تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار یزد از رهبر انقلاب

تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار یزد از رهبر انقلاب

تابناک نوشت: ...
تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار یزد از رهبر انقلاب فرهنگ > دین و اندیشه - تابناک نوشت:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار یزد در پیامی مشترک، از رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌سبب تمجید ایشان از هیئت عزاداران محله «باغ گندم»، تشکر کردند.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دامت برکاته
با سلام و درود خالصانه و عرض ارادت و تسلیت ایام شهادت سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و با آرزوی صحّت و سلامتی کامل برای وجود نازنین آن پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) و استمرار کوثر جوشان ولایت.
از آنجا که پیام گرمی بخش و دل انگیز حضرتعالی در رابطه با سینه زنی و مداحی یکی از هیأت‌های عزاداری دارالعلم و دارالعبادة یزد موجی از شوق و شعف و غرور برانگیخته است و دل‌های مشتاقان و عزاداران مخلص اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تشنگان کوثر عاشورا را پرشورتر ساخته است، وظیفه دانستیم که از طرف خود، صداوسیمای مرکز یزد و هیأت‌های محترم عزاداری استان یزد از آن همه توجه و دقت و لطف و عنایت حضرتعالی تشکر وافر داشته باشیم و عرض نماییم که استان یزد این "حسینیه ایران" از چنین هیأت‌هایی آکنده است؛ اینجا قلب‌ها از عشق کربلا لبریز و لب‌ها از ترنّم ولایت موج‌خیز است و حضور عاشقانه و آگاهانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در صحنه‌ها همیشگی است.
از خداوند منّان تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) و پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی را خواستاریم. خداوند وجود پر برکت حضرتعالی را برای اسلام و تداوم انقلاب حفظ فرماید.
با احترام فراوان
محمدرضا ناصری - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
سیدمحمّد میرمحمّدی - استاندار یزد

 

 

1717