امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است

امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده تیپ 230 سرلشکر شهید اسدالله متاجی گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس اس

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد "سیدحسین میرتقی " روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور گنبدکاووس افزود: ایثارگری یگان های رزمی و زرهی در طول دوران دفاع مقدس، امنیت پایدار را در منطقه بوجود آورد.
وی گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز نیروهای زمینی ارتش به منظور دستیابی به آمادگی کامل دفاعی، علاوه بر فراگیری آموزش های نظامی در رزمایش های مختلف منطقه ای و کشوری شرکت دارند.
فرمانده تیپ 230 سرلشکر شهید متاجی به فعالیت های پادگان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: نیروهای این پادگان با هدایت و راهنمایی فرماندهی علاوه بر ماموریت های ذاتی خود، در حوادث غیر مترقبه نظیر سیل و حریق جنگل ها، جزو اولین نیروهای حاضر در صحنه هستند.
امیر میرتقی افزود: فرماندهی این پادگان توانسته از توان نیروهای این پادگان برای اطفای حریق جنگل گلستان و سیل به خوبی استفاده کند.
وی ضمن قدردانی از فعالیت های سرهنگ جهان آرا به عنوان فرمانده پادگان گنبدکاووس از او به یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس یاد کرد و از تلاش ها و زحماتش در دوران جنگ و فرماندهی این پادگان قدردانی کرد.
فرمانده تیپ 230 شهید متاجی در این آیین با معرفی سرهنگ اسماعیل نامنی " به عنوان فرمانده جدید سربازخانه شهید اسدالله پور گنبدکاووس از زحمات چند ساله سرهنگ جهان آرا به عنوان فرمانده سابق این پادگان تقدیر کرد.
امیر میرتقی از اظهار امیدواری کرد که فرمانده جدید پادگان گنبدکاووس بتواند با تعامل بیشتر با مسوولان شهرستان گنبدکاووس در جهت بالندگی این پادگان گام بردارد.
سرهنگ "ابراهیم جهان آرا" که پس از 30 سال خدمت به افتخار بازنشستگی نایل آمد، گزارشی از فعالیت های 5 ساله خود به عنوان فرمانده پادگان گنبدکاووس ارائه کرد.
وی گفت: با اینکه بازنشسته شدم همچنان خودم را سرباز این نظام می دانم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای انجام ماموریت های محوله هستم.
در این آیین ، امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ، رییس عقیدتی سیاسی تیپ 230 ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس ، فرماندهان ، نیروهای پایور و وظیفه پادگان حضور داشتند.
/622/