نهاوند صاحب بازار روز می‌شود

نهاوند صاحب بازار روز می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حسین‌پور با بیان اینکه این بازار در چهارراه ابوذر کوچه حاج خدارحم با هزینه‌ای افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان ا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حسین‌پور با بیان اینکه این بازار در چهارراه ابوذر کوچه حاج خدارحم با هزینه‌ای افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان احداث می شود، اظهار کرد: اجرای این موضوع هم در بحث درآمد و کسب‌وکار و معیشت این افراد که از این راه انجام می‌شود و هم در بحث زیباسازی سیمای شهری، کمک به تسهیل در تردد در مرکز شهر با توجه به حجم عبور و مرور و ... مورد اهمیت مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف ایجاد روز بازارها حفظ حقوق شهروندی است، مطرح کرد: در این راستا شهرداری نهاوند تلاش دارد تا با احداث بازار روز کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد و شهروندان برای خرید، دسترسی آسان و بهتری داشته باشند.

حسین‌پور افزود: هر چند در قانون جمع‌آوری سد معبر تعریف شده اما بازار روز شهرداری همدان که در حال شکل‌گیری است، در کنار پیاده‌راه سعدی که مرکزیت شهر را دارد، می‌تواند علاوه‌بر بهبود کسب‌وکار، به ساماندهی دستفروشی در شهر هم کمک قابل توجهی داشته باشد.