اختلاف کمیته المپیک و وزارت ورزش باعث عقب ماندگی ورزش ایران شد

اختلاف کمیته المپیک و وزارت ورزش باعث عقب ماندگی ورزش ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ احمد الفهد الصباح پس از دیدار با وزیر ورزش با حضوردر جمع خبرنگاران گفت: اول از همه از جناب وزیر تشکر می کنم که حضورشان باعث

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ احمد الفهد الصباح پس از دیدار با وزیر ورزش با حضوردر جمع خبرنگاران گفت: اول از همه از جناب وزیر تشکر می کنم که حضورشان باعث ثبات ورزش ایران شده است. اینکه وزارت ورزش و کمیته المپیک ایران نزدیک به هم کار می کنند اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه از یک زبان بودن و همدل بودن وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در ایران خرسندم، افزود: می بینم که رئیس جمهور ایران از ورزش حمایت می کند و همین موضوع باعث پیشرفت کار شده است.

رئیس شورای المپیک آسیا در بخشی از صحبت هایش با بیان اینکه بارها گفته ام و تکرار می کنم ایران یک عضو در OCI نیست خاطرنشان کرد: ایران یک همکار در این نهاد است.

این مقام مسئول در ورزش آسیا به مقطعی که میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران اختلاف ایجاد شده بوداشاره کرد و گفت: در آن مقطع زمانی اختلافات ایجاد شده باعث شد ایران از حقوق خود عقب بیافتد و در سطح جهانی هم بسیاری از موقعیت ها را از دست بدهد اما در حال حاضر با حضور سلطانی فر، دلها نزدیک شده و همکاری ها بیشتر؛ از این حیث خرسندم.