روایت مهران مدیری از اتاق عمل

روایت مهران مدیری از اتاق عمل

مدیر شبکه تهران و مسئولان وزارت بهداشت از لوکیشن مجموعه «اتاق عمل» بازدید کردند و مهران مدیری در این بازدید از طراحی شخصیت دکترهای «اتاق عمل» و خصوصیا
مهران مدیری کارگردان مجموعه طنز «اتاق عمل» در نشستی با مدیر شبکه تهران و مسئولان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از طنز و طراحی شخصیت‌های این مجموعه سخن گفت و بیان کرد: طنز و کمدی در ذات خود ماهیت ویژه ای دارد و تعبیر های متفاوتی از آن برداشت می شود. در نگارش مجموعه طنز «اتاق عمل» ما در خلق شخصیت های داستان این مجموعه سعی کردیم تا با ظرافت و مهارت خاصی موضوعات را مطرح کنیم تا حساسیت ایجاد نشود.

کارگردان مجموعه نمایش خانگی «شوخی کردم» ادامه داد: چهار شخصیت اصلی داستان ما پزشکان این بیمارستان هستند که هر کدام شخصیت ویژه ای دارند برای مثال دکتر با وجدان و آرمانگر ، دکتر متخلف و... از شخصیت‌های این سریال هستند.

کارگردان مجموعه طنز «اتاق عمل» در توضیح بیشتر خود از فضای این سریال گفت: 30 درصد شخصیت های ما در این مجموعه پزشکان و پرستاران متعهد و با وجدان هستند و ما سعی داریم پیام های مختلف این مجموعه را در کنار انتقاددات مطرح کنیم که با نگاه طنز آمیخته شده است.

در پایان این نشست مدیر شبکه تهران به همراه مسئولان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از لوکیشن اصلی این سریال و بخش های مختلف آن بازدید کردند.

در این نشست هم اندیشی و تعامل دوجانبه سعید مقیسه مدیر شبکه تهران به همراه جمعی از مدیران تولیدی گروه این شبکه با سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت­‌های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه­‌های حوزه سلامت کشور، احسان شمسی رییس ستاد اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی و دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی، مهران مدیری کارگردان و حمید رضا مهدوی تهیه کننده مجموعه طنز «اتاق عمل» نیز در لوکیشن این سریال، حضور داشتند.

مقیسه نیز در پایان در معرفی سریال طنز «اتاق عمل» گفت: این مجموعه طنز 90 قسمتی در دی ماه امسال در جدول پخش شبکه تهران قرار می گیرد و بخشی از آن در نوروز روی آنتن می رود، این در حالی است که مخاطبان رسانه ملی منتظر پخش این سریال هستند و تاثیر گذاری این مجموعه بر روی مخاطبان یک فرصت طلایی برای ارائه پیام های اخلاقی و آموزشی به شهروندان است.