با گیفت کارت موبوگیفت به‌سادگی از آمازون خرید کنید!

با گیفت کارت موبوگیفت به‌سادگی از آمازون خرید کنید!

برای این کار باید از سایت آمازون استفاده کنیم؛ چراکه بزرگترین سایت خرید اینترنتی در جهان است! در سایت آمازون می‌توانیم میلیون‌ها کالای فیزیکی و الک

برای این کار باید از سایت آمازون استفاده کنیم؛ چراکه بزرگترین سایت خرید اینترنتی در جهان است!

در سایت آمازون می‌توانیم میلیون‌ها کالای فیزیکی و الکترونیکی را مشاهده کنیم که برای خرید آن‌ها فقط کافی است که هزینه آن ‌را پرداخت کرده و کالا را دریافت کنیم؛ اما برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم، قضیه کمی متفاوت است. ما برای پرداخت هزینه‌های دلاری به یک گیفت کارت آمازون نیاز داریم. در این مطلب قرار است کمی در مورد گیفت کارت Amazon و نحوۀ خرید آن از سایت موبوگیفت صحبت کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

تجربۀ خرید از سایت آمازون!

جف بروس موسس سایت فروشگاهی آمازون در سال ۱۹۹۵ است. وی در آن سال‌ها توانست با کمک دوستان خودش یک استارت‌آپ را راه‌اندازی کند که اکنون به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان شناخته می‌شود.

"در آمازون همه چیز پیدا می‌شود" این شاید بهترین توصیف از سایت آمازون باشد. زیرا انبارهای این شرکت در اکثر کشورهای جهان شعبه دارند و کالاهای فراوانی را به مقصدهای مختلف ارسال می‌کنند. علاوه‌برآن، انواع کالاهای الکترونیکی مانند کتاب و مجله نیز در این سایت موجود است.

قیمت مناسب، ارسال سریع کالا، اطمینان از اورجینال بودن و تنوع بی‌نظیر محصولات از جمله ویژگی‌های سایت آمازون است. شما نیز با خرید آنی گیفت کارت آمازون می‌توانید تجربه‌ی دلنشینی داشته باشید.

گیفت کارت آمازون چیست؟

همان‌طور که گفتیم، برای خرید محصولات مختلف از سایت آمازون باید هزینه‌های آن را به دلار پرداخت کنیم. اما وجود مشکلاتی مانند تحریم و احراز هویت باعث شده است که کاربران ایرانی مشکلات جدی برای سفارش محصول از آمازون داشته باشند.

اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چراکه با خرید گیفت کارت آمازون ارزان از موبوگیفت می‌توانید تمام پرداخت‌های دلاری خودتان را به‌صورت آنی انجام داده و محصول موردنظرتان را به راحتی و بدون دردسر سفارش دهید.

Gift Card در واقع همان کارت هدیه است که به مبلغ مشخصی شارژ می‌شود. شما با داشتن این کارت‌ها می‌توانید به همان مبلغ شارژ شده، خرید خودتان را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که نیازی به داشتن گیفت کارت به‌صورت فیزیکی نیست و تنها با واردکردن کد مخصوص آن می‌توان محصولات موردنظر را سفارش داد.

استفاده از گیفت کارت‌های آمازون برای دانشجویان و محققان می‌تواند یک پیشنهاد ایده‌آل باشد؛ چراکه در این سایت انواع کتاب‌های علمی و مقالات جدید وجود دارند که به‌صورت الکترونیکی نیز قابل خرید هستند. بنابراین اگر به دنبال دسترسی به منابع علمی روز جهان هستید، بهتر است از Gift Card آمازون برای خرید استفاده کنید.

گیفت کارت‌های آمازون را چگونه باید فعال کرد؟

پس از خرید گیفت کارت آمازون با تحویل فوری از سایت موبوگیفت باید برای فعالسازی آن اقدام کنید. اما قبل از آن باید در سایت آمازون ثبت‌نام کرده و حساب کاربری داشته باشید.

به همین منظور وارد سایت آمازون شوید و روی گزینه Sign in کلیک کنید. پس از آن یک صفحه باز می‌شود که اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و نام کاربری را از شما می‌خواهد. با کامل کردن این صفحه و کلیک روی گزینه Register عملیات ثبت‌نام به پایان می‌رسد. اما برای تایید حساب کاربری باید وارد ایمیل خودتان شوید و حساب ساخته شده را تایید کنید.

در مرحلۀ آخر برای ثبت گیفت کارت و استفاده از آن در سایت، باید به دنبال گزینۀ Reedem a Gift Card در صفحۀ اصلی آمازون باشید. با کلیک روی این گزینه، یک کادر باز می‌شود که محل واردکردن کد گیفت کارت خریداری شده است. در آخر، با کلیک روی گزینۀ Apply to your balance حساب کاربری شما به همان میزان شارژ شده و قابل استفاده خواهد بود.

بهترین روش برای خرید Gift Card آمازون چیست؟

یکی از نکات مهم برای خرید گیفت کارت آمازون، توجه به منطقۀ فعالسازی یا ریجن گیفت کارت است. زیرا استفاده از آمازون برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست.

بنابراین پیشنهاد ما این است که گیفت کارتی را بخرید که ریجن آمریکا باشد و سپس برای فعالسازی آن حتما وی پی ان (VPN) خودتان را روشن کرده و روی منطقه آمریکا قرار دهید. درواقع باید ریجن گیفت کارت با وی پی ان شما یکسان باشد تا آمازون نتواند تشخیص دهد که شما از ایران در حال خرید هستید.

تجربه نشان داده است که برای خرید انواع گیفت کارت‌ها بهتر است از سایت‌های مطمئن استفاده کنید. در این صورت خیالتان راحت است که گیفت کارت خریداری شده، معتبر خواهد بود. در بخش بعدی با یکی از مشهورترین سایت‌های خرید گیفت کارت بیشتر آشنا خواهیم شد.

لذت خرید از آمازون با گیفت کارت موبوگیفت

موبوگیفت یک سامانۀ متفاوت و جذاب است که با کمک آن می‌توانید به انواع گیفت کارت‌ها دسترسی داشته باشید. از جمله محصولات موبوگیفت می‌توان به گیفت کارت آمازون، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت نتفلیکس و خرید آنی گیفت کارت گوگل پلی معتبر اشاره کرد.

داشتن یک رابط کاربری ساده و هوشمندانه در کنار قیمت مناسب باعث شده است که موبوگیفت به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید گیفت کارت با تحویل آنی تبدیل شود. شما نیز می‌توانید انواع کارت‌های هدیه را با خیال راحت از موبوگیفت خریداری کنید و کد آن را به‌صورت لحظه‌ای دریافت کنید. منتظرتان هستیم.