افتتاح کارخانه آب معدنی در اردبیل به نفع بیماران سرطانی

افتتاح کارخانه آب معدنی در اردبیل به نفع بیماران سرطانی

کارخانه آب معدنی به نفع بیماران سرطانی، روز پنجشنبه در استان اردبیل با حضور مجید خدابخش استاندار اردبیل افتتاح شد. . . . ...
به گزارش خبرگزاری برنا، مجید خدابخش استاندار اردبیل در آیین افتتاح این کارخانه گفت: کارخانه آب معدنی محراب بهشت در زمینی به مساحت 5/4هکتار با سرمایه گذاری200میلیارد ریال احداث شده و برای 25نفر زمینه اشتغال فراهم کرده است.
وی با اشاره به حمایت دولت از بخش خصوصی گفت : دولت تدبیر و امید عزم خود را جزم کرده تا از بخش خصوصی برای گسترش زمینه های شغلی در کشور حمایت بیشتری کند.
به گفته وی ، صاحبان این واحد تولیدی گفته اند که درآمد واحد تولیدیشان صرف بیماران سرطانی شده و در اختیار موسسه محک قرار خواهد گرفت و این اقدامی مورد احترام و انسانی و دینی است.
حسین ایوبی معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت هم با اشاره به خدمات ارزشمند سهامداران این کارخانه گفت: هیچ گونه درآمدی از این کارخانه عاید آنها نخواهد شد وتمام درآمد حاصل ، صرف بیماران سرطانی خواهند شد و این اقدام بزرگی است.
وی گفت: استان اردبیل توانمندی های بالقوه زیادی درخصوص آب های معدنی سرد دارد و می تواند به یکی از قطب های آب با کیفیت و دارای ارزش تغذیه ای تبدیل شود .
سعیده قدس بنیانگذار موسسه خیریه محک نیز با اشاره به اهداف تاسیس این موسسه گفت: موسسه خیریه محک با هدف حمایت از بیماران سرطانی وصعب العلاج راه اندازی شده و تمام درآمدهای حاصل از این کارخانه نیز صرف کمک به درمان بیماران سرطانی وصعب العلاج خواهدشد
وی درادامه به احداث بیمارستانی در استان اردبیل برای حمایت از بیماران سرطانی اشاره کرد وخواستار حمایت مسئولان استانی برای احداث این بیمارستان شد.
در استان اردبیل نزدیک به دو هزبیمار سرطانی وجود دارد.