از این بانک شماره موبایل استفاده نمایید.

 

پنل مدیریت خدمات چند رسانه ای و پیامکی که در اختیار شما قرار میگیرد نیز به شما امکان ارسال انواع پیامک تبلیغاتی ، پیامک های حاوی آخرین تخفیف ها و آفرها ، تعریف و ارسال انواع نظرسنجی و مسابقه را برای افراد ثبت نام شده در باشگاه مشتریان شما فراهم می کند