خالق خاطرات تلخ سرخ ها پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست

خالق خاطرات تلخ سرخ ها پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست

به گزارش همشهری آنلاین دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به تازگی با شکایت از این دو باشگاه آنها را به پرداخت مطالبات خود محکوم کرده

به گزارش همشهری آنلاین دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به تازگی با شکایت از این دو باشگاه آنها را به پرداخت مطالبات خود محکوم کرده و با توجه به قطعی بودن این آرا تا زمان پرداخت نشدن این دو بدهی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان بسته خواهد بود. مکانی به مدت دوفصل در پرسپولیس بود که هرگز دوران درخشانی در این تیم نداشت و سرخها قهرمانی لیگ پانزدهم را به دلیل گلهای دریافتی زیاد از دست دادند با این حال پرسپولیس حالا به دلیل عدم پرداخت این دروازه بان پنجره اش بسته خواهد شد.

آرش شکرریز، کارگزار این بازیکن در گفت و گو با فارس، درباره این موضوع اظهار داشت: طبق رای قطعی کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون تومان به انضمام خسارت دادرسی در حق سوشا مکانی محکوم شد. متاسفانه با وجود گذشت مواعد قانونی باشگاه پرسپولیس اقدام به پرداخت این بدهی نکرده است و با نامه کمیته وضعیت از نقل و انتقالات تا پرداخت دیون قطعی محروم است.