اجرای بزرگ‌ترین نمایش میدانی ایران همزمان با اربعین

اجرای بزرگ‌ترین نمایش میدانی ایران همزمان با اربعین

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:بزرگ‌ترین نمایش میدانی ایران با نام «رسول» همزمان با اربعین حسینی به کارگردانی سعید اسماعیلی به همت منطقه
فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
بزرگ‌ترین نمایش میدانی ایران با نام «رسول» همزمان با اربعین حسینی به کارگردانی سعید اسماعیلی به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد، این نمایش که در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به وسعت 12 هزار متر مربع به مدت ۱۳ شب اجرا خواهد شد، با ظرفیتی معادل پنج هزار نفر هر شب میزبان علاقه مندان مي شود.

«رسول» روایت دلباختگی خلافکاری قدیمی به نام رسول دادخواه به امام حسین(ع) و محصول تازه گروه نمایشی فصل شیدایی است که در سال های گذشته با موضوع دفاع مقدس در نقاط مختلف تهران و ايران اجرا شد.

حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان نسب بازیگران اصلی «رسول» هستند كه نعیمی علاوه بر ايفاي نقش اصلي، نمايشنامه را بر اساس داستان «باران فصل پنجم» محمد سادات اخوی نوشته و به عنوان مشاور کارگردان هم در پروژه حضور دارد.

عباس آباد قطب فرهنگی و گردشگری نقطه مرکزی و نگين سبز تهران است و با مجموعه های بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان طالقانی، آسمان نمای گنبد مینا، بوستان نوروز و باغ نمایش به ارائه خدمات فرهنگی هنری به عموم مردم می پردازد.