اکران فیلم کودکی امام(ره) به تاخیر افتاد

اکران فیلم کودکی امام(ره) به تاخیر افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ کارگردان فیلم «فرزند صبح» که پیش‌تر خبر داده بود در تلاش است تا این ساخته‌اش را که روایتی از کودکی روح‌الله خمینی است، از نی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ کارگردان فیلم «فرزند صبح» که پیش‌تر خبر داده بود در تلاش است تا این ساخته‌اش را که روایتی از کودکی روح‌الله خمینی است، از نیمه خردادماه در سینماها نمایش دهد، اظهار کرد: از آنجایی که یکسری مقدمات و کارهای اداری برای اکران نیاز بود و به موقع به سرانجام نرسیدند، اکران فیلم که برای نیمه خرداد تدارک دیده شده بود، به تعویق افتاد.

افخمی افزود: پخش فیلم «فرزند صبح» برعهده حوزه هنری قرار گرفته و مسئولان حوزه در نظر داشتند اکران دو هفته‌ای را برای فیلم فراهم کنند که بخاطر طولانی شدن روند اداری امکان‌پذیر نشد.

وی که این روزها در حال تمرین و پشت سرگذاشتن پیش تولید فیلم جدیدش با نام «صبح اعدام» است، اضافه کرد:‌ قرار براین است که فیلم را از اوایل مهرماه همزمان با ولادت امام خمینی (ره) در سینماها نمایش دهیم.

«فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی اولین بار در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ و در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد که کیفیت پایین فیلم حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و حتی صدای اعتراض کارگردان را هم بلند کرد چون فیلم در نبود او تدوین و به جشنواره ارایه شده بود. اما سرانجام پس از یک دهه کشمکش، نسخه‌ای از این فیلم با تایید کارگردان آماده اکران شد و سال گذشته پروانه نمایش گرفت.

افخمی تاکید دارد که «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تاکنون ساخته‌ است.