اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات «تسنیم و تلاوت» هفته آینده اعلام می‌شود

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات «تسنیم و تلاوت» هفته آینده اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، «مسعود وادی‌پور» مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن در خصوص زمان اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات تسنیم و تلاوت گفت: اسامی نفرات برگز
به گزارش خبرگزاری فارس، «مسعود وادی‌پور» مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن در خصوص زمان اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات تسنیم و تلاوت گفت: اسامی نفرات برگزیده در این دوره از مسابقات تا اواسط شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام خواهد شد و نفرات اول به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی با اشاره نحوه نظارت و ارزیابی روند اجرای این دوره از مسابقات افزود: پیش از اجرای مرحله استانی مسابقات، جلسه هماهنگی با ناظران مسابقات در جهت ایجاد هماهنگی لازم در سازمان دارالقرآن الکریم با حضور ناظران که اغلب از فعالان قرآنی، اساتید و همچنین پرسنل توانمند این سازمان هستند، برگزار شد.

وادی‌‌پور خاطر نشان کرد: نظارت از مسابقات در سه بخش مربوط به پیش از برگزاری مسابقات، حین مسابقات و همچنین نظارت و ارزیابی پس از اجرای مسابقات صورت گرفت که این رویه سبب شد تا این دوره از مسابقات به نحو مطلوب و بدون اشکال در سراسر کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به نسبت ادوار پیش از نظر کیفی از سطح بالاتری برخوردار بود، گفت: اجرای هم زمان در بخش کتبی مسابقات تسنیم ویژه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در روز پنجشنبه یکی از ویژگی‌های این طرح در سال جاری به شمار می‌آید.

وادی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون هیچگونه اعتراضی در اجرای مسابقات گزارش نشده است، تصریح کرد: در روند اجرای مسابقات هیچ اعتراضی تاکنون به سازمان دارالقرآن اعلام نشده است، امّا تعداد 6 نفر از شرکت کنندگان نسبت به نمرات ارائه شده توسط داوران اعتراضی داشتند که طبق فرم مشخصی اعتراضات این افراد ثبت و در مرحله اول توسط داوران استانی بررسی شد و چنانچه مجدداً نسبت به آن اعتراضی صورت گیرد، در کمیته بررسی سازمان دارالقرآن الکریم رسیدگی و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن به نحوه امتیازدهی اشاره کرد و گفت: اسامی برگزیدگان و نفرات نخست مسابقات تلاوت و تسنیم با تائید ناظر مسابقات از سوی مسئول دارالقرآن استان به سازمان ارسال می‌شود و براساس صوت تلاوت قاریان در بررسی آن در کمیته فنی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

وی در همین رابطه افزود: یکی از ویژگی‌های بررسی تلاوت‌های افراد برگزیده در این کمیته، رفع اشتباهات احتمالی داوران و همچنین بررسی ثبت‌نام متقاضی و حدنصاب نمرات متسابق است.

انتهای پیام/