حرف‌مردم

حرف‌مردم

سلام ريشه تمام بدبختي هاي اين کشور، نمايندگاني هستند که در برابر پول دين و ديانت خود را به راحتي مي فروشند. سلام. چرا وقت و بي وقت ايرانسل و همراه اول

حرف‌مردم
خراسان - مورخ شنبه 1393/11/25 شماره انتشار 18907

سلام ريشه تمام بدبختي هاي اين کشور، نمايندگاني هستند که در برابر پول دين و ديانت خود را به راحتي مي فروشند.

سلام. چرا وقت و بي وقت ايرانسل و همراه اول پيام تبليغاتي مي فرستند؟ ما نمي خواهيم توسط اين خيران ميليونر يا سوار مازراتي شويم.

آقاي روحاني اين آمار و ارقام را از کجا آوردند؟ مردم که هيچ کدام از اين ها را در زندگي شان احساس نکردند.

آقايان با سواد اقتصادي اگر با اتوبوس و تاکسي جابه جا شويد معني مهار تورم را از مردم مي شنويد. آقا محمود با اين که بي سواد بود ولي بلوف نمي زد.

دومين کار عالي از خراسان وزين، مطلب مچ گيري هاي پر خطر پليس در پيچ جاده ها بود. واقعاً قابل تحسين است. دست مريزاد. مطلب چند گاه قبل را هم پيگيري کن. جريمه شدن توسط غير افسر پليس (کادر وظيفه).

از خواندن گزارش بخاري نفتي و حوادث پيش آمده در زندگي سلام بسيار متأثر شدم. دولت فکري به حال کلاس هاي درس کند.

حکايت رسايي مثل کسي است که در حال غرق شدن است، هرچه بيشتر دست و پا بزني زودتر غرق مي شوي.

خراسان ورزشي عزيز، اين قدر ذوق زده شدم وقتي ديدم در برنامه ورزش و مردم تيترهاي پنج شنبه شما را مي خوانند.

من هر روز خراسان ورزشي را مي خوانم ولي دريغ از يک بار درج مطلب درباره تيم هاي مشهدي به ويژه سياه جامگان و وضعيتش در جدول.

در دست گرفتن و حمل تصاوير زيباي شهدا توسط راهپيمايان در راهپيمايي يوم ا... ۲۲ بهمن امسال بر شکوه و ابهت و عظمت اين مراسم عبادي - سياسي بيش از پيش افزود.

اجرا نشدن قوانين پرستاري و بي توجهي به مطالبات قانوني اين قشر پرتلاش، نجيب و صبور، موجب اعتراض آن ها شده است.

لطفا به آقاي هاشمي نسب رئيس سازمان نوسازي مدارس، بفرماييد که حقيقت را بگويند. تقريبا در بيشتر روستاهاي دور افتاده هنوز بخاري چکه اي دارند. ما که از اين همه ظاهرسازي خسته شده ايم.

با عرض سلام و خسته نباشيد. اخيرا 7 محصول غذايي، غيرمجاز اعلام شده است. اين به منزله آن است که زيان مصرف آنها قطعي و حتمي است. پس از ضروريات محض است تا از تکرار توليد اين گونه محصولات جلوگيري شود.

واقعاً به قول توکلي نماينده تهران؛ خاک بر سر نماينده اي که به وزير شماره حساب داده است. شماره حساب به مردم حوزه انتخاباتي خودت مي دادي بهتر به تو کمک مي کردند. شرم باد بر تو.

زمستان تمام شد و امسال هم حسرت برف به دلمان ماند.

سبد کالا به خانواده هفت نفره من تعلق نمي گيرد درحالي که يک فرزندم سرباز است دو فرزند دانشجو دارم خانم من خانه دار است و خودم بازنشسته آموزش و پرورش هستم. پس بايد به کي تعلق بگيرد؟

من يک کاسبم برادري که فرمودند روزي صد هزار تومان فروش دارد، کارش خيلي پر رونق است اما شخص ديگري صحبت ايشان را لطيفه خوانده! متاسفم براي اين ادبيات و طرز فکر. من ليسانس گرفتم سرمايه گذاشتم، ماليات، عوارض، برق، گاز،تلفن، حقوق شاگرد و ... مي دهم هيچ چيز از شماي کارمند کم ندارم جز پارتي که شغلم آزاد شد. روزي 14 ساعت کار مي کنم. حال شما با دريافتي تان چقدر کار مفيد داريد؟ کمي منصف باشيد.

آقاي حداد عادل گفتند که وضعيت کشور نبايد به سال هاي 76 تا 84 برگردد؛ در صورتي که کشور نبايد به سال هاي 84 تا 92 برگردد مردم خاطرات تلخ مديريتي اين هشت سال را فراموش نمي کنند آقاي حداد عادل عزيز.

اگر آقايان دولتمرد با سواد همين طور پيش بروند ممکن است فحش هم بدهند خوب فقط اين ها باسوادند.

باز هم آخر سال و زمزمه هاي افزايش حقوق. باز هم افزايش ناچيز و اين بار دلسوزي کارفرما و دولت.

همه مردم و کارشناسان و نظرسنجي ها مي گويند بازار خودرو در ايران انحصاري است اما آقاي وزير مي گويد انحصاري نيست.

سلام بنده از صميم قلب درگذشت والده گرامي آقاي محمود احمدي نژاد را به ايشان تسليت عرض مي کنم و از خداوند متعال براي مادر آقاي احمدي نژاد آمرزش و براي محمود احمدي نژاد صبر مسئلت مي کنم.

تغيير ناگهاني مسير، باعث وقوع بسياري از حوادث رانندگي مي شود. دوستان عزيز از راهنماي ماشين استفاده کنيد تا جلوي بسياري از تصادفات گرفته شود.

تو را به خدا بازنشستگان را دريابيد وام به چه درد ما مي خورد از کجا اقساطش را پرداخت کنيم؟

درود بر رسايي و کريمي قدوسي نمايندگان شجاع و حقگو؛ ما از شما حمايت مي کنيم. بعضي ها خود را به جاي مردم گذاشته اند و نسبت به شما بي مهري مي کنند ولي آگاه باشيد که هرگاه حرف حقي بزنيد که خدا را راضي کنيد، در قلب ما جاي داريد.

پس اين عيدي و پاداش بازنشستگان تامين اجتماعي که قرار بود بهمن ماه پرداخت شود، کجاست؟! مسئولان ما را سرگردان نکنند!

گفته اند که مهدي هاشمي در آخرين جلسه دفاع از خودش مريض شده و سه روز استراحت پزشکي گرفته است. ياد چهل سال پيش افتادم که به خاطر مدرسه نرفتن هرچه مي خواستيم استراحت مي گرفتيم.

اي کاش هرگز براي مسکن مهر ثبت نام نمي کرديم سال ۸۸ ثبت نام کرديم و ۳۵ ميليون به شرکت تعاوني پول پرداختيم حالا حتي با همين قيمت هم از ما نمي خرند از پول ما بقيه استفاده کردند و ما فقط ضرر کرديم.

سلام، گزارش شما درباره کمين و مچ گيري ماموران پليس راه در جاده ها عالي و به جا بود و بيشتر مردم بارها و بارها شاهد اين گونه اقدامات ماموران پليس راه بوده اند و ترس رانندگان بيشتر از اين است که براي ماموران حادثه ناگواري رخ دهد. از زحمات شما تشکر مي کنم؛ اميدوارم باز هم بنويسيد شايد گوش شنوايي پيدا شد.

سلام. آموزش و پرورش منت گذاشت و خواست ۵ ميليون وام به بازنشستگان که بيماري صعب العلاج دارند، بدهد؛ اما بانک ملي علاوه بر ضامن و نامه کسر از حقوق، فاکتور خريد و ۶۰۰ هزار تومان هم آورده نقدي خواسته است! اين هم از کمک به قشر بازنشسته که بيمار دارند!

برادر عزيز! آقاي روحاني در اين مدتِ کم، مدل ماشين اين دوست عزيز بازنشسته را پايين نياورده است اين برادر گرامي طي اين هشت سال گول حرف هاي آقاي دکتر احمدي نژاد را خورده و در توهم آن شعارها در خرج کردن زياده روي کرده حالا که آقاي روحاني آمده است و از آن شعارها خبري نيست، تازه به ياد بدهي هايش افتاده و مجبور شده است ماشين مدل بالايش را بفروشد تا جواب طلبکارانش را بدهد.

به کوري چشم دشمنان، حماسه مي آفرينيم حماسه وحدت يکدلي و يکرنگي تا تيري باشد به سمت دشمن غاصب و ابرقدرت ها که در راس آن آمريکاست. از رهبر به يک اشاره از ما به پا خاستن.

بيش از يک ماه است که سايت مربوط به کاربران اينترنت مخابرات خراب است و هيچ مسئولي پاسخگو نيست. ما نه مي توانيم از اينترنت ديگر شرکت ها استفاده کنيم و نه مي توانيم به سايت براي ديدن باقي مانده اعتبار و ... مراجعه کنيم. راه چاره اين انحصاري بودن مخابرات چيست؟

يارانه ثروتمندان يک بار اضافي روي دوش دولت است، دولت بايد هرچه زودتر تکليف خودش را با ثروتمندان مشخص کند و اين بار و هزينه سنگين را از روي دوشش بردارد.