60 میلیون موبایل بی‌استفاده در منازل عربستان!

60 میلیون موبایل بی‌استفاده در منازل عربستان!

نتایج یک تحقیق بیانگر آن است که عربستانی ها بیش از 900 میلیون قطعه کالای بدون استفاده به ارزش 370 میلیارد ریال (یکصد میلیارد دلار) عربستان در منازل خو
60 میلیون موبایل بی‌استفاده در منازل عربستان!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مطالعه که با همکاری بین سایت "دوبیزل" و مرکز تحقیقات جهانی "یوگوف" صورت گرفته، تمام مناطق عربستان را شامل شده و همه کالاها و کلکسیون های بدون استفاده در منازل عربستانی ها را دربر گرفته است.

روزنامه الحیات به نقل از عبدالله الغدونی مدیر سایت "دوبیزل" در عربستان نوشت: همۀ ثروت های عربستان در زیر شن و ماسه ها نیست، بلکه در منزل همه عربستانی هاست.

این تحقیق با اشاره به وجود حدود 60 میلیون گوشی موبایل بدون استفاده در عربستان که 5 برابر تعداد تلفن های همراه در امارات است، اعلام کرد که ارزش این گوشی ها 56 میلیارد ریال عربستان یعنی دوبرابر بودجه لازم برای اجرای طرح جاری احداث خطوط راه آهن در این کشور است.

بر اساس این تحقیق بیش از 288 میلیون جلد کتاب بدون استفاده در منازل عربستانی ها نگه داری می شود که با این رقم می توان برای هر فرد بی سواد در هند یک کتاب تهیه کرد.

این تحقیق بیانگر آن است که حدود 222 میلیون قطعه پوشاک و لباس بدون استفاده در منازل عربستانی ها نگه داری می شود که با آن می توان بر تن همه فقرا و برهنگان جهان لباس پوشاند.


نتایج یک تحقیق بیانگر آن است که عربستانی ها بیش از 900 میلیون قطعه کالای بدون استفاده به ارزش 370 میلیارد ریال (یکصد میلیارد دلار) عربستان در منازل خود نگه‌داری می کنند که توزیع درست آن می‌تواند بسیاری از فقرای جهان را بی‌نیاز کند.