پیروزی فوتسال ایران برابر آمریکا و صعود به دور دوم جام جهانی

پیروزی فوتسال ایران برابر آمریکا و صعود به دور دوم جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی به مصاف تیم فوتسال آمریکا رفت. م

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی به مصاف تیم فوتسال آمریکا رفت.

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی برای این دیدار علیرضا صمیمی، اصغر حسن‌زاده، محمد شجری، مهدی جاوید و مسلم اولادقباد را در ترکیب ابتدایی قرار داد اما تنها دو دقیقه پس از شروع بازی علیرضا صمیمی به دلیل اشتباه در دفع توپ در بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز داور روبه‌رو شد تا ایران از همان ابتدا بازی را با یک شوک شروع کند.

پس از این اتفاق در حالی که ایران با یک بازیکن کمتر به بازی می‌پرداخت دروازه‌اش باز شد اما پس از این گل، ملی‌پوشان فوتسال ایران توسط فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور به‌گل رسیدند تا نیمه اول با برتری ۳ بر یک ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم ایران نتوانست نمایش خوبی مقابل آمریکا ارائه دهد و با وجود چندین حمله به دروازه این تیم، در زدن ضربات آخر ناکام بود تا این که آمریکا در دقایق پایانی به گل دوم خود رسید و کار برای شاگردان ناظم‌الشریعه کمی سخت شد. در دقایق پایانی با پاورپلی آمریکایی‌ها ایران توسط سعید عباسی به گل چهارم رسید تا این بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود خاتمه دهد و با کسب ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند.