بازیگر مطرح سینما به زوال عقل دچار شد

بازیگر مطرح سینما به زوال عقل دچار شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر مشهورترین بازیگر سینمای اکشن هالیوود در واکنش به خبر بیماری مغزی بروس ویلیس همبازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر مشهورترین بازیگر سینمای اکشن هالیوود در واکنش به خبر بیماری مغزی بروس ویلیس همبازی سابقش در «بی‌مصرف‌ها» می‌گوید: از او همیشه به عنوان یک ستاره بزرگ و یک مرد مهربان یاد می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر پس از اعلام بروس ویلیس مبنی بر کناره‌گیری از بازیگری به دلیل اختلال مغزی به نام آفازی، از او تقدیر کرد. خانواده این بازیگر سال گذشته اعلام کردند که متخصصان، بیماری زوال عقل را در این بازیگر مشهور هالیوودی تشخیص داده‌اند.

آرنولد گفت: «بروس ویلیس فوق العاده است. او همیشه برای سال‌های سال ستاره بزرگی بوده است. او همیشه به عنوان یک ستاره بزرگ و مردی مهربان در یادها خواهد ماند.»

شوارتزنگر با صحبت به عنوان یک ستاره اکشن در مورد همکارش، افزود: «من درک می کنم که تحت شرایط فعلی او، از نظر سلامتی، باید بازنشسته می‌شد. اما به طور کلی، می‌دانید، ما هرگز واقعاً بازنشسته نمی‌شویم.» شوارتزنگر و ویلیس در اوایل مجموعه رستوران «پلنت هالیوود» Planet Hollywood و بعد در «بی‌مصرف‌ها» همبازی بودند.

بروس ویلیس در ماه مارس تولد ۶۸ سالگی خود را در کنار خانواده جشن گرفت.

آرنولد شوارتزنگر، در عین حال، در سریال اکشن-کمدی جدید نتفلیکس با عنوان «فوبار» و یک سریال مستند در نتفلیکس که زندگی او را روایت می‌کند، بازی می‌کند. والتر بروس ویلیس زاده ۱۸ مارس ۱۹۵۵ که با نام بروس ویلیس شناخته می‌شود بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده بازنشسته آمریکایی، آلمانی‌تبار است که با نقش جان مک‌کلین در فیلم «جان سخت» به شهرت رسید.

اعتصاب در آمریکا پروژه‌های سینمایی را متوقف کرد