القسام: صهیونیست‌ها حمله به ساختمان‌های مسکونی را متوقف نکنند تل‌آویو را دوباره هدف قرار می‌دهیم

القسام: صهیونیست‌ها حمله به ساختمان‌های مسکونی را متوقف نکنند تل‌آویو را دوباره هدف قرار می‌دهیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از
فارس، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های گذشته بمباران خانه‌ها و منازل مسکونی غیرنظامیان را افزایش داده است و بر این اساس به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی که بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی را متوقف نکند، ما بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهیم داد».

ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند.در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم 10 نفر مجروح شدند.

یک مقام ارشد سازمان «یونیسف» (صندوق اضطراری کودکان سازمان ملل) روز یکشنبه درخصوص وضعیت کودکان در نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

«جولیت توما» مسئول ارتباطات یونیسف در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: «اوضاع وحشتناکی است. تنها ظرف پنج روز، دستکم چهل کودک در نوار غزه کشته شده‌اند».

او با اشاره به آسیب دیدن بیش از سی مدرسه در نوار غزه ظرف روزهای گذشته گفت: «در حال حاضر در مورد غزه، هیچ کجا برای کودکان امن نیست. در حالی که آن‌ها همواره باید تحت محافطت قرار داشته باشند».

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

روز گذشته (یکشنبه) «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن محکوم کردن چرخه خشونت میان فلسطین اشغالی و غزه هشدار داد به شهادت رساندن کودکان فلسطینی «نشانه این است که آن‌ها به دنبال ساخت آینده نیستند بلکه می‌خواهند آن را نابود کنند».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.