مرگ جوانی که برای نجات جان یک سگ به داخل استخر رفته بود

مرگ جوانی که برای نجات جان یک سگ به داخل استخر رفته بود

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی کریمی افزود: پس از اعلام خبر تأخیر جوانی در مراجعه به منزل در حوالی روستای ابر از توابع بخش انتظامی بسطام، مأموران پ

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی کریمی افزود: پس از اعلام خبر تأخیر جوانی در مراجعه به منزل در حوالی روستای ابر از توابع بخش انتظامی بسطام، مأموران پاسگاه قلعه نو خرقان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران و عوامل امدادی در محل بی‌درنگ تحقیقات آغاز شد، ادامه داد: چوپانی در حوالی روستای ابر به مأموران انتظامی اعلام کرد که ساعتی پیش جوانی را در حال نجات یک سگ که در استخر ذخیره آب گرفتار شده بود، دیده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه مأموران آتش‌نشانی برای جست وجوی فرد مفقود شده به محل اعزام شدند، ابراز داشت: پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه غواصان آتش‌نشانی در عمق چند متری استخر، سرانجام پیکر بی‌جان این فرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شاهرود به تکرار این نوع غرق شدگی در حوزه استحفاظی اشاره کرد و اظهار کرد: هر ساله تعدادی از شهروندان به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی در استخرهای کشاورزی جان خود را از دست می‌دهند که می‌بایست برای پیشگیری از این نوع حوادث تلخ و ناگوار نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و آموزش شهروندان اقدام شود.