زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید

زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید

اگر عاشق یک فرد مبتلا به اسکیزوئید شده باشم، چه کار باید بکنم؟آیا روان‌درمانی به او کمک خواهد کرد؟آیا هیچ امیدی به تغییر او هست؟آیا در زندگی با یک فرد
 زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید صفحه اصلی تالارگفتمان تبلیغات در سایت آگهی رایگان تماس با ما کارت شارژ شارژ مستقیم همراه اول مطالب اختصاصی داستانهای کوتاه RSS شنبه ، 25-11-93 زناشویی همسرداری سبک زندگی روانشناسی دین و احکام استخاره پزشکی و سلامت تغذیه و سلامت خانمها آقایان کودکانه خانه داری زیبایی و آرایش آموزش آشپزی اخبار اخبار ورزشی اخبار حوادث اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار فرهنگی فرهنگ و هنر سینما سرگرمی انواع فال طالع بینی گوناگون تصویری جالب اس ام اس تاریخ نشر : شنبه 25 بهمن 1393  مشاهده : 12  سایر خبرهای  روانشناسی خانواده  ارسال به دوست Rss زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید

اگر عاشق یک فرد مبتلا به اسکیزوئید شده باشم، چه کار باید بکنم؟آیا روان‌درمانی به او کمک خواهد کرد؟آیا هیچ امیدی به تغییر او هست؟آیا در زندگی با یک فرد مبتلا به اسکیزوئید نیازهای عاطفی من برآورده خواهد شد؟

اینها پرسش‌هایی هستند که مشاوران و روان­شناسان بارها از زبان افرادی که ناگهان متوجه می‌شوند که نامزد یا همسرشان فردی اسکیزوئید است، می‌شنوند.


برای بیشتر انسان‌ها، تصمیم جدی به‌منظور ازدواج با یک فرد اسکیزوئید، تصمیم عاقلانه‌ای نیست، بویژه اگر شما به دنبال همسری باشید که بخواهید او نیز قلبش برای ازدواج با شما بتپد. با این همه ممکن است برخی از شما که این مطلب را می‌خوانید، با یک فرد مبتلا به اسکیزوئید ازدواج کرده باشید. حتی ممکن است که شما با چنین فردی ازدواج کرده و دارای فرزندانی نیز باشید. در این صورت همچنان که شما برای بهبود رابطة خود یا همسرتان تلاش می‌کنید، بایستی که چند چیز را به خاطر داشته باشید:


1.توقعات واقعی داشته باشید.
نخست این واقعیت را بپذیرید که احتمال تغییر چندانی برای همسر شما وجود ندارد. مبتلایان به اسکیزوئید تمایلی به داشتن رابطة صمیمانه با کسی ندارند، اما از سوی دیگر همة افراد اسکیزوئید مثل هم نیستند و بیماری بعضی هم شدت زیادی ندارد. به همین دلیل تا حدی می‌توان به رشد عاطفی آنها امیدوار بود، اما منتظر تغییر خاصی در او نباشید تا اگر حاصل شد، آن را جشن بگیرید.

2.هرگز برای ایجاد تغییر او را تحت‌فشار شدید قرار ندهید.
گوشه‌گیری، اصلی‌ترین مکانیسم دفاعی او در حمایت از خودش در برابر آسیب‌های خیالی یا احتمالی جهان خارج به شمار می‌رود. اگر شما به‌طور مداوم او را برای ایجاد رابطة صمیمانه با خودتان تحت‌فشار قرار دهید، به‌احتمال‌زیاد شما خود به عاملی برای انزوای بیشتر او تبدیل خواهید شد. راهبرد مؤثر در گام نخست، آسان‌گیری و شکیبایی شماست. شما که با خصوصیات و نیاز همسرتان به تنها بودن آشنایی دارید، چرا او را ترغیب به این کار نمی‌کنید؟ با انجام این کار، این امکان وجود دارد که همسر شما احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند و در مقابل، او نیز زمان‌هایی را به بودن در کنار شما اختصاص دهد.

3.در هر فعالیتی که او از آن لذت می‌برد، مشارکت کنید.
فعالیت‌های اجتماعی معدودی وجود دارد که یک فرد مبتلا به اسکیزوئید از آنها لذت می‌برد. شاید همسر شما از تماشای تلویزیون، تعمیر یا نظافت ماشین، یا مطالعه لذت می‌برد. با او در این نوع فعالیت‌ها همراه شوید، حتی اگر مبادلة کلامی زیادی بین شما صورت نگیرد. در آغاز آشنایی با همسرتان حتماً چیزهایی وجود داشت که هر دو از آنها لذت می‌بردید، چرا آن فعالیت‌ها را دوباره تجربه نکنید؟ خوبی این­گونه فعالیت‌ها این است که همسرتان با دیدن شما به‌جای یادآوری مزاحمت و آزار، به یاد لحظه‌ها و فعالیت‌های لذت‌بخش خود می‌افتد. به‌این‌ترتیب، ممکن است به‌ مرور زمان همسر شما در حضور شما نیز احساس راحتی کند و حتی بودن با شما را به انزوا و تنهایی ترجیح دهد.

4.پاداش دهید، تنبیه نکنید.
به‌جای آنکه محبوب خود را به دلیل انزوا و گوشه‌گیری تحقیر و سرزنش کنید، همان مقدار زمانی که با شما می‌گذراند، هرچند اندک را مورد تقدیر و تحسین قرار دهید، به این ترتیب احتمال بیشتری دارد که به خواستة خود دست یابید. درواقع، با تحسین و تشویق او سبب می‌شوید که او تمایل بیشتری به حضور در کنار شما پیدا کند. پس‌ازآن نیز کوچک‌ترین توجه او نسبت به خودتان را مورد تحسین و تقدیر قرار دهید.

5.با توجه به اینکه همسر شما نمی‌تواند نیازهای اجتماعی و عاطفی شما را به خوبی ارضا کند، سعی کنید که ارتباط خود را با خانواده، فامیل و دوستان صمیمی خود گسترده‌تر کنید تا مقداری از نیازهای عاطفی و اجتماعی­تان تأمین شود.

درمان:

اختلال شخصیت اسکیزوئید عموماً از طریق روان‌درمانی تا حدی بهبود می‌یابد.

انواع روان‌درمانی از درمان فردی تا گروه درمانی متفاوت است.

در گروه‌درمانی ممکن است بیمار تا یک سال صحبت نکند، امّا درنهایت درگیر می‌شود (صحبت می‌کند) فقط درمانگر باید مواظب باشد تا گروه به سکوت بیمار اعتراض نکنند.

از آنجاکه اختلالات شخصیتی باعث الگوهای فکری تحریف‌شده می‌گردد، درمان شناختی-رفتاری غالباً در کمک به این افراد برای تنظیم الگوهای فکری و رفتاری‌شان مؤثر است.

گاه از دارودرمانی نیز همراه با روان‌درمانی استفاده می‌شود، از جمله داروهای ضدافسردگی، ضد روان‌پریشی و ضد اضطراب. بی­تردید دارودرمانی به‌تنهایی برای درمان کافی نیست و بهتر است همراه با روان‌درمانی باشد.

سلامت

اخبار مرتبط :

از كجا بفهميم فردي "منزوي" است؟

دوري گزيني نوعي اختلال شخصيتي است

اختلالات شخصيت- اختلال شخصيت پارانوئيد

ایستگاه سلامت نیک صالحی
بهترین سیستم وبلاگدهی لحظاتتون رابا ما ثبت کید......
چگونه در یک ماه هشت کیلو لاغر شویم ؟؟
اموزش زبان مثل بلبل حرف بزنید تضمینی
چسب لاغری گیاهی چسب لاغری شکم !!!
با این روش ،در یک ماه رکورد لاغری را بشکنید !!
روش تقویت حافظه وقدرت ذهن عجیب و باورنکردنی !!
آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
وبلاگ رایگان با امکانات ویژه برای شما
 تورهای لحظه آخری و ارزان !!
سرگرمی Loading... جدیدترین خبرهای امروز شایعترین شکایت خانمها در دوران قاعدگی تاثیر معجزه آسای کرم سفت کننده سینه چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم؟!! دیدار شهیندخت مولاوردی با «پاپ فرانسیس» +عکس آیاتی که ظریف پیش از مذاکره می‌خواند ساعت مچی با مارک داعش! +عکس درگذشت کمیسر «ناوارو» تایید شد + عکس عکس: آقای دوربینی در راهپیمایی رقص در مراسم افتتاحیه پیست شب شمشک به پلمپ آن انجامید!+عکس آشتی‌ کنان علی کریمی و علی دایی؟ +عکس عکس: تسلیت سید حسن به احمدی ‎نژاد عکس سلفی جالب علی صادقی بازیگر طناز کشور نعیمه نظامدوست بر سر مزار فروغ فرخزاد +عکس تحلیل سردارسلیمانی از آینده داعش بهرام رادان در حال انتخاب غذا از منوی رستوران لوکس + عکس عروس‌ ودامادي که به دليل مسلمان بودن قرباني شدند + عکس رضا عطاران سلفی خود از کاخ جشنواره در اختتامیه را منتشر کرد+عکس واکنش فرهاد مجیدی به شرایط سخت مردم اهواز + عکس چالش پیرزن شجاع با داعشي ‌ها +تصاویر داعش، اوباما و خانواده اش را تهدید کرد +عکس مشایی در مراسم تشییع مادر احمدی نژاد + تصاویر دکوراسیون های رویایی اتاق کودک + عکس در ایران از هر دو نفر 1 نفر به این بیماری دچار است جهیزیه عروس خانوم های خاص + تصاویر چگونه کودکانی شیک پوش داشته باشیم ! + تصاویر بزرگ کردن ، کوچک کردن و پروتز سینه در آقایان و خانمها!! قتل مسلمانی زیرشکنجه‌ در فرانسه + عکس تدفین یک جلد قرآن با پیکر مادر احمدی‌نژاد / تصویر دستخط سید حسن نصرالله در قرآن تدفین شده + تصاویر پیکر مادر محمود احمدی نژاد در بهشت زهرا(س) آرام گرفت +عکس تبریک مهناز افشار به دریافت کنندگان سیمرغ جشنواره فجر + عکس همه منتظر عکس سلفی عطاران! +عکس نامه تاثر برانگیز «کیلا مولر» دنیا را تکان داد + عکس عکس سلفی جدید بهاره رهنما با عینک چوبی نیکی کریمی: هیس دخترها فریاد نمی‌زنند! +عکس گروگان ۱۳ ساله در تهران آزاد شد + تصاویر جنجال «گاف» شاه عربستان + عکس واکنش علی کریمی به گرد و غبار اهواز +عکس سحر قریشی بر روی تخت بیمارستان ! + تصویر مراسم تشییع پیکر مادر احمدی نژاد+تصاویر الناز شاکردوست با خواننده محبوبش + عکس بازیگر کمیسرناوارو: من زنده‌ ام/ تکذیب شایعه مرگ روژه هنن+عکس خاص‌ ترین مازراتی‌ موجود در‌ایران + عکس بیرون انداختن بیمار از بیمارستان پس از 3 سال +عکس اختتامیه جشنواره فیلم فجر/ مهران مدیری اختتامیه را به آتش کشید+17عکس واکنش آزاده نامداری به آلودگي هواي اهواز + تصوير قتل 3 دانشجوی مسلمان در آمریکا +تصاویر فرزند و نوه‌های رهبرانقلاب در راهپیمایی + عکس ایده های جالب برای جشن تولد کودک شما + عکس تازه های نیک صالحی در یک نگاه
حلقه سیب و دارچین، یک شیرینی ساده،خوشمزه و ابتکاری!+عکس

6567585858657565

یک صبحانه زیبا و متفاوت با تخم مرغ ابری!+عکس

858=658=658585858

پودینگ خامه ای شکلاتی محبوب و پرطرفدار را به این شیوه تهیه کنید!+عکس دستور تهیه یک چیز کیک آسان و عالی+عکس
اینستاگرام رهبری‌فرد/ آشتی‌کنان علی کریمی و علی دایی؟ + عکس

آشتی‌کنان علی کریمی و علی دایی؟

برخورد گرم کرانچار با دو بازیکن ایرانی تیم جدیدش + عکس

برخورد گرم کرانچار با دو بازیکن ایرانی تیم جدیدش

حضور بانوان هوادار در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر در ورزشگاه + تصاویر عیادت ستاره‌های سابق تیم‌ملی از بیماران سرطانی در کرمانشاه + تصاویر
جدید ترین عکس های دیدنی از الناز شاکردوست+تصاویر

جدید ترین عکس های دیدنی از الناز شاکردوست+تصاویر

عکسهای احسان کرمی با برندگان بازیگری جشنواره فیلم فجر 33 +تصاویر

عکسهای احسان کرمی با برندگان بازیگری جشنواره فیلم فجر 33 +تصاویر

نعیمه نظام دوست و مادرش+عکس ساعت مچی با مارک داعش! +عکس
تست با پنير و ميوه , يك صبحانه ساده و در عين حال مقوي

تست با پنير و ميوه , يك صبحانه ساده و در عين حال مقوي_960.jpg

ایده های جالب و کاربردی برای هدیه دادن

ایده های جالب و کاربردی برای روز ولنتاین .jpg

نگهداري عسل درمنازل چگونه سالم بودن تخم مرغ را تشخیص دهیم؟
زیبایی‌تان را چندین برابر کنید و تک به نظر برسید

زیبایی‌تان را چندین برابر کنید و تک به نظر برسید

آرایشگر خودتان باشید+تصاویری از آموزش مدل دادن موها

آرایشگر خودتان باشید+تصاویری از آموزش مدل دادن موها

بهترین کرم دور چشم، مناسب هر سن چیست پنج راز خواندنی برای انتخاب لباس مجلسی مناسب
ستاره های هالیوودی از نزدیک چه شکلی اند؟!+عکس

8769869869.jpeg

تصاویری از زوج های دوست داشتنی در کاخ جشنواره!

765575757!

محمدرضا گلزار روی سنِ فستیوال فیلم برلین!+عکس نفیسه روشن به ياد ملوان زبل!+عکس
چرا عشق در نگاه اول خطرناک است؟

 چرا عشق در نگاه اول خطرناک است؟ .jpg

در ستایش مادرشوهر

در ستایش مادرشوهر .jpg

دعوا با همسر بدون تلفات تفاوت عشق و شهوت در چشم دیده می‌شود
رابطه جنسی در برابر آمیزش جنسی

رابطه جنسی در برابر آمیزش جنسی.jpg

چرا بعد از خود ارضایی احساس شرم و پشیمانی به انسان دست می دهد؟

چرا بعد از خود ارضایی احساس شرم و پشیمانی به انسان دست می دهد؟br /
.jpg

۷ عاملی که ناآگاهانه میل جنسی شما را نابود می‌کند 10 مشکل اصلی در ازدواج‌ های فاقد رابطه‌ جنسی
نکاتی که قبل از خانه تکانی باید انجام دهید!

86565757576

۱۰ ماده غذایی که قبل از خواب باید از خوردن آن اجتناب کنید!

67576576567.jpeg

داشتن یک خانه همیشه خوشبو با این روشها! پوست این میوه خوشمزه را دور نریزید
چگونه بهترین شکل ناخن را انتخاب کنیم و ناخن هایمان را شکل بدهیم؟+عکس

87687865546756757657.jpg

صاف کردن مو بدون استفاده از حرارت!

7866767678.jpeg

نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید! پیش از رنگ کردن موهایتان بدانید
عاشقانه‌هایی ‌کاملا مردانه!

65765747545454545

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

چرا نباید پیش از ازدواج با نامزدمان زندگی کنیم؟ کمبود آندروژنها و یائسگی مردان!
رفتار های طبیعی یک نوزاد کدامند؟

9767867986867

اگر براي کودکم تبلت نخرم عقده اي مي شود؟!

اگر براي کودکم تبلت نخرم عقده اي مي شود؟!

درمان نوزاد نارس، همان آغوش مادر است! پوسیدگی دندان در دوران شیرخوارگی!!
عکس های جدید نسرین مقانلو و روزبه معینی در جزیره قشم

عکس های جدید نسرین مقانلو و روزبه معینی در جزیره قشم

عکس های جدید آشا محرابی در صفحه اجتماعی اش

عکس های جدید آشا محرابی در صفحه اجتماعی اش

الناز شاکردوست: خواننده محبوب من به این دلیل خودکشی کرد+عکس انتقادهای بی رحمانه فرزاد حسنی به نحوه اجرای مهران مدیری در اختتامیه جشنواره فجر
اضافه وزن با روح تان چه می کند؟

اضافه وزن با روح تان چه می کند؟ .jpg

تاثیر سریال های ماهواره ای بر خانواده ایرانی

تاثیر سریال های ماهواره ای بر خانواده ایرانی.jpg

زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید 8 راه برای ارتباط دوباره با کودک درونمان!
عکس های جدید سیما خضرآبادی بازیگر سریال حانیه در خارج از دنیای فیلم

عکس های جدید سیما خضرآبادی بازیگر سریال حانیه

عکس های جدید لادن مستوفی با پوشش های مختلف

عکس های جدید لادن مستوفی با پوشش های مختلف

بیژن بیرنگ: تعطیلی کار ما هیچ ارتباطی به بارداری مهناز افشار ندارد حامد بهداد:از بی ارادگی خودم رنج می برم
جدید ترین عکس های بیتا سحر خیز

جدید ترین عکس های بیتا سحر خیز.jpg

عکس های بازیگران سریال گذر از رنج ها در پشت صحنه برنامه خوشا شیراز

عکس های بازیگران سریال گذر از رنج ها در پشت صحنه برنامه خوشا شیراز.jpg

عکس های هانیه توسلی در مراسم اختتامیه جشنواره 33 فیلم فجر عکس های سحر دولتشاهی در مراسم اختتامیه جشنواره 33 فیلم فجر
داستان طنز:کجا هستید؟

داستان طنز:کجا هستید؟

داستان جالب:عشق منطقی!

داستان جالب:عشق منطقی

داستان جالب:تلفن های شبانه! حکایت پندآموز:هر چه می خواهی گناه کن!
آیا یک صابون می تواند مشکل پوستی تان را درمان کند؟

یک صابون می تواند مشکل پوستی تان را درمان کند؟

زنان جوان بیماری لوپوس را جدی بگیرید؟! + عکس

زنان جوان بیماری لوپوس را جدی بگیرید؟!

بهترين خوراكي ها براي تسكين ميگرن بهبود زخم ها با پوست ماهی
عطسه‌ کردن هم دیسک‌ کمر می‌آورد!

عطسه‌ کردن هم دیسک‌ کمر می‌آورد!

خشکی پوست و راههای مقابله با آن در پاییز و زمستان

خشکی پوست و راههای مقابله با آن در پاییز و زمستان

اغلب موارد کبد چرب ناشی از این دو عامل است بیست درصد موارد چاقی علت ژنتیکی دارد
اشک های باران کوثری در آغوش مادرش+ تصاویر

اشک های باران کوثری در آغوش مادرش+ تصاویر

واکنش علی کریمی و فرهاد مجیدی به گرد وغبار اهواز +تصاویر

واکنش علی کریمی و فرهاد مجیدی به گرد وغبار اهواز +تصاویر

آشتی‌کنان علی کریمی و علی دایی؟ +عکس مازيار فلاحى صحنه را به مرتضی پاشايى سپرد+عکس
جدیدترین عکس های مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست+تصاویر

جدیدترین عکس های مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست+تصاویر

بازیگرانی که سیمرغ را جایزه گرفتند+تصاویر

بازیگرانی که سیمرغ را جایزه گرفتند+تصاویر

تصویری منتشر نشده از امام خمینی(ره) +عکس مریم امیرجلالی در کنار علی دایی و همسرش+عکس
ساز نیکی را کوک کنیم

ساز نیکی را کوک کنیم

آیا ملک الموت به کسی مهلت می دهد؟

آیا ملک الموت به کسی مهلت می دهد؟

کسانی که از برزخ آمده اند! عامل رو سفیدی یا روسیاهی در قیامت چیست؟
صبحانه ای مفید برای سکته نکردن و سلامت بودن

صبحانه ای مفید برای سکته نکردن و سلامت بودن

آیا فرزندتان مواد مغذی درستی را دریافت می کند؟

آیا فرزندتان مواد مغذی درستی را دریافت می کند؟

خوراکی های مفید هنگام آلودگی هوا مزیت و معایب لواشک ها
راز تناسب اندام سیروان خسروی+تصاویر

راز تناسب اندام سیروان خسروی+تصاویر

رونمایی از چهره تازه «چکامه چمن ماه» در جشنواره فیلم فجر+تصاویر

رونمایی از چهره تازه «چکامه چمن ماه» در جشنواره فیلم فجر+تصاویر

گزارشگر جنجالی 20:30 وسط نبرد لیبی+عکس طنز پرداز مشهور : جاتون خالی؛نه ريزگرد داريم، نه غبار، نه سرب و نه حتى پارازيت+عکس
سهمیه بنزین ویژه نوروز ۹۴ منتفی شد!

سهمیه بنزین ویژه نوروز ۹۴ منتفی شد

عکس های جالب رستورانی پوشیده شده با پول و اسکناس

عکس های جالب رستورانی پوشیده شده با پول و اسکناس

شماره گذاری خودرو غیرحضوری می شود‬ فرش دستباف ایرانی متری 10 میلیون تومان!
هلیا 20 ماهه قربانی خمار بودن پدر ومادر شد!

هلیا 20 ماهه قربانی خمار بودن پدر ومادر شد!

مردم پلیس را برای دستگیری قاتل خیابان نیروی هوایی کمک کنند + تصاویر

مردم پلیس را برای دستگیری قاتل خیابان نیروی هوایی کمک کنند

کشته شدن سه جوان به خاطر جای پارک میوه فروش محله مواد فروش از آب درآمد
تحقیر یک زن مسلمان در هواپیمای آمریکایی + تصاویر

تحقیر یک زن مسلمان در هواپیمای آمریکایی

گریه های محمود احمدی نژاد در تشییع و خاکسپاری مادرش + تصاویر

گریه های محمود احمدی نژاد در تشییع و خاکسپاری مادرش

واکنش جالب مردم خوزستان در ۲۲ بهمن + تصاویر تولد موجودی شبیه انسان از یک خوک در چین + تصاویر
تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟

تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟ .jpg

با روحیه خانم‌ها بیشتر آشنا شوید

با روحیه خانم‌ها بیشتر آشنا شوید.jpg

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق از دیدگاه روانشناسی چگونه فردی خلاق و نوآور باشیم؟
سبیل 38 ساله این مرد را ببینید+عکس

سبیل 38 ساله این مرد را ببینید

ازدواج دیدنی دو سگ در لباس عروسی +عکس

ازدواج دیدنی دو سگ در لباس عروسی

داخل لوکس ترین کشتی مسافربری دنیا را ببینید +عکس فرزند دوم شکیرا به دنیا آمد +عکس
پدر شوهر مهناز افشار در مراسم تشییع مادر احمدی ‌نژاد+ عکس

 پدر شوهر مهناز افشار در مراسم تشییع مادر احمدی ‌نژاد

نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط در خط مترو + فیلم

نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط در خط مترو

نوزاد 5 ماهه از شدت گرسنگی جان باخت/ بهانه مادر 19 ساله+عکس آخرین حرف ‌های پدر سنگدلی که گلوی پسرش را برید + عکس
عکس های دیدنی Loading... جدیدترین خبرهای امروز چرا منزل شما زیباترین منزل دنیا نباشد؟ بچه های فشن تهرانی اینطوری لباس می پوشن !! زیباترین بینی های پسرانه و دخترانه + گالری تصاویر واکنش آزاده نامداری به آلودگي هواي اهواز + تصوير قتل 3 دانشجوی مسلمان در آمریکا +تصاویر فرزند و نوه‌های رهبرانقلاب در راهپیمایی + عکس راهپیمایی با لباس عروس + عکس قاتل عرفات شناسایی شد +عکس دامنه دید در اهواز به ۵۰ متر رسید ! + عکس عکس: راهپیمایی چقدر خلوته! زمان و مکان تشییع پیکر مادر محمود احمدی نژاد اظهارات باران کوثری درباره جشنواره فیلم فجر + عکس دروازه‌ بان اسطوره‌ای جهان با یک اسکیت باز ازدواج کرد + عکس عکس/ فرمانده نهاجا و دخترش در راهپیمایی تصاویر: خودروی کاملاً دست ‌ساز تصاویر: احمدی‌نژاد در راهپیمایی کافي شاپ گوسفندي + تصاویر تازه‌ ترین عکس مجیدی در شمال بنر راهپیمایان شایعه‌ ساز شد! +عکس تابوت داعش روی دوش راهپیمایان 22 بهمن + عکس رئیس جمهوری کشورمان در جمع راهپیمایان حضور یافت + فیلم رستوراني پوشيده شده با پول و اسکناس + تصاویر خواندن متن اين کارت عروسي را ازدست ندهيد +عکس عکس:کسب درآمد با پیامک انقلابی! نوزاد خود را پیش از تولد در آغوش بگیرید! +عکس نعیم سعداوی در پرونده شکایت حمید درخشان تبرئه شد+عکس نوزاد غول‌ آسا ترازوی زایشگاه را شکست ! +عکس بیعت با پادشاه سعودی درآسمان!+تصاویر شب به یاد ماندنی عمو پورنگ همراه دوستان معروفش + تصاویر لالايي بنيامين بهادري براي بارانا در خواب + عکس با لبخندی زیبا در ملاقاتهای عاشقانه بدرخشید!! تغییرات دخترانه در دوران بلوغ و عادت ماهیانه!! تورهای آنتالیا ، دبی ، کیش و مالزی با قیمت های استثنایی!! آشپزخانه های رویایی و فضایی + تصاویر !! اوباما مرگ گروگان آمریکایی را تایید کرد + عکس تصادف شدید و وحشتناک بخاطر گرد و خاک دراهواز + تصاویر تجمع اهوازیها جلوی استانداری خوزستان+ تصاویر سلفی ستاره فوتبال و همسرش داخل خانه + عکس واکنش روحانی به وضعیت هوای خوزستانی ها +عکس داعش۱۰ مصری را ذبح کرد + تصاویر۱۸+ داعش به خلبان اردنی، مخدر تزریق کرده بود+تصاویر عاشقانه های احسان کرمی برای تولد همسرش + عکس عکس هنری و جدید الناز شاکردوست بدل احسان عليخاني در «آخرين بازي»؟! + عکس نوجوان آمريکايي با جسد دوستش عکس سلفي گرفت!+عکس وقتی بی خوابی به سراغ بهاره رهنما می آید + عکس عکس زیبا و بدون شرح رضا صادقی و دخترش، تیارا عکس جدید مهناز افشار در کنار عکاسان جشنواره فیلم فجر حمید گودرزی و همسرش ماندانا در جشنواره فیلم فجر+ عکس « باربیِ داعش » بازداشت شد ! + تصاویر مجتبی محرمی روی تخت بیمارستان +عکس برزو ارجمند و کامران تفتي در برج ميلاد + عکس دختر هنگ ‌کنگی با دو بچه در شکم به ‌دنیا آمد لغو جلسه امروز دادگاه به دلیل کسالت مهدی هاشمی نشانه های پیری بر صورت مونیکا بلوچی + تصاویر رییس دادگستری روانسر ترور شد + عکس عکس جالب پسر قلعه نویی در کنار گلر تراکتور نفیسه روشن و بازیگران معروف در آسایشگاه جانبازان + عکس خواننده آلمانی درلیست سیاه آمریکا + عکس اين 3 سارق زاغ‌ زن را شناسايي کنيد +عکس شلاق زدن داعش برای شراب خواری + تصاویر بزرگ کردن سینه ها با سوزن و نخ گیاهی!! پربیننده ترین خبرها آخرین خبرها ورزش هایی برای خوش فرم کردن سینه زیباترین ابروهای زنانه که کاشته شده اند + تصاویر راز خوش اندامی خانمها + تصاویر وجه اشتراک همه ی خانه های رویایی + تصاویر پکیج های مسافرتی وسوسه انگیز + فوری الان اعتماد به نفس بیشتر با لبخند زیبا در ملاقات های عاشقانه تجمع مردم اهواز مقابل استانداری+ تصاویر ده‌ نمکی در مراسم ختم مادر احمدی‌ نژاد +عکس خبر وزیراطلاعات از انهدام یک گروه ‎تروریستی متهم تحت تعقیب را شناسایی کنید +عکس هزینه بارورکردن ابرهای تهران چقدر است؟ +عکس «هوشنگ ابتهاج» راهی بیمارستان شد +عکس ارغوان رضايي در کنار روناک يونسي + عکس بهم خوردن کنسرت «بنیامین» در حین اجرا در وین بدلیل بمب گذاری دختری که همیشه ۷ ساله است +عکس عکس:قاتل 3 دانشجوي مسلمان درآمريکا تیشرت بسیار جالب ارسلان قاسمی ! + عکس بازيکنان سپاهان با ماسک در اهواز/عکس تکذیب یک خبر درباره «گلشیفته فراهانی» + عکس واکنش مهراب قاسمخانی به گردئد و غبار در اهواز+عکس بهار ارجمند خواهر برزو ارجمند در حرم امام رضا + عکس تصاویر واقعی دستگیری عوامل جنایت هولناک گلپایگان+اعترافات تکان دهنده قاتلان+فیلم گردش سه نفری رضا صادقی و همسر و دخترش در ولنجک +عکس فرار شجاعانه گروگان از چنگال 5 جوان خشن متن زیبای بابک جهانبخش برای تولد پسرش آرتا + تصویر مهمترین عناوین روزنامه های شنبه 1393/11/25 عکس دیدنی پسران احمدی نژاد در ختم مادربزرگشان سزارین کوسه ماهی در ساحل + فیلم گریم متفاوت ماهچره خلیلی در کار جدیدش +عکس مهناز افشار در منزل شاعر مشهور معاصر + تصاوير مراسم ختم مادر احمدی‌ نژاد و حضور شخصیتهای مختلف+تصاویر قطع آب و برق ایلام با هجوم ریز گردها این رایحه ، جنس مخالفتان را به سمت شما جذب می کند زیباترین بینی های دخترانه بعد از عمل زیبایی+ عکس بزرگ و کوچک کردن سایز سینه و ...! آقایان اینگونه جنتلمن و زیبا شوید + تصاویر فیلم واقعی جراحی زیبایی ایرانی بینی! سیسمونی های فوق العاده شیک و دیدنی + تصاویر لاغر شوید و لاغر بمانید جهیزیه های رویایی برای عروس خانمهای جوان + تصاویر بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا+ تصاویر بهترین روش جذب حداکثری مخاطب خاصتان !! داعش 3 پزشک را در موصل سوزاند برادر کمتر دیده شده‌ احمدی نژاد +عکس تسلیت رفسنجانی به احمدینژاد وابراز تأسف از آلودگی‎ هوای‎ خوزستان بازى تنابنده و صداى چاوشى در «لامپ صد» استفاده رایگان از متروی تهران با کارت بانکی رفتارهای خنده‌دار "اوباما" در یک فیلم تبلیغاتی+ فیلم واکنش اوباما به قتل 3 مسلمان دومین جلسه اخذ آخرین دفاعیات مهدی هاشمی آغاز شد قیمت سکه و طلا و ارز در بازار امروز شنبه1393/11/26+جدول اجير كردن 3 ورزشكار برای انتقام از خواستگار گروگا‌نهای داعش در قفس/تهدید به سوزاندن گروگانهای کورد‌+عکس وفیلم پاداش پيروزي بازيکنان پرسپوليس وریا غفوری، بازیکن تیم ملی فوتبال کشور در کنار پسرش +عکس ولنتاین با شکلات 5 میلیون تومانی! حمله کوسه به قفس فیلمبرداران + فیلم ترسناک تبريک متفاوت بهرام رادان به برندگان جشنواره فجر + تصاوير فرهاد مدیری پسر مهران مدیری در جشنواره +عکس زلزله کرمان را لرزاند عکس : خوابیدن احمدی‌نژاد در قبر مادرش عکس/ تونی اولیویرا در راه تبریز! داعش 21 گروگان مسیحی را اعدام کرد دیدگاه جالب آزاده نامداری درباره تولد + عکس اس ام اس های جالب و خنده دار الکی مثلا ... پیام تسلیت رییس‎جمهوری به احمدی نژاد تبريک پسر کامران نجف زاده به سحر دولتشاهي + عکس درمان فوری بیماری های مقعدی ، بدون خجالت و ترس اتاق خواب های رویایی برای کودکان و نوزادان + تصاویر خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!!
وبگردی
چگونه در 45 روز بدون جراحی بینی خود را کوچک کنیم خانه های رویایی و دکوراسیون 2015
سریعترین روش از بین بردن چربی های اضافه شکم و پهلو ! بچه های شیک پوش و باکلاس در تهران + تصاویر
راز جوان شدن در 40 روز برای خانم ها و آقایان گالری تصاویر بوتاکس و پروتز سینه !
پنج راه ساده برای مقابله با دردهای قاعدگی !! فوری فوری : طراحی سایت به صورت نصف قیمت ، فرصت محدود
تورهای لحظه آخری ارزان!! لوسترهای رویایی زیر آبی و درختی!!
کودک زیر 5 سال شما به راحتی میتواند بخواند شیک ترین لباس های خواب و مجلسی زنانه !!
آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی!! بدون کوچکترین عوارض لاغر شوید!
رهایی از دست بیماری های نشیمنگاهی!! آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
زیبا ترین بینی های دخترانه وپسرانه + تصاویر تورهای لحظه آخری و ارزان !!
با این چسب به سادگی سیگار را ترک کنید !! چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم!؟
تغییر سایز دلخواه اندام های زنانه و مردانه !! نیازی به رژیم نیست ، بخورید تا لاغر شوید!
بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد نی نی های شیک پوش و فشن تهرانی + تصاویر
خدمات فوق العاده پوست و زیبایی، با نصف قیمت !! باور نکردنی ! همه چیز تا 90 % زیر قیمت
بخش روانشناسی خانواده تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟

تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟ .jpg

با روحیه خانم‌ها بیشتر آشنا شوید

با روحیه خانم‌ها بیشتر آشنا شوید.jpg

خودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید

خودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید .jpg

اتفاقات بد روزمره را در ذهن مرور نکنید

اتفاقات بد روزمره را در ذهن مرور نکنید .jpg

۳ گام براي رفع نگراني‌هاي بي دليل

۳ گام براي رفع نگراني‌هاي بي دليل.jpg

در این 10 موقعیت با روانشناس ها دوست باشید

در این 10 موقعیت با روانشناس ها دوست باشید /p p.jpg

10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر

10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر .jpg

۴ دلیل برای دوری از حسادت

۴ دلیل برای دوری از حسادت.jpg

افراد موفق فکر نمی کنند که...

افراد موفق فکر نمی کنند که... br /
.jpg

افسردگی؛ دلایل، علائم و راهکارها (1)

.jpg

بوهایی که شادتان مي‌کنند

بوهایی که شادتان مي‌کنند .jpg

اگر فرزند شما خجالتی است ،بخوانید

اگر فرزند شما خجالتی است <a href='http://www.iran48.ir/?s=8930591&txt=زندگی%20با%20یک%20مبتلا%20به%20اسکیزوئید' class=a_hid target=_blank>،</a>بخوانید .jpg

راه های تقویت اراده چیست؟

راه های تقویت اراده چیست؟ .jpg

مشکلات روحی شما را می کشد اگر ...

مشکلات روحی شما را می کشد اگر ... .jpg

۴۷ روش برای ساده‌ تر کردن زندگی

۴۷ روش برای ساده‌ تر کردن زندگی.jpg

10 نشانه اینکه خواب درست ندارید

10 نشانه اینکه خواب درست ندارید .jpg

افسردگی رهایتان مي‌كند اگر...

افسردگی رهایتان مي‌كند اگر... .jpg

عوارضي که گريبان دزد زده‌ها را مي‌گيرد

عوارضي که گريبان دزد زده‌ها را مي‌گيرد .jpg

شادی خانم خانه برابر با شادی بقیه اهل خانه

شادی خانم خانه برابر با شادی بقیه اهل خانه .jpg

تست: افسرده اید یا فقط غمگین؟

تست: افسرده اید یا فقط غمگین؟ .jpg

تفاوت روانشناس و روانپزشک را می دانید؟

تفاوت روانشناس و روانپزشک را می دانید؟.jpg

تست: شما به‌زودی گرد می‌شوید؟!

تست: شما به‌زودی گرد می‌شوید؟!.jpg

این علایم افسردگی را نمی دانید

این علایم افسردگی را نمی دانید.jpg

شلختگی ارثی است؟!

شلختگی ارثی است؟!.jpg

ارتباط رنگ بارانی شما با شخصیتتان

ارتباط رنگ بارانی شما با شخصیتتان.jpg

مردها بیشتر می خندند یا زن ها؟

مردها بیشتر می خندند یا زن ها؟.jpg

جروبحث در مقابل فرزندان برای سلامتی آن‌ها و ازدواج شما مفید است!

جروبحث در مقابل فرزندان برای سلامتی آن‌ها و ازدواج شما مفید است! .jpg

راز آدم خوشحال ها چیه؟

راز آدم خوشحال ها چیه؟.jpg

۱۰ رازی که همه آقایان باید درمورد مغز خانم‌ها بدانند

۱۰ رازی که همه آقایان باید درمورد مغز خانم‌ها بدانند.jpg

افسردگی در یکی از زوج ها

افسردگی در یکی از زوج ها.jpg

استرس همیشه هم بد نیست

استرس همیشه هم بد نیست.jpg

وقتی غم هجوم می آورد

وقتی غم هجوم می آورد .jpg

در برابر رفتار خشن چه کنیم؟

در برابر رفتار خشن چه کنیم؟ .jpg

مهم ترین حساس ترین مسأله‌ی زن و شوهرها!

مهم ترین حساس ترین مسأله‌ی زن و شوهرها!

انگشت اتهام به سوی جماعت مردان / حماقت مردان

انگشت اتهام به سوی جماعت مردان / حماقت مردان

پر بیننده ها مانند والدینتان زندگی نکنید! چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟ 10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر ۴ دلیل برای دوری از حسادت درباره اختلال پانیک چه می دانید؟ بلایی که استرس بر سرمان می آورد افسردگی؛ دلایل، علائم و راهکارها (2) بیمه ی تضمینی برای فرزند شما تنهایی دقیقاً با ما چه می کند؟! افراد موفق فکر نمی کنند که... آیا بختک واقعی است؟ چرا شعله عشق بعد از ازدواج فروکش میکند؟ آیا از خنده دیگران می ترسید؟ زنان در برابر اخبار بد آسیب‌پذیرتر یا مردان؟ افسردگی؛ دلایل، علائم و راهکارها (1) غم و غصه ديگه بسه! ورزش کردن، بهترین وسیله برای افزایش اعتمادبه‌نفس 6 عامل تشدیدکننده افسردگی بوهایی که شادتان مي‌کنند استرس فیس بوک! بخش روانشناسی خانواده اضافه وزن با روح تان چه می کند؟

اضافه وزن با روح تان چه می کند؟ .jpg

تاثیر سریال های ماهواره ای بر خانواده ایرانی

تاثیر سریال های ماهواره ای بر خانواده ایرانی.jpg

مهار افسردگی با خوراكی‌های خوشمزه

مهار افسردگی با خوراكی‌های خوشمزهbr /
.jpg

اگر براي کودکم تبلت نخرم عقده اي مي شود!

اگر براي کودکم تبلت نخرم عقده اي مي شود! .jpg

دروغ هایی که به خودمان می گوییم!

دروغ هایی که به خودمان می گوییم! .jpg

چگونه تیک عصبی را از بین ببریم؟

چگونه تیک عصبی را از بین ببریم؟ .jpg

چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟

چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟ .jpg

درباره اختلال پانیک چه می دانید؟

درباره اختلال پانیک چه می دانید؟.jpg

آیا بختک واقعی است؟

آیا بختک واقعی است؟.jpg

آیا از خنده دیگران می ترسید؟

آیا از خنده دیگران می ترسید؟ /p p.jpg

غم و غصه ديگه بسه!

غم و غصه ديگه بسه! /p p.jpg

پیامدهای روانی جدایی

پیامدهای روانی جدایی.jpg

امان از شبکه هایی که افسرده ام کردند!

امان از شبکه هایی که افسرده ام کردند! /p p.jpg

افسرده خویی را با افسردگی قاطی نکنید

افسرده خویی را با افسردگی قاطی نکنید.jpg

چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟

ra4-3915.jpg

در مقابل «نه» کم نياوريم

 در مقابل «نه» کم نياوريم .jpg

۶ تله ذهنی که زندگی‌تان را نابود می‌کند

۶ تله ذهنی که زندگی‌تان را نابود می‌کند .jpg

چگونه بر ترس درونمان غلبه کنیم ؟

چگونه بر ترس درونمان غلبه کنیم ؟ .jpg

روش های «مانترا» برای کنترل خشم

روش های «مانترا» برای کنترل خشم br /
.jpg

با احساسات منفی خود آشتی کنید!

با احساسات منفی خود آشتی کنید .jpg

این بیماری یعنی آزردن دیگران و لذت بردن!

این بیماری یعنی آزردن دیگران و لذت بردن!.jpg

آخه خونسردی تا این حد!

آخه خونسردی تا این حد!.jpg

اثرات جبران ناپذیر استرس مادر بر جنین را بدانید

اثرات جبران ناپذیر استرس مادر بر جنین را بدانید.jpg

همه چیز باید اون طور که من میگم باشه!

همه چیز باید اون طور که من میگم باشه!.jpg

انتقام یا بخشش؛ با کدام موافقید؟

انتقام میگیرید یا میبخشید؟.jpg

چگونه مراقبه کنیم؟

چگونه مراقبه کنیم؟ .jpg

کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟

 کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟.jpg

با اعتماد به نفس‌ ها این شكلی اند!

با اعتماد به نفس‌ ها این شكلی اند!.jpg

این همسران خجالتی هستند

این همسران خجالتی هستند.jpg

چه‌کار کنیم تا رؤیاهای شبانه‌مان را به خاطر بسپاریم؟

چه‌کار کنیم تا رؤیاهای شبانه‌مان را به خاطر بسپاریم؟ br /
.jpg

۷ دلیل برای اینکه شاد باشید، حتی اگر زندگی خوب پیش نمی‌رود

۷ دلیل برای اینکه شاد باشید<a href='http://www.iran48.ir/?s=8930591&txt=زندگی%20با%20یک%20مبتلا%20به%20اسکیزوئید' class=a_hid target=_blank>،</a> حتی اگر زندگی خوب پیش نمی‌رود .jpg

چگونه دوستان واقعی پیدا کنیم!!

چگونه دوستان واقعی پیدا کنیم!!.jpg

چطور از آسیب‌های روانی وایبر در امان بمانیم؟

چطور از آسیب‌های روانی وایبر در امان بمانیم؟ .jpg

شبکه های اجتماعی و خودکشی

شبکه های اجتماعی و خودکشی

ارتباط جوراب افراد با شخصیت آنها!!

ارتباط جوراب افراد با شخصیت آنها!!

پر بیننده ها زندگی با یک مبتلا به اسکیزوئید تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟ اضافه وزن با روح تان چه می کند؟ تاثیر سریال های ماهواره ای بر خانواده ایرانی با روحیه خانم‌ها بیشتر آشنا شوید 8 راه برای ارتباط دوباره با کودک درونمان! مهار افسردگی با خوراكی‌های خوشمزه خودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید انتخاب رنگ مناسب برای اتاق از دیدگاه روانشناسی اتفاقات بد روزمره را در ذهن مرور نکنید اگر براي کودکم تبلت نخرم عقده اي مي شود! چگونه فردی خلاق و نوآور باشیم؟ این سهم من از زندگی نیست! دروغ هایی که به خودمان می گوییم! ۳ گام براي رفع نگراني‌هاي بي دليل پاره کردن عکس‌های قدیمی و پیش از جراحی ترس کودکان از دکتر و درمان آن در این 10 موقعیت با روانشناس ها دوست باشید چگونه تیک عصبی را از بین ببریم؟ 20 گام برای افزایش فروتنی