خالکوبی 5 بازیکن استقلال ؛ تصاویر

خالکوبی 5 بازیکن استقلال ؛ تصاویر

چندین بازیکن استقلال دیگر خالکوبی هایشان را مخفی نمی کنند و به نوعی جنبه عمومی و رسانه ای پیدا کرده است. ...


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مدت هاست که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به موضوع خالکوبی بازیکنان تیم‌های حساس شده و بارها اعلام کرده که با بازیکنانی که خالکوبی آنها مشخص می‌شود برخورد جدی خواهد کرد.

 

چند وقت پیش بود که علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون اعلام کرد که خالکوبی فوتبالیست‌ها به علت اینکه در جامعه به عنوان الگو محسوب می‌شوند نباید مشخص شود ولی همچنان شاهد این موضوع هستیم که بازیکنان فوتبال از نشان دادن خالکوبی‌های خود ترسی ندارند و هشدارهای کمیته اخلاق فدراسیون را جدی نمی‌گیرند.

 

در استقلال هم هستند بازیکنانی که خالکوبی آنها جنبه عمومی پیدا کرده است و شاید آنها نیز در تیررس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار بگیرند.

 

* حنیف و تاجی بزرگ

حنیف عمران‌‌زاده سال گذشته تاجی بزرگ را به همراه یک نوشته به زبان یونانی روی بازوی خود خالکوبی کرد. البته این اقدام مدافع آبی‌پوشان چند باری بیشتر مشخص نشده و حنیف تلاش بسیاری داشت تا خالکوبی بازوی خود را از چشم مسئولان دور نگه دارد.

 

اما گاهی اوقات در جریان بازی اتفاق افتاد که مدافع استقلال فراموش کرده نباید خالکوبی خود را به نمایش بگذارد. در عکس بالا زمانی که حنیف عمران‌زاده به داوری اعتراض می‌کرد، خالکوبی او به شکل واضحی مشخص شد.

 


 

* بی‌دقتی برهانی

آرش برهانی یک مارمولک (!) روی قوزک پای خود خالکوبی کرده است. البته مهاجم آبی‌پوشان تصور می‌کرد، در جریان بازی‌ها بخاطر اینکه ساق بلند می‌پوشد کسی متوجه خالکوبی او نخواهد شد ولی برهانی از این موضوع غافل شد که در جریان تمرینات مارمولک خالکوبی شده روی پایش نمایان خواهد شد.

 

خالکوبی آرش برای سه سال پیش است. زمانی که شایعه شده بود وقتی در جریان تمرینات استقلال یک عکاس خالکوبی او را سوژه قرار داد، از تیم‌ملی کنار رفت. البته این بحث به نظر جدی نمی‌آید ولی عاملی شد تا خالکوبی برهانی به شکل ویژه‌ای بازتاب داشته باشد.

 


 

 

* عقاب فروزان!

محسن فروزان هم از آن دسته بازیکنانی است که به محض حضور در استقلال بلافاصله به سمت خالکوبی بدن خود رفته است دروازه‌بان آبی‌پوشان روی کتف دست راست خود یک عقاب بزرگ را خالکوبی کرده.

 

البته فروزان توجه ویژه‌ای به محل خالکوبی شده دارد ولی پس از دیدار استقلال مقابل سایپا وقتی می‌خواست از رختکن تیم بیرون بیاید با یک عکاس درگیر شد. دروازه‌بان آبی‌پوشان به تصور اینکه عکاس خالکوبی او را سوژه قرار داده است به این فرد حمله کرد تا دوربین او را بگیرد و دست عکاس را زخمی کرد.

 


 

* ادعای عجیب فخرالدینی

میلاد فخرالدینی هم روی پا و بازوی خود خالکوبی دارد. البته وقتی خبرنگاران از او در مورد نامه کمیته اخلاق به باشگاه استقلال در مورد خالکوبی ها سئوال کردند، پاسخ داد که روی بدن خود خالکوبی نکرده، بلکه "تتو موقت" انجام داده است که با آب پاک خواهد شد. حال اینکه این "تتو" با چه آبی پاک خواهد شد نیز نکته عجیب ادعای فخرالدینی است.

 


 

 

* دفتر نقاشی به نام داسیلوا

داسیلوا دروازه‌بان برزیلی استقلال آنقدر روی دستان خود خالکوبی دارد که بازیکنان از او به عنوان دفتر نقاشی یاد می‌کنند. روی دو دست داسیلوا جایی نیست که خالکوبی نداشته باشد، البته به علت اینکه این بازیکن خارجی است برخوردی با او صورت نمی‌گیرد.

 


 

109