گریه‌های پزشک مارادونا پس از متهم شدن به قتل غیرعمد

گریه‌های پزشک مارادونا پس از متهم شدن به قتل غیرعمد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، لئوپولدو لوکه، پزشک دیگو مارادونا گفت که وی همه تلاش هایش را برای اسطوره فوتبال آرژانتین و قهرمان سابق جام ج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، لئوپولدو لوکه، پزشک دیگو مارادونا گفت که وی همه تلاش هایش را برای اسطوره فوتبال آرژانتین و قهرمان سابق جام جهانی فوتبال، که هفته گذشته بر اثر حمله قلبی درگذشت، انجام داده است.

طی روزهای گذشته دادستان های سان ایسیدرو، شهری نزدیک به استان بوینس آیرس، اعلام کردند که آنها در رابطه با علت مرگ دیگو مارادونا، در حال تحقیق در مورد دکتر لوکه پزشک اسطوره آرژانتین هستند. البته این در حالی است که تلویزیون آرژانتین نشان داد که پلیس به مطب و خانه این دکتر حمله کرده است.

منابع قضایی به خبرگزاری فرانسه گفتند که این تحقیقات پس از ابراز نگرانی دختران مارادونا در مورد روند کارهای درمانی که وی برای بیماری قلبی اش در خانه خود انجام داده بود، آغاز شده است.

در اواخر روز گذشته، دکتر لوکه ۳۹ ساله در رابطه با اتهاماتی که به وی نسبت داده شده است، یک کنفرانس تلویزیونی احساسی برگزار و اعلام کرد که وی با وجود حمله پلیس به خانه و مطبش، چیزی برای پنهان کردن ندارد.

او در این کنفرانس تلویزیونی در حالی که به شدت گریه می کرد و اشک می ریخت، گفت: شما می خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟ به خاطر اینکه او را دوست داشتم، از او مراقبت کردم.

او ادامه داد: دیگو باید به یک مرکز توان بخشی می رفت. ولی او نمی خواست این کار را انجام دهد. من شخصی هستم که از او مراقبت می کردم. من به هر کاری که کردم افتخار می کنم. چیزی برای پنهان کردن ندارم. من در اختیار دستگاه عدالت هستم.