آبرسانی پوست با دستگاه هیدرودرمی

آبرسانی پوست با دستگاه هیدرودرمی

هر فردی آرزوی داشتن پوستی سالم، شاداب و صاف را دارد. همچنین در دنیای امروزی چه خانم ها و آقایان نسبت به قدیم به زیبایی پوست و طراوت و جوانی خودشان خیلی بیشتر توجه دارند.  کدر شدن و پیر شدن پوست علت های مختلفی می توانید داشت

هر فردی آرزوی داشتن پوستی سالم، شاداب و صاف را دارد. همچنین در دنیای امروزی چه خانم ها و آقایان نسبت به قدیم به زیبایی پوست و طراوت و جوانی خودشان خیلی بیشتر توجه دارند. 

 کدر شدن و پیر شدن پوست علت های مختلفی می توانید داشته باشد از جمله قرار گرفتن در نور شدید آفتاب ، استفاده از لواز آرایش های نامرغوب، آلاینده های شیمیایی و ... . راه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد یکی از این روش ها آبرسانی پوست می باشد زیرا آبرسانی برای همه ی افراد در سنین مختلف و برای هر نوع پوستی نیاز می باشد.

اگر به دنبال مرکز زیبایی در شیراز برای ارائه خدمات پوستی هستید از لینک لیست مراکز و کلینیک های زیبایی در شیراز دیدن کنید.
آبرسانی( هیدرودرمی) روشی دردسترس و بسیار مؤثر برای پیش‌گیری و درمان این عوارض محسوب می شود. یکی از شایع ترین مشکلات پوست کم آبی( یا خشکی) پوست است. کم آبی سبب خشکی پوست و روند پیری و چین وچروک را تشدید میکند . کم آبی در پوست های چرب معمولاً ناشی از مراقبت اشتباه است.

هیدرودرمی چیست؟

روشی مناسب برای پاکسازی پوست و آبرسانی به پوست هیدرودرم آبریژن است که با استفاده از دستگاه هیدرودرم ( یا همان دستگاه هیدرودرمی ) انجام می شود . نام های دیگری نیز از هیدرودرم بین عموم مردم شناخته شده است , که عبارتند از :هیدراته کردن صورت , میکرودرم آبریژن مرطوب , فیوژن صورت , میکرودرم آبریژن آب , آکوا درم آبریژن

دستگاه هیدرودرم چگونه است؟

در این روش لایه خارجی پوست که شامل سلول های مرده هستن ساییده می شود و سطح خارجی پوست پاکسازی می شود, در ادامه سرم های مخصوص برای آبرسانی هستند , این سرم ها با فشار وارد لایه های زیرین پوست می شوند . این سرم ها هر کدام برای درمان بیماری های خاصی قابل تغییر می باشند برای ، درمان جوش , درمان آکنه ، سرم های از بین برنده علائم پیری و هیدراته کردن پوست ، اطلاخ رنگ دانه پوست پزشک متخصص می تواند از سرم های مخصوص استفاده کند 

فواید هیدرودرمی یا آبرسانی پوست:

  • ترمیم پوست
  • پاکسازی عمیق  پوست
  • ستن منفذهای باز پوست
  • روشن تر و صاف شدن پوست
  • لایه برداری آسان
  • کاهش چین و چروک پوست
  • نرم شدن پوست
  • عوارض هیدرو میکرودرم ابریژن

در طول جلسات اجمالا هیدرومیکرودرم ابریژن، بسته به مدل پوستی که دارید، پوست شما صورتی رنگ میشود یا رنگ نسبتا روشن تری پیدا میکند . با این حال، در طول 15 تا 30 دقیقه بعد از پایان جلسه، پوست شما عموما به رنگ طبیعی خود برمیگردد تا شما بدون هیچ ناراحتی فعالیت های روزانه خود را از سربگیرید.

مراقبت‌های قبل و بعد از هیدرودرمی

بعد از هیدرو میکرودرمی باید از پوست صورت با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب محافظت کنید. حداقل از کرم با SPF30 استفاده کنید و از قرارگرفتن در برابر اشعه خورشید در صورت امکان خودداری کنید. همچنین باپوشیدن کلاه آفتابگیر و عینک آفتابی در برابر اشعه آفتاب از پوست خود محافظت کنید.