دیدار جعفری جلوه با رئیس کمیته امداد/ شبکه دو با کودکان ایرانی همسفره می‌شود

دیدار جعفری جلوه با رئیس کمیته امداد/ شبکه دو با کودکان ایرانی همسفره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، در نشست مشترکی که با حضور مدیران ارشد و مشاوران شبکه دو و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، مهندس سید پرویز فتاح و محمدرض
به گزارش خبرگزاری فارس، در نشست مشترکی که با حضور مدیران ارشد و مشاوران شبکه دو و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، مهندس سید پرویز فتاح و محمدرضا جعفری جلوه با اشاره به لزوم تعامل بیشتر و تداوم همکاری‌های شبکه دو و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تحقق اهداف مشترک در حوزه‌های اجتماعی را ضروری دانستند.

در این دیدار مهندس جعفری جلوه با اشاره به توانمندی های رسانه در بسط فرهنگ دیگر خواهی، اکرام و انفاق به معرفی ظرفیت‌های شبکه دو به مثابه یک شبکه اجتماعی پرداخت و بر لزوم هم‌افزایی این دو نهاد در اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای باهدف ایجاد فضایی امیدبخش برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با تاکید بر اهمیت توجه به اقشار فقیر و نیازمند در اسلام و جایگاه آن در آرمان های انقلاب، با معرفی طرح ها و اقدامات متنوع و پیوسته حمایتی این نهاد برای محرومان، همکاری بیشتر طرفین در تحقق اهداف تعیین شده را در طیف برنامه های شبکه دو خواستار شد.

همچنین مقرر شد علاوه بر ترویج فرهنگ نیکوکاری و انفاق،توانمندسازی و مهارت افزائی نیازمندان از طریق رسانه منعکس شود. مستند سازی از مددجویان نخبه و موفق و خیران و مددکاران کارآفرین و طرح «همسفره» به عنوان یک فرصت تعاملی بین شبکه دو و کمیته امداد و تلاش دو طرف برای بهبود شرایط کودکان دچار سوء تغذیه از دیگر دستاورد های این نشست بود.

«همسفره» کمپینی است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت بهداشت در حال اجراست، در این طرح شبکه دو همگام با سایت های خبری کشور، مردم نیکوکار، بنگاه های اقتصادی، اصناف و فعالان حوزه مواد غذایی مثل رستوران ها و هتل ها را برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند زیر 6 سال ترغیب خواهد کرد.

انتهای پیام/