شاهقلی مقابل تنیسی از هنگ کنگ به برتری رسید

شاهقلی مقابل تنیسی از هنگ کنگ به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس تیم ملی تنیس کشورمان پس از برد مقابل جزایر پاسفیک و استراحت در روز دوم، صبح امروز (23 تیرماه) در سومین دیدار خود در رقابت‌
به گزارش خبرگزاری فارس تیم ملی تنیس کشورمان پس از برد مقابل جزایر پاسفیک و استراحت در روز دوم، صبح امروز (23 تیرماه) در سومین دیدار خود در رقابت‌های دیویس کاپ گروه 3 آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم قدرتمند هنگ کنگ رفت.

در نخستین دیدار بخش انفرادی انوشا شاهقلی به عنوان نخستین نماینده کشورمان به مصاف آنتونی جکی تانگ رفت و در نهایت با نتیجه (5-7 و 4-6 ) حریف خود را شکست داد.

هم اکنون شاهین خالدان به عنوان دومین نماینده کشورمان در بخش انفرادی به مصاف دیگر نماینده هنگ کنگ رفته است.

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک، قطر و سنگاپور) برگزار می‌شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی طرف، سامان حسنی داور نشان برنز، سیدعادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

 

برتری تیم‌های قطر و سوریه

دومین روز رقابت‌های تنیس دیویس کاپ (گروه 3 آسیا و اقیانوسیه) امروز با انجام 2 دیدار در زمینهای مجموعه ورزشی استقلال برگزار شد و تنیسورهای کامبوج، قطر، سنگاپور و سوریه به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار روز دوم و از گروه A سوریه با نتیجه 3 بر صفر از سد سنگاپور عبور کرد و در دیگر دیدار این گروه قطر با همین نتیجه کامبوج را شکست داد.

این رقابت ها از 21 لغایت 26 تیر ماه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار می شود.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/8LY6FN