واکنش رئیس قوه قضاییه به حاشیه‌های اخیر وزارت بهداشت

واکنش رئیس قوه قضاییه به حاشیه‌های اخیر وزارت بهداشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که به علت شرایط کرونایی در دو سال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که به علت شرایط کرونایی در دو سالن برگزار شد، از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بخش درمانی کشور قدردانی کرد و افزود: امروز کشور نیازمند انسجام و هماهنگی جدی در این عرصه است.

وی گفت: بخش بهداشت و درمان کشور باید همه ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، امکانات و نیروی انسانی خود را به کار گیرد تا سلامت و جان مردم در مقابل ویروس کرونا حفظ شود.
رئیس دستگاه قضا افزود: در عرصه بهداشتی درمانی و اقدامات مهم برای تولید واکسن و کیت‌های تشخیصی لازم است که با انسجام، تلاش مخلصانه صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که کارکنان بخش بهداشت و درمان کشور اعم از پزشک، پرستار، خدمات و همه نیروهای مربوط با روحیه بسیجی تلاش و با این بیماری مقابله می‌کنند.

معاون وزیر بهداشت استعفا داد؛ تصویر نامه | واکنش تند ملک زاده به اظهارات جنجالی نمکی جوابیه تند معاون مستعفی وزیر بهداشت به نمکی | واقعیات فعلی کرونا همان هشدارهایی‌است که جدی نگرفتید نمکی خطاب به جایگزین ملک‌زاده: تراوشات غیرعالمانه قبلی تکرار نشود! | جایگزین معاون مستعفی کیست؟