انواع کاغذ دیواری و کاربردهای آن

انواع کاغذ دیواری و کاربردهای آن

در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر د

در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می باشد که  به ان اهمیت زیادی داده میشود. اگر دکوراسیون محیط خانه یا شرکت شما یکنواخت و خسته کننده شده  وقت آن است با کاغذ دیواری ، تغییر چشمگیری در دکور خانه خود ایجاد کنید. کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند که می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. با انتخاب کاغذ دیواری هوشمندانه می تونید فضای محیط را بزرگ تر ، کوچیکتر یا شلوغ تر و حتی خلوت تر کنید.
اگر در شیراز زندگی می کنید و قصد دارید از قیمت کاغذ دیواری در شیراز مطلع شوید به لینک فروش عمده کاغذ دیواری در شیراز سر بزنید تا با دسترسی راحت به اطلاعات تماس و آدرس این مراکز از قیمت ها مطلع شوید.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری

کاغذ دیواری به دلیل دارا بودن بافت و طرح، نور بیشتری جذب می‌کند، به خصوص اگر طرح‌های شلوغ و رنگ‌های تیره داشته باشد؛ بنابراین اگر با کمبود نور مواجه اید، انتخاب کاغذ دیواری شلوغ با رنگ‌های تیره، آن هم برای کل دیوارهای منزل، اشتباه بزرگی است. برای چنین فضاهایی رنگ‌های روشن بهترین گزینه هستند. مدل‌هایی با رنگ روشن و طرح‌های کم و کوچک انتخاب کنید. از کاغذ دیواری برای یک یا دو دیوار استفاده کنید و بقیه فضا را با رنگی ساده و روشن بپوشانید.
اجازه ندهید مدل‌های رنگارنگ شما را به اشتباه بیندازند. طرحی را انتخاب کنید که مطابق نیازهای شما باشد و با فضا، مبلمان و سلیقه شخصی شما همخوانی داشته باشد.

انواع کاغذ دیواری:

  • کاغذ دیواری طرح دار 
  • کاغذ دیواری مدرن
  • کاغذ دیواری برجسته
  • کاغذ دیواری تصویری
  • کاغذ دیواری سه بعدی
  • کاغذ دیواری آبرنگی
  • کاغذ دیواری پوستری