پاکسازی پوست با میکرودرم

پاکسازی پوست با میکرودرم

داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و

داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. 

در این مقاله به شما این مژده را می دهیم که جوان ماندن آسان تر از آنست که فکرش را بکنید. آشنایی کامل با میکرودرم و پاکسازی پوست ، پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن چست؟ مزایا، معایب و هزینه آن به چه صورت است؟ را به شما معرفی خواهیم کرد. در اصل میکرودرم صورت سریعترین راه برای جای جوش و لک صورت می باشد. اگر شما جزء آن درصد از زنانی هستید که از جوش‌ و لک  رنج می‌برید این مقاله به شما کمک خواهد کرد با بهترین روش برای پاکسازی پوست صورت آشنا شوید. بارها پیش آمده است در آینه به پوست خود دقت کرده‌ایم و دیدن چین و چروک‌های ریز ما را مضطرب و نگران کرده است. پیری و چین و چروک پوست حقیقتی است که نمی‌توان از آن فرار کرد. اما می‌توان آن را به تعویق انداخت.

اگر به دنبال مرکز زیبایی و میکرودرم پوست در شیراز هستید به شما پیشنهاد می کنیم از لینک لیست مراکز و کلینیک های زیبایی شیراز دیدن کنید.

میکرودرم چیست و چه تاثیراتی بر پوست دارد؟

میکرودرم ابریژن برای بار اول در سال 1985 در کشور ایتالیا انجام شد. میکرودرم پوست از جمله روش‌های محبوب جوانسازی پوست است که با تحریک اپیدرم پوست به کلاژن سازی بیشتر پوست می‌انجامد.  با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. میکرودرم ابریژن یکی از سریع ترین و بدون دردترین روش های درمانی غیرتهاجمیست که برای جوانسازی پوست به کار گرفته می شود. روش غیر جراحیست که در عرض ۶ تا ١٠ جلسه به ثمر می رسد. هیچ مرحله‌ای از میکرودرم درد ندارد. یکی از فواید انجام این روش این است که دوره نقاهت ندارد و شما پس از انجام آن می‌توانید به کارهای روزمره‌تان برسید.

مزایای پاکسازی پوست  (با میکرودرم ابریژن):

1-بهبود لکه های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست های تیره شده (زیر بغل و کشاله ران)
2-لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می شود
3-کاهش چین و چروک های زیر پوست صورت مثل چین های ظریف دور چشم
4-کاهش سوراخ های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچکتر کردن آنها
5-اثر عمقی تر میکرودرم ابریژن، افزایش غلظت کلاژن پوست است این ماده اصلی ترین ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست صورت است
میکرودرم برای جای جوش


تقریبا در بسیاری از افراد جای جوش‌های چرکین به سرعت و بدون هیچ مشکلی خوب می‌شود. اما ممکن است جای جوش‌ و آکنه در برخی از افراد به صورت لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای رنگ یا فرورفتگی یا چال شدن پوست باقی بماند. میکرودرم برای جاش جوش گزینه‌ای کاملا مناسب است که می‌تواند به راحتی و طی چندین جلسه این ضایعات را به طور کامل از بین ببرد.

زمان مراجعه برای انجام روش میکرودرم ابریژن :

• در صورتی که می خواهید پاکسازی پوست صورت انجام دهید پوست خود را روشن کنید و پوست سالمی دارید
• در صورتی که لکه خورشیدی، جای زخم آکنه یا چین و چروک ریز دارید و نیاز به از بین بردن جای جوش صورت دارید
• در صورتی که حفره های پوست شما مسدود شده باشند و اغلب دانه های سرسیاه یا سرسفید در پوست شما بوجود می آید
• در صورتی که می خواهید پوست سالم و شفافی داشته باشید

جهت دریافت نوبت آنلاین برای بهترین مراکز پاکسازی پوست با میکرودرم به وب سایت آنلاین پذیرش مراجعه کنید.