عضو شورای شهر: ساختار سازمان میادین میوه و تره بار اصفهان تغییر کند

عضو شورای شهر: ساختار سازمان میادین میوه و تره بار اصفهان تغییر کند

اصفهان-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ساختار فعلی سازمان میادین میوه وتربار و ساماندهی مشاغل شهری به سبک میدان داری برمی گردد، گفت:

به گزارش ایرنا، غلامحسین صادقیان روز شنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان افزود: در سلامت مواد غذایی در ورودی و خروجی میدان باید نظارت بیشتری انجام شود.
وی ایجاد مدیریت بهداشتی در چارت سازمان میادین میوه و تره بار را لازمه این کار خواند و گفت: ساماندهی مشاغل نیز باید از این سازمان جدا شود و به عنوان یک سازمان جدا زیر نظر معاونت خدمات شهری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه غذا یکی از عوامل اثرگذار در بخش سلامت است، اظهار کرد: به دلیل تغییر سبک زندگی و روش های تولید مواد غذایی، باید توجه ویژه به حوزه مواد غذایی، امنیت و ایمنی غذا صورت بگیرد.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی، موضوع فروش و واگذاری کارخانجات دولتی به بخش خصوصی و عملکرد سازمان های اجرایی، آیا وقت آن نشده تا برخی سازمان های خدماتی به شوراها و شهرداری ها واگذار شود.
عباس حاج رسولی ها به بحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: شهرداری در این زمینه توجه ویژه کند.
علیرضا نصر اصفهانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز خواستار کمک شهرداری اصفهان به صندوق های قرض الحسنه برای بازسازی اماکن آنها شد.
وی افزود: برخی از این صندوق ها به دلیل فرسودگی قصد بازسازی مکان خود را دارند.
وی گفت: سازمان میوه و تربار همچون سالهای قبل برای تهیه میوه شب عید همشهریان اقدام کند و مقدمات این کار را فراهم سازد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
عضو دیگر شواری شهر اصفهان نیز گفت: برخی از معاونت ها و سازمان های وابسته به شهرداری به خصوص سازمان فرهنگی و تفریحی قصد دارند نیروهای ساعتی خود را که چندین سال است مشغول هستند اخراج کنند.
فلاح افزود: این افرد معیشت خود و خانوده شان را از حقوق ناچیز این سازمان تامین می کنند.
وی گفت: سیاست مدیران و سازمان های وابسته به شهرداری باید اشتغال زایی باشد نه اشتغال زدایی و نباید این نیروها تعدیل شوند.
پ/8114/ 6508