دانلود قسمت ۲۰ سریال سرگیجه (سرگیجه قسمت 20 بیستم) حجم رایگان

دانلود قسمت ۲۰ سریال سرگیجه (سرگیجه قسمت 20 بیستم) حجم رایگان

برای دانلود فیلم سرگیجه قسمت بیستم 20 به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو و هنرمندی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر

برای دانلود فیلم سرگیجه قسمت بیستم 20 به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو و هنرمندی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، مهراوه شریفی نیا و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.

***********************************************************

برای دانلود سریال سرگیجه قسمت 20 روی لینک زیر کلیک کنید:

«« دانلود قسمت 20 سریال سرگیجه »»

***********************************************************

درباره سریال سرگیجه

قسمت بیستم 20 سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود است و می توان گفت سرگیجه قسمت 20 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال سرگیجه

سریال سرگیجه قسمت بیستم 20 ماجرایی رازآلود و معمایی دارد؛ ملودی وقتی در ایستگاه پلیس می‌آید، اطلاعاتی را که تا به حال پنهان کرده بود در اختیار پلیس قرار می‌دهد. جلال تصمیم می گیرد به پیمان فشار بیاورد تا اطلاعاتی را که درباره کامران دارد فاش کند. فریبا سعی می کند حقیقت عکس های به اشتراک گذاشته شده با کامران را برای پیمان توضیح دهد.

***********************************************************

برای دانلود سرگیجه قسمت 20 روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۲۰ سرگیجه»»

***********************************************************

سرگیجه قسمت ۲۰ کی میاد؟

سریال سرگیجه قسمت بیستم 20 روز دوشنبه 8 خردادماه 1402 ساعت 8 شب پخش می شود.

قسمت بیستم سرگیجه چه می شود؟

در قسمت 20 سرگیجه پیمان توسط پلیس در بیمارستان دستگیر می شود و فریبا سعی می کند راهی برای آزادی موقت پیمان بیابد.

قسمت بیستم سرگیجه کی میاد؟

قسمت بیستم 20 سرگیجه به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 شب دوشنبه 8 خرداد قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۲۰ سرگیجه چی میشه؟

در سریال سرگیجه قسمت بیستم 20 پیمان و جهان سعی می کنند شهروز را به اعتراف و کشف مخفیگاه کامران وادار کنند.

سریال سرگیجه را از کجا ببینم؟

سریال سرگیجه قسمت بیستم 20 از پلتفرم نماوا و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 20 سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری، شایسته سجادی و…

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای خرید قانونی سریال ایرانی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.