خونه به خونه تا ۱۰ صبح سه شنبه فرصت دارد تکلیفش را مشخص کند

خونه به خونه تا ۱۰ صبح سه شنبه فرصت دارد تکلیفش را مشخص کند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص ادعای مالک باشگاه خونه به خونه مبنی بر تبانی در دیدارهای نساجی گفت: ما از

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص ادعای مالک باشگاه خونه به خونه مبنی بر تبانی در دیدارهای نساجی گفت: ما از دو ماه پیش با تشکیل کارگروه هایی همه بازی های لیگ برتر و لیگ یک را رصد کردیم تا اتفاق غیر فوتبالی در هیچ دیداری روی ندهد. اگر آقای حسن زاده هم مبنی بر ادعای خود مدارکی دارد باید آنها را کتبا و رسما ارائه دهد تا رسیدگی شود و قطعا اگر ادله ایشان کافی باشد ما نمی گذاریم حقی از تیم شان ضایع شود.

وی افزود: اعتراض راه و رسمی دارد و راه درست آن مکاتبات کتبی و ارسال مدارک است نه قهر کردن و انصراف دادن از یک سری مسابقات دیگر. قطعا انصراف خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی در روند رسیدگی به شکایت این تیم تاثیری نخواهد داشت.

فتاحی بیان داشت: همانطور که اتفاقات پیرامون باشگاه صبا را رصد کردیم تا مسائل پشت پرده این تیم ثابت شود، قطعا با اتفاقات غیر فوتبالی که در هر تیم دیگری هم افتاده باشد برخورد خواهیم کرد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: بعد از مصاحبه سرمربی تیم راه آهن وی را خواستیم و توضیحاتش را در سازمان لیگ شنیدیم. آن را گزارشی کردیم و به کمیته اخلاق ارجاع دادیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

فتاحی در خصوص تصمیم سازمان لیگ در صورت قطعی شدن انصراف خونه به خونه از حضور در فینال گفت: ما با این باشگاه مکاتبه کردیم و به آنها تا ۱۰ صبح فردا فرصت دادیم تا تصمیم نهایی و قطعی شان را کتبا به ما اعلام نمایند. اگر این باشگاه انصرافش از حضور در بازی فینال را قطعی نماید آنگاه ما در سازمان لیگ تصمیم نهایی خود را اعلام خواهیم داشت.