آنچه در مورد جراحی و عمل بینی باید بدانید

آنچه در مورد جراحی و عمل بینی باید بدانید

جراحی بینی جزو بالاترین درصد های جراحی زیبایی در کشور ماست. چه آقایان چه بانوان  سلایق و دید متفاوتی در انتخاب بینی ایده آل خود دارند. انسان ذاتا به دنبال زیبایی و زیباتر شدن است. در ایران، هر روزه عمل جراحی بینی رو به رشد ا

جراحی بینی جزو بالاترین درصد های جراحی زیبایی در کشور ماست. چه آقایان چه بانوان  سلایق و دید متفاوتی در انتخاب بینی ایده آل خود دارند. انسان ذاتا به دنبال زیبایی و زیباتر شدن است. در ایران، هر روزه عمل جراحی بینی رو به رشد است.

 اگر قصد جراحی انواع بینی گوشتی و استخوانی را دارید، انتخاب بهترین  متخصص جراح پلاستیک امری بسیار مهم است. اگر در شیراز زندگی می کنید و به دنبال بهترین متخصص جراحی بینی هستید از لینک رو به رو می توانید لیست بهترین متخصص جراحی بینی در شیراز را مشاهده کنید. افراد زیادی به دلایل مختلف حاضر هستند زیر تیغ جراحی بروند.  اما اگر نتیجه مورد انتظارشان را مشاهده نکنند، به جز مشکلات ظاهری، مشکلات جسمی و آسیب های جبران ناپذیری ممکن است به فرد وارد شود.  عمل زیبایی بینی طبیعی جزو بالاترین درصد های جراحی های زیبایی در کشور ماست. به همین دلیل انتخاب بهترین متخصص جراح بینی کاری دشوار می باشد. در اینجا لیستی ازبهترین و مجرب ترین متخصص ها را برای راحتی حال شما فراهم کرده ایم که بتونید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

انواع روش های عمل بینی

1- روش رینوپلاستی بسته:

روش اولیه جراحی بینی بوده و مدت‌هاست که بسیاری از جراحان پلاستیک بینی از آن استفاده می‌کنند. در این روش از طریق سوراخ های بینی و در داخل خود بینی انجام می شود.

2- جراحی بینی به روش باز:

روش جراحی باز ، روش جدیدتر عمل بینی است. در این روش برش پوستی روی کلوملا داده می‌شود، پوست روی بینی کاملاً به سمت بالا رانده شده جراحی زیر دید مستقیم صورت می‌گیرد. عیب این روش نیاز به برش پوستی کلوملا و تورم بیشتر پس از جراحی نسبت به روش بسته است. با توجه به اینکه وسعت آزادسازی پوست در این روش بیشتر است، بر طرف شدن تورم بینی به خصوص سر بینی در این روش کمی طولانی تر از روش بسته است ولی نهایتا این تورم در همه بیماران از بین خواهد رفت.
در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

مزایای جراحی بینی به روش باز:

کمتر شدن احتمال غیر قرینگی بینی
سهولت در گذاشتن گرفت های غضروفی و استخوانی یا پروتز ها
فضای بیشتر برای کار کردن جراح
توانایی برای انجام عمل در بینی های مشکل
این روش در اعمال ثانویه ارجح است
تجربه نشان داده است که رینوپلاستی باز در بد شکلی های شدید بینی نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت
مزایای روش بسته جراحی بینی:
زمان عمل در این روش حدود 15 دقیقه از روش باز کمتر است
بر روی پوست کلوملا برشی وجود ندارد 
در این روش ورم نوک بینی کمتر ازروش باز است لذا ورم زودتر برطرف میشود.

استراحت بعد از عمل بینی؟

استراحت کامل فقط برای روز اول عمل است و ازروز دوم شخص میتواند از بستر خارج شده و کارهای شخصی خود را انجام دهد. راه رفتن، نشستن و مطالعه بلامانع است. ولی شخص باید حداقل تا یک ماه از انجام کارهای سنگین و حرکات ورزشی شدید خودداری نماید. زیرا این کارها خطر خونریزی و تورم و یا تغییر شکل بینی را بالا میبرند و برای کسی که مورد عمل قرار گرفته مضر هستند.

جهت نوبت دهی آنلاین به وب سایت آنلاین پذریش مراجعه نمایید.