پرسپولیس در کیش بهترین موقعیت را از دست داد / اگر بضاعت همین است چرا سرمربی آن شدی

پرسپولیس در کیش بهترین موقعیت را از دست داد / اگر بضاعت همین است چرا سرمربی آن شدی

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که هر کس سرمربی پرسپولیس می‌ شود، باید انتقادپذیر باشد. ...


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رضا شاهرودی در خصوص واكنش منفی حمید درخشان نسبت به انتقادات اظهار داشت: «هر کسی که سرمربی پرسپولیس می‌ شود باید انتقادپذیر باشد و نه من و نه افشین پیروانی خصومتی با کسی نداریم و فقط دلمان برای تیم می‌ سوزد و صلاح پرسپولیس را می‌ خواهیم. ما دنبال به به و چه چه کردن نیستیم و اگر انتقادی باشد باید عنوان کرد.»

 

* اگر بضاعت پرسپولیس همین است پس چرا قبول کرد سرمربی شود

در بازی با سپاهان من فقط یک بار دروازه بان سپاهان را دیدم و اگر روز خوب نیلسون نبود، 3، 4 گل می‌ خوردیم ولی درخشان بعد از بازی گفت که تیم ما خوب بازی کرد و بضاعت پرسپولیس همین است. مگر درخشان از بضاعت پرسپولیس خبر نداشت که سرمربی این تیم شد؟ وقتی که بیرون بود، می‌ توانست سرمربیگری پرسپولیس را قبول نکند پس حتما چیزی در خودش دیده که سرمربیگری را قبول کرده، اگر بضاعت همین است پس مربیگری را قبول نمی‌ کرد.

 

* دیگر از پرسپولیس نمی‌ترسند

دیگر تیمی از پرسپولیس نمی‌ترسد و جلوی پرسپولیس محکم تر بازی می‌ کنند. باید در جام حذفی مراقب تیم های به ظاهر ضعیف بود. در زمان گذشته همه تیم ها جلوی پرسپولیس در لاک دفاعی می‌ رفتند و فقط می‌ خواستند کمتر گل بخورند ولی الان همه برای پیروزی جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند.

 

* نداشتن بازیکن در تیم‌ملی فاجعه است

در زمان ما 9 نفر از پرسپولیس فیکس تیم‌ملی بودند ولی الان کار پرسپولیس به جایی رسیده که هیچ بازیکنی در تیم‌ملی ندارد و این فاجعه است.

 

* چند بازیکن خوب باید جذب شود

پرسپولیس برای موفق شدن باید در نیم فصل چند بازیکن خوب را جذب کند. نباید بازیکنی جذب شد که فقط پول را دور ریخته باشند. باید بازیکنانی جذب شوند که به پرسپولیس کمک کنند.

 

* با نمراتی که داد، تیم را باید منحل می‌ کردند

درخشان قبل از اینکه مربی شود، در یک برنامه تلویزیونی آمد و به بازیکنان نمره داد و با آن نمراتی که دید، تیم را منحل می کردند بهتر بود. خودش همیشه یکی از منتقدان مربیان پرسپولیس بوده و حالا خودش هم باید انتقادپذیر باشد.

 

* دیسیپلین را وارد تیم نکرده

این وقفه ای که در بازی ها افتاد می‌توانست بهترین فرصت برای پرسپولیس باشد ولی در خبرها آمده که بازیکنان در کیش شب زنده داری کردند. این اتفاقات به دلیل این است که درخشان دیسیپلین لازم را وارد پرسپولیس نکرده که بازیکنان را به خود بیایند. متاسفانه پرسپولیس این فرصت را از دست داد و در کیش بهترین موقعیت را از دست دادند.

ورزش سه

109