هشدار به استخراج کنندگان رمز ارز غیر قانونی در آذربایجان غربی

هشدار به استخراج کنندگان رمز ارز غیر قانونی در آذربایجان غربی

به گزارش همشهری آنلاین ، آیدین رحمانی در نشست مدیران اقتصادی و صنعتی استان از برخورد جدی با افرادی خبر داد که اقدام به نصب و راه اندازی غیرمجاز دستگا

به گزارش همشهری آنلاین ، آیدین رحمانی در نشست مدیران اقتصادی و صنعتی استان از برخورد جدی با افرادی خبر داد که اقدام به نصب و راه اندازی غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز کرده اند.

وی با اشاره به استفاده بخش قابل توجهی از مناطق استان از برق کشاورزی هشدار داد:برخی از افراد سودجو به دلیل قیمت پایین برق در استان، دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر قانونی را فعال کرده اند که این امر مصرف برق را بالا برده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق در استان، تأمین مصارف خانگی را در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن اصول صرفه جویی در مصرف برق متأسفانه شاهد قطعی برق در تابستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: هرگونه نصب و بهره برداری از دستگاه‌های استخراج رمز ارز در استان بدون کسب مجوز و بویژه پروانه بهره برداری، ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: ۲۵۹ نفر تاکنون مجوز بهره برداری از دستگاه‌های استخراج رمز ارز در استان را دریافت کرده اند که متأسفانه تاکنون فقط یک نفر از این افراد پروانه بهره برداری دریافت کرده و لازم به یادآوری است، بدون دریافت پروانه بهره برداری استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز ممنوع و خلاف قانون است.