برای پخش زنده رقابت‌های فوتسال مکاتبات کمیته فوتسال با بانک‌ها و اپراتور سوم تلفن همراه/ زمان اتمام لیگ برتر مشخص شد

برای پخش زنده رقابت‌های فوتسال مکاتبات کمیته فوتسال با بانک‌ها و اپراتور سوم تلفن همراه/ زمان اتمام لیگ برتر مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که 7 هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته اما تاکنون شاهد پخش رقابت‌های این رشته از تلویزیون نبوده‌ایم. این در
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که 7 هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته اما تاکنون شاهد پخش رقابت‌های این رشته از تلویزیون نبوده‌ایم. این در حالی است به گفته مسئولان پیش از شروع مسابقات در خصوص پخش رقابت‌های این فصل فوتسال رایزنی‌هایی انجام شده است اما تاکنون نتیجه آن را ندیده‌ایم و رقابتی پخش نشده است.

سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پخش مسابقات فوتسال اظهار داشت: متأسفانه این مسئله ناشی از مسائل اقتصادی باشگاه‌ها می‌شود تیم‌ها اعتبار لازم را برای هزینه کردن و پخش رقابت‌‌ها ندارند و صداوسیما هم به دنبال تأمین بودجه خود است تا بتواند امورات خود را بگذارند. مثلاً‌ تأسیسات در گذشته برای رقابت‌ها 5 میلیون می‌داده که هم‌اکنون از آنها 15 میلیون می‌خواهند

رئیس کمیته فوتسال تأکید کرد: به دنبال جذب اسپانسر در این زمینه بودیم و مکاتباتی هم با بانک‌های پارسیان، دی، پاسارگاد و شرکت رایتل انجام دادیم و اعلام کردیم که آمادگی داریم تبلیغات محیطی و پیراهن تیم ملی را به آنها بدهیم اما جوابی از آنها نشنیدیم هرچند که پیگیر آن هستیم تا به ما پاسخ بدهند اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: امکان دارد در آینده به گونه‌ای باشد که این شرکت‌ها به دنبال ما بیایند اما هم‌اکنون زمان این موضوع نرسیده و باید شرایط اقتصادی کشور بهتر شود تا چنین اتفاقی رخ بدهد.

* خبر دیگر از فوتسال اینکه قرار است طبق برنامه لیگ برتر فوتسال 18 دی‌ماه به پایان برسد تا تیم ملی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده کند.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ازبکستان از 21 بهمن‌ماه با حضور 16 تیم آغاز خواهد شد. قهرمان این دوره از مسابقات دوم اسفندماه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/