دکوراسیون فضای اداری

دکوراسیون فضای اداری

در این مقاله به مطالبی از جمله دکوراسیون فضای اداری چیست و چه کاربردی دارد ؟ و اهمیت دکوراسیون فضای اداری خواهیم پرداخت.

دکوراسیون محل کار یا دکوراسیون فضای اداری فقط تاثیری بر خلق و خوی شما ندارد بلکه بر روی خلاقیت و

در این مقاله به مطالبی از جمله دکوراسیون فضای اداری چیست و چه کاربردی دارد ؟ و اهمیت دکوراسیون فضای اداری خواهیم پرداخت.

دکوراسیون محل کار یا دکوراسیون فضای اداری فقط تاثیری بر خلق و خوی شما ندارد بلکه بر روی خلاقیت و کارایی شما نیز تاثیر گذار است. داشتن محیط کار دلنشین و استاندارد لازمه هر شرکت یا سازمان است. طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید علاوه بر کاربردی بودن، زیبا باشد .

اگر به دنبال یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هستید از لیست دکوراسیون های داخلی شیراز را دیدن کنید.

دکوراسیون اداری باید به گونه ای انجام شود که برای کارمندان ، مدیران و ارباب رجوع جذابیت لازم را داشته باشد. محیط اداری نیز مانند فضای مسکونی نیازمند طراحی دکوراسیون می باشد. تقریبا نصف وقت خود را در محیط کار می گذرانیم از این رو فضای ادای باید به گونه ای طراحی شود که مفید ، کاربردی، آرام بخش و اصولی باشد تا بتوانیم فعالیت های کاری خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهیم.

مبلمان مورد استفاده در فضای اداری

برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری مدرن باید بر روی انتخاب وسایل کاربردی، مبلمان اداری و چیدمان این وسایل حساسیت های لازم را به خرج داد. یادتان باشد حتما از یک سبک برای چیدمان مبل اداری استفاده کنید چرا که ترکیب دو سبک، نه تنها با یکدیگر همخوانی نداشته بلکه باعث زشت تر دیده شدن محیط نیز می شود. مبلمان ادرای مدرن با توجه به داشتن تنوع طرح و مدل های بیشتر نسبت به مبلمان کلاسیک و ساده و همچنین به روزتر بودن محصولات، بیشتر مورد توجه مدیران و صاحبان شرکت ها قرار می گیرد و طبیعتا موارد استفاده بیشتری نسبت به سبک های دیگر دارد.


به علاوه این موضوع که اتاق مدیران شرکت از نظر دکوراسیون و سطح زیبایی بالاتر از اتاق سایر پرسنل قرار دارد، چیزی است که بر هیچ کس پوشیده نیست؛ بنابر این از مبلمان اداری در اتاق مدیران شرکت بیشتر از سایر کارکنان استفاده می شود و ازهمین رو، باید در طراحی و چیدمان آن از لوازم و مبلمان شیک تر و منحصر به فرد تری استفاده کرد تا حس مدیریت را به خوبی در مراجعه کنندگان القا نماید.

پارتیشن

شما می‌توانید هر قسمت را با استفاده از پارتیشن از هم جدا کنید و از هر قسمت به عنوان یک دفتر جداگانه استفاده کنید .

این کار باعث می‌شود مشتری هنگام ورود به اداره گیج نشود و بتواند به راحتی به بخش موردنظر مراجعه کند و در آن جا احساس راحتی داشته باشد.

نور پردازی در طراحی اداری

اجرای نورپردازی صحیح به‌ویژه در فضای اداری تأثیر بسیار قابل‌توجهی بر پردازش مناسب و رضایت‌بخش اطلاعات دارد. از آن جایی که بیشتر فعالیت های اداری در طول روز انجام می گیرد روشنایی مصنوعی جنبه مکمل دارد. در ساختمان های اداری که عرض ساختمان زیاد است اغلب بخش های مرکزی ساختمان نور مصنوعی اولویت دارد در مکان های کاری نزدیک به پنجره، چنان چه پنجره رو به جنوب، غرب یا شرق باشد، اجتناب از خیرگی چشم با استفاده از انواع وسایل شکست یا کاهش نور مستقیم اهمیت می یابد. اگر میزهای کار با توجه به نور طبیعی پنجره ها طراحی شوند، نور مصنوعی می تواند در نزدیکی پنجره نیز قرار گیرد.

طراحی دکور در فضای اداری

دکور ها و عناصر تزئینی به عنوان یکی از موارد تزئینی در فضای اداری به حساب می آیند. این دکور ها بسته به نوع دفاتر و گاهی رنگ غالب در فضای آنها دارای انواع مختلفی هستند که نمونه هایی از این دکور های تزئینی را در تصاویر می بینیم.