برگزاری 2 نوبت تمرین در روز و برنامه‌ریزی 2 دیدار تدارکاتی

برگزاری 2 نوبت تمرین در روز و برنامه‌ریزی 2 دیدار تدارکاتی

روزنامه ایران ورزشی | شماره :4969 | تاریخ 1393/10/1 (function (i, s, o, g, r, a, m) { i["GoogleAnalyticsObject"] = r; i[r] = i[r] || function () { (i[
روزنامه ایران ورزشی | شماره :4969 | تاریخ 1393/10/1 (function (i, s, o, g, r, a, m) { i["GoogleAnalyticsObject"] = r; i[r] = i[r] || function () { (i[r].q = i[r].q || []).push(arguments) }, i[r].l = 1 * new Date(); a = s.createElement(o), m = s.getElementsByTagName(o)[0]; a.async = 1; a.src = g; m.parentNode.insertBefore(a, m) })(window, document, "script", "//www.google-analytics.com/analytics.js", "ga"); ga("create", "UA-52622670-1", "auto"); ga("send", "pageview"); var _paq = _paq || []; _paq.push(["trackPageView"]); _paq.push(["enableLinkTracking"]); (function() { var u=(("https:" == document.location.protocol) ? "https" : "http") + "://91.98.101.251/"; _paq.push(["setTrackerUrl", u+"piwik.php"]); _paq.push(["setSiteId", 4]); var d=document, g=d.createElement("script"), s=d.getElementsByTagName("script")[0]; g.type="text/javascript"; g.defer=true; g.async=true; g.src=u+"piwik.js"; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ آذر اِلأَحَّد ٢٨ صفر ١٤٣٦ Sunday, December 21, 2014 صفحه نخست عضویت تماس با ما پیوندها اشتراک همکاری درباره ما Rss search نسخه موبایل عناوین این صفحه شجاعــی: باهــوش باشیــم در جام ملت‌ها نتیجه می‌گیریم پرینت کاشانی: با مایلی‌کهن صحبت کردیم قرارنیست اتفاقی بیفتد پرینت مهاجمــان و مدافعــان روبه روی هم پرینت علیدوستی: امثال جهانبخش‌ها و آزمون‌ها زیاد داریم پرینت برگزاری 2 نوبت تمرین در روز و برنامه‌ریزی 2 دیدار تدارکاتی پرینت پایان حرف‌های شیرین و شروع کار اساسی پرینت مدعی قهرمانی وارد می‌شود پرینت جستجو بر اساس تاریخ انتخاب سال ... 1393 1392 1391 1390 1389 1388 1387 1386 1385 1384 1383 1382 1381 1380 انتخاب ماه ... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 انتخاب روز ... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 نظرسنجی یادداشت روز
صفحه اول

1

فوتبال ایران

2

3

4

ورزش ایران

5

فوتبال جهان

6

ورزش جهان

7

پوستر

8

استقلال

9

پرسپولیس

10

فوتبال ایران

11

12

pdf شماره : 4969 / ۱۳۹۳ دوشنبه ۱ دي              
close جزئیات خبر
نسخه PDF نسخه متنی برش مطبوعاتی نسخه چاپی عکس ضمیمه فیلم ضمیمه بازگشت دوباره به اروپا دشوار است‌ شجاعــی: باهــوش باشیــم در جام ملت‌ها نتیجه می‌گیریم





بازگشت او به فوتبال آسیا جزو اتفاقات غم انگیز تابستان جاری بود. ستاره‌ای که حتی در روز‌های مصدومیت دشوارش در فوتبال اسپانیا و دوری دو ساله از فوتبال هم در اروپا ماند اما بعد از جام جهانی و حضور در ترکیب تیم ملی ایران برخلاف انتظار دل از اسپانیا کند و جزایر قناری را به مقصد حاشیه جنوبی خلیج فارس ترک کرد. از حضور در لاس پالماس تا الشحانیه برای مسعود در یک چشم به هم زدن طی شد. از حضور در لالیگا تا تیم ته جدولی لیگ قطر. با این وجود او هنوز هم یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی و ستاره محبوب کارلوس کروش است. از مسعود شجاعی باید به‌عنوان بازیکنی باتجربه یاد کنیم، بازیکنی که از حالا می‌توان در جام ملت‌‌های آسیا او را به‌عنوان عصای دست کروش معرفی کرد. شجاعی هفته گذشته مقابل تیم قدرتمند السد هت‌تریک کرد تا نشان دهد دوباره به روزهای اوج بازگشته. با شجاعی از دلایل انتخاب الشحانیه آغاز کردیم و در نهایت به تیم ملی رسیدیم و در خصوص مباحث دیگر مرتبط با فوتبال از جمله وضعیت نامشخص مهرداد پولادی نیز با وی به صحبت پرداختیم.

از لاس پالماس به الشحانیه! انتخاب عجیبی بود. چرا الشحانیه را انتخاب کردی؟
 انتخاب الشحانیه برای من یک تجربه تازه بود و با مشورت‌هایی که گرفتم، تصمیم گرفتم به الشحانیه بپیوندم.
بعد از جام جهانی چند بازیکن مطرح تیم ملی از جمله خودت از اروپا به حوزه خلیج فارس آمدید. به نظرت این انتقال روی کیفیت فوتبالی این دسته از بازیکنان تاثیری ندارد؟
 فکر نمی‌کنم این طور باشد. مسلما سطح فوتبال اروپا با فوتبال حوزه خلیج فارس فرق می‌کند اما کاهش یا افزایش کیفیت یک فوتبالیست تا حد زیادی به خود بازیکن بستگی دارد که بتواند خودش را در بهترین فرم بدنی از لحاظ فردی و تکنیکی و تاکتیکی از لحاظ تیمی نگه دارد.
حضور 3 بازیکن ایرانی در الشحانیه این تیم را بدل به ایرانی ترین تیم لیگ قطر کرده. هم تیمی بودن با 2 بازیکن ایرانی دیگر در الشحانیه چگونه است؟
 خب این خیلی خوب است که ما 3 نفر به‌عنوان بازیکنان ایرانی الشحانیه با هم در یک تیم هستیم و این مسأله می‌تواند در زمین به 3 نفرمان کمک ویژه‌ای کند، ضمن اینکه عملکرد ما اگر در زمین مسابقه خوب باشد، می‌تواند کمکی باشد برای اینکه سایر تیم‌ها اعتماد بیشتری به بازیکنان ایرانی بکنند.
 البته مهرداد پولادی مهم‌ترین هم تیمی تو در الشحانیه فعلا با شرایط عجیبی روبه‌رو شده و از حضور در تیم ملی محروم شده است...
 من و مهرداد تقریباً هر روز در مورد این مسأله با هم حرف می‌زنیم و برخلاف تصور و برداشت برخی‌ها، مهرداد از این اتفاق بسیار ناراحت است و این موضوع به اندازه زیادی ذهن او را درگیر کرده. از سوی دیگر پولادی طبق قراردادی که با باشگاه الشحانیه بسته باید به تعهداتش هم عمل کند.
علی جوکار، دیگر بازیکن الشحانیه که اسم و رسم کمتری دارد، چگونه است؟
 علی جوکار هم بازیکن خوبی است که با آمدن لوکا بوناچیچ جای خودش را در ترکیب الشحانیه پیدا کرده و هر بازی عملکردش بهتر از بازی قبل است.
کار با لوکا بوناچیچ چگونه است؟
 بوناچیچ یکی از شناخته شده ترین مربیان کروات است که سال‌های سال در آسیا مربیگری کرده و کارنامه خوبی دارد. بوناچیچ یکی از فنی ترین مربیان کرواتی است که تا به حال دیده‌ام. او به واسطه شناخت خوبی که از فوتبال ایران دارد، به کار با بازیکنان ایرانی علاقه دارد و از زمانی که به‌عنوان سرمربی الشحانیه انتخاب شده من و مهرداد و علی جوکار عملکرد بهتری داشته‌ایم. به ویژه اینکه بوناچیچ ذاتا به بازیکنان تکنیکی علاقه دارد.
الشحانیه در فصل جدید بدشانس بوده و در چند بازی با بدشانسی بازی‌هایش را واگذار کرد و حالا در انتهای جدول لیگ قطر حضور دارد. به آینده الشحانیه امیدوار هستی؟
 هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مطمئن هستم در فرصت باقی مانده می‌توانیم امتیازات هدر رفته در طول فصل را جبران کنیم.
آخرین وضعیت تو در الشحانیه چگونه است؟ هفته گذشته بعد از مدتها برد خوبی را کسب کردید و در یک بازی زیبا موفق شدید تیم قدرتمند السد را شکست دهید که این اتفاق با هت‌تریک تو رقم خورد؟
 از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم و سعی می‌کنم برای رقابت‌های پیش‌رو از جمله جام ملت‌های آسیا شرایط بدنی خوبم را همچنان حفظ کنم. خداراشکر توانستیم السد را هم شکست دهیم تا وضعیت‌مان بهتر شده و به روزهای آینده امیدوار شویم.
پس از بازگشت از فوتبال اسپانیا، همچنان بازی‌های اوساسونا را دنبال می‌کنی؟
 همچنان نتایج و اتفاقات اوساسونا و لاس‌پالماس را هر هفته دنبال می‌کنم و از جریانات فوتبال اسپانیا بی‌خبر نیستم.
به بازگشت به فوتبال اروپا فکر می‌کنی؟
 خوشحال می‌شوم اگر این اتفاق بیفتد ولی واقعیت این است که این اتفاق خیلی دشوار است.
در ابتدای فصل جاری برخی از خبرها از بازگشت تو به فوتبال ایران صحبت می‌کردند. آیا به زودی تو را در لیگ برتر خواهیم دید؟
 در گذشته هم به دفعات اعلام کرده‌ام که تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارم و هنوز در این تصمیم من، تغییری رخ نداده است.
در مورد تیم ملی و شرایط این تیم صحبت کن. از شانس‌های ایران برای موفقیت در جام ملت‌ها بگو و اینکه می‌توانیم به قهرمانی در جام ملت‌ها امیدوار باشیم؟
 قهرمانی در آسیا بسیار سخت است ولی با شناخت نسبی که از حریفان تیم ملی در مرحله گروهی دارم به نظرم اگر تمرکز کافی داشته باشیم و البته اگر نهادهای مختلف از جمله فدراسیون فوتبال هم تیم ملی را حمایت کنند و پشت تیم باشند می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا کار مهمی انجام دهیم.
نظرت در مورد جام ملت‌ها و حریفان ایران در گروه سوم این رقابت‌ها چیست؟
 در مرحله گروهی هر 3 تیم دیگر از جمله امارات، قطر و بحرین تیم‌های خوبی هستند اما اگر باهوش باشیم، می‌توانیم به راحتی برنده بازی‌های خود در مرحله گروهی باشیم.
با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می‌کنی، به نظرت قطر می‌تواند در مرحله گروهی جدی‌ترین رقیب ایران باشد؟
 مطمئن هستم که همیشه تیم‌های عربی از تیم ملی ایران وحشت دارند و همیشه روی ما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. قطر هم از این قاعده مستثنی نیست و یک بار دیگر تأکید می‌کنم که اگر باهوش باشیم می‌توانیم بازی‌های خود در مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
به نظر می‌رسد همچنان از بازیکنان محبوب کروش هستی و این مربی روی تجربه تو حساب ویژه‌ای باز کرده. به احتمال زیاد با این وضعیت یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشی؟
 هنوز تا آغاز جام ملت‌های آسیا وقت داریم و مطمئناً هیچ بازیکنی نمی‌تواند از حالا خودش را فیکس ترکیب تیم ملی یا ذخیره این تیم بداند چون در این زمان امکان دارد هر اتفاقی بیفتد. مسلماً همه ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم به بهترین شکل به تیم ملی کمک کنیم و بهترین عملکرد خودمان را در صورت دعوت به تیم ملی در استرالیا داشته باشیم.

 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
به دوستان آمار اشتباهی دادند، من برای رای‌گیری نیامدم‌ کاشانی: با مایلی‌کهن صحبت کردیم قرارنیست اتفاقی بیفتد





حبیب کاشانی درباره انتخاب محمد مایلی‌کهن به‌عنوان مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران اینطور توضیح می‌دهد: «روز جمعه به اتفاق محمد خاکپور صحبت‌هایی با آقای مایلی‌کهن انجام دادیم و قرار شد وی روز گذشته به ما پاسخ دهد که اینگونه شد و با پاسخ مثبت از سوی ایشان، آقای مایلی‌کهن امروز به اردوی تیم امید در کیش ملحق می‌شود و رسما فعالیت خود را به‌عنوان مدیر فنی تیم امید آغاز خواهد کرد.»
او درباره اینکه مایلی‌کهن و کروش ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند و این موضوع ممکن است در کار تیم امید خللی ایجاد کند، معتقد است: «ما از آقای مایلی‌کهن خواسته‌ایم آرامش را در تیم امید برقرار کند تا این تیم بدون حاشیه به کارش ادامه دهد. در اینجا منافع ایران مهم است و از آنجایی که هر دوی این افراد در راستای منفعت ایران حرکت می‌کنند، به نظرم مشکلی پیش نخواهد آمد. تمام این صحبت‌ها را با آقای مایلی‌کهن انجام دادم و قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد. همه ما برای سربلندی تیم امید تلاش می‌کنیم و قطعا برای این کار همدل شده‌ایم.»
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان حرفهایش را اینطور ادامه می‌دهد: «من از اعضای کادر فنی خواسته‌ام که هر روز گزارش روزانه به سرمربی تیم ارائه دهند و نقاط ضعف و قوت را بگویند تا بدانیم با چه مشکلاتی مواجه هستیم. در این میان حضور آقای مایلی‌کهن نیز می‌تواند کمک کند، چرا که محمد خاکپور به علم و دانش و توانایی‌های مایلی‌کهن اشراف دارد. قطعا این دو در کنار یکدیگر می‌توانند زمینه موفقیت تیم امید را فراهم کنند. همدلی و تعامل نقطه قوت تیم امید است و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. مهم‌تر از اینکه چه افرادی اکنون در تیم امید حضور دارند این است که تعامل، همکاری و همفکری وجود داشته باشد. ادبیات خاکپور که می‌گوید صالح و طباطبایی همکارانم هستند و نه دستیارانم نشان‌دهنده این است که همدلی و تعامل خوبی بین آنها برقرار است و این نوع ادبیات در کنار کار مفید می‌تواند امیدها را به سرمنزل مقصود برساند. اکنون هادی طباطبایی به‌عنوان مربی در کنار خاکپور کار می‌کند و تا زمان انتخاب مربی دروازه‌بانان این مسوولیت را برعهده خواهد داشت.»
کاشانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مربی بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم امید انتخاب می‌شوند، تاکید می‌کند: «مذاکرات لازم را در این زمینه با وزارت ورزش انجام داده‌ایم تا یک مربی کروات برای دروازه‌بانان و یک مربی آرژانتینی - اسلوونیایی به‌عنوان بدنساز تیم امید اضافه شوند. در صورتی که مشکلی پیش نیاید این دو کارشان را با تیم امید آغاز خواهند کرد.»
او که پیش از این از سمت مدیریت تیم امید استعفا کرده بود و بار دیگر به این تیم بازگشته است در این باره می‌گوید: «تصور می‌کردم بودن من مشکل ایجاد می‌کند و نمی‌توانستم دیگران را کنار بگذارم، پس خودم کنار رفتم اما با صحبت‌هایی که آقای کفاشیان انجام داد و گفت که رفتن من کمکی نمی‌کند، بازگشتم و کار را پیگیری کردم. امیدوارم حضورم منشا خیر باشد. تیم امید اکنون به آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد و باید از این تیم حمایت کنیم.» مدیر تیم فوتبال امید ایران درباره اینکه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش حضور او در تیم امید را زمینه‌ساز کارهای تبلیغاتی خوانده بود، معتقد است: «آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که 12 سال است نماینده مردم هستم و سه سال دیگر از دوره نمایندگی‌ام در شورای شهر باقی مانده است. بنده تعهد کتبی و محضری می‌دهم که تا سه سال آینده در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم. آنهایی که این حرف را می‌زنند خوب می‌دانند که کارهای تبلیغاتی مربوط به شش ماه آخر است نه من که سه سال از حضورم در شورای شهر مانده است. من نفر پنجم تهران در انتخابات شورای شهر شدم و هم‌اکنون در خدمت مردم تهران هستم. ظاهرا به دوستان آمار اشتباهی داده و گفته‌اند من می‌خواهم کاندیدای حضور در مجلس شوم در صورتی که اینگونه نیست. تمام تلاش و تمرکزم این است که تیم امید به المپیک 2016 راه یابد و نه چیزی دیگر.» مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از نحوه حضورش در این تیم حرف‌هایی دارد: «من دو بار در زمانی که عضو شورای شهر بودم وارد باشگاه پرسپولیس شدم، نه اینکه از باشگاه پرسپولیس به شورای شهر بروم. اگر گذشته مرا مطالعه کنند پی به این واقعیت می‌برند. امیدوارم به گونه‌ای کار کنم که این تصورات و سوء تفاهم‌ها برطرف شود. خداوند از من نگذرد اگر بخواهم برای هدف تبلیغاتی منافع کشورم را نادیده بگیرم. برای من که معلم هستم و از 9 سالگی بلال و بستنی می‌فروختم و در خانه‌ای محقر بزرگ شدم فرصتی پیش آمده که بتوانم به مردم خدمت کنم و امیدوارم خداوند این لیاقت را به من بدهد که با خوشحال کردن مردم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنم. خیلی‌ها منتظر بودند همزمان با برپایی اردوی کیش من هم به این جزیره بروم اما وظیفه من این است که در تهران بمانم و شرایط را برای موفقیت تیم امید فراهم کنم.»
 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
تیم ملی چهارشنبه به تهران برمی گردد مهاجمــان و مدافعــان روبه روی هم





19 روز بیشتر تا آغاز رقابت‌های جام ملتهای آسیا باقی نمانده و شاگردان کروش همچنان به آماده سازی خود ادامه می‌دهند. بچه‌های ملی‌پوش روز گذشته هم تمریناتشان را در ژوهانسبورگ پی گرفتند. این تمرینات در حالی انجام می‌شد که از اردوی آنها یک هفته می‌گذشته و بچه‌ها دو بازی تدارکاتی را هم با تیم‌های کایزرچیف و اورلاندو پیراتس برگزار کردند. بچه‌ها در آغاز تمرینات به صورت دسته جمعی با هدایت میکو کوجالا گرم کردند. اوسیانو، مارکار آقاجانیان و علی کریمی به دقت این بخش از تمرین را زیر نظر داشتند. در حالی که بچه‌ها در حال گرم کردن بودند، کارلوس کروش در بخش دیگری از زمین مشغول طراحی برنامه‌های تاکتیکی بود.
بعد از تمرین گرم کردن، بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند و تمرین با توپ را آغاز کردند. در ادامه بازیکنان بین شش دروازه کوچکی که در یک سوم زمین تعبیه شده بود قرار گرفتند تا با پخش شدن در این فضا، بازی تحت فشار و سرعتی را انجام بدهند. کروش از بازیکنان می‌خواست که با حرکت دادن توپ حداکثر دو ضربه به آن بزنند. حالا نوبت دو گروه شدن بازیکنان بود. مدافعان در یک گروه و دیگر بازیکنان و مهاجمان هم در گروه دیگر قرار گرفتند تا در این قسمت بازی تهاجمی و تدافعی تمرین شود. این بخش با جدیت زیاد کادر فنی انجام شد. کادر فنی از بازیکنان تهاجمی می‌خواست بازی رو به جلویی را انجام دهند. هر از چند گاهی بازیکنان جای خود را به بازیکنان دیگر می‌دادند. دروازه‌بان‌ها هم در این بخش تمرین به سایر ملی‌پوشان اضافه شدند. در گوشه‌ای از زمین نیز دروازه‌بانان تیم ملی با دن گاسپار تمریناتشان را آغاز کرده بودند و مهار توپ‌های بلند و واکنش در برابر ضربات از راه دور از برنامه‌های گاسپار بود که البته در بازی گروهی دروازه‌بانان نیز به جمع بازیکنان اضافه شدند. لازم به ذکر است تیم ملی چهارشنبه به تهران برمی گردد.
 
 
 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
ستاره‌ای نداریم که به آلمان و اروپا برود علیدوستی: امثال جهانبخش‌ها و آزمون‌ها زیاد داریم



سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو ستاره حال حاضر فوتبال ایران و تیم ملی بزرگسالان درخشش خود را از تیم‌های پایه آغاز کردند.
حمید علیدوستی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان معتقد است که می‌توان بازیکنانی نظیر جهانبخش و آزمون را در ایران به وفور یافت.
حمید علیدوستی درباره حضور تیم نوجوانان ایتالیا در ایران و بازی آنها با تیم جوانان کشورمان گفت: «واقعاً تفاوت زیادی بین فوتبال پایه ما با اروپا وجود دارد. آنها به فوتبال پایه‌شان توجه زیادی کرده‌اند و مطمئن هستم اگر ما هم به فوتبال پایه توجه کنیم می‌توانیم به استانداردهای آنها نزدیک شویم.»
سرمربی تیم نوجوانان کشورمان ادامه داد: «من اکنون تیم نونهالانی را تحویل گرفته‌ام که سال آینده به رده نوجوانان می‌رسند. بازیکنان این تیم خوب هستند اما مهم این است که بتوانیم چنین استعدادهایی را به خوبی پرورش دهیم. زمانی که در رده جوانان کار می‌کردم توانستم به خوبی در این زمینه تجربه کسب کنم و اکنون نیز معتقدم باید به فدراسیون فوتبال کمک کرد تا استعدادهای فوتبال ما شناسایی شود.»
وی با بیان اینکه در تیم نوجوانان استعدادیابی آغاز شده است، تأکید کرد: «استعدادهای خوبی در استان‌ها داریم. باید آنها را شناسایی کرده و در ادامه راه تیم خوبی را تشکیل دهیم. در حال حاضر ابتدای راه هستیم و اگر بتوانیم استعدادهای ناب فوتبال ایران در رده نوجوانان را پیدا کرده و به اردو بیاوریم توانسته‌ایم برای آینده فوتبال ایران به خوبی بازیکن‌سازی کنیم.»
علیدوستی در خصوص اینکه گفته می‌شود استعداد در فوتبال ایران وجود ندارد، گفت: «شاید اینطور که می‌گویند باشد اما اگر نگاه کنید می‌بینید که سردار آزمون و جهانبخش هم از همین تیم‌های پایه به فوتبال ایران معرفی شدند و اکنون به فوتبال اروپا رفته‌اند. اگر بخواهیم و استعدادهای فوتبال‌مان تلاش کنند می‌توانم به جر‌أت بگویم از این دو نمونه در فوتبال‌مان زیاد داریم.»
 سرمربی تیم نوجوانان اظهار داشت: «مشکل اصلی فوتبال ما در باشگاه‌هاست که به فوتبال پایه اهمیت زیادی داده نمی‌شود. اگر توجه به فوتبال پایه در باشگاه‌ها بیشتر شود و در کنار آن ما هم بتوانیم به خوبی مسابقات فوتبال پایه را رصد کنیم، می‌توانیم به خوبی از استعدادها استفاده کنیم. باید همان کاری که برای تیم ملی بزرگسالان شده برای تیم‌های پایه هم انجام شود و اگر به فوتبال پایه اهمیت بدهیم توانایی رشد زیادی را در فوتبال خواهیم داشت.»
علیدوستی در خصوص اینکه فوتبال کشورمان اکنون خالی از ستاره‌ها شده است، گفت: «در فوتبال ما ستاره نیست چون ما در لیگ برترمان ستاره‌سازی نداریم. در چند سال گذشته بازیکنان ما به راحتی می‌توانستند راهی فوتبال آلمان شوند و در آنجا از بازیکنان ستاره ما استفاده می‌شد اما در حال حاضر در لیگ برتر‌ ستاره‌ای نداریم که به آلمان یا دیگر کشورهای اروپایی برود.»
وی که در زمان بازیگری‌اش توانست در تیم سالمرور آلمان بازی کند در این باره تصریح کرد: «توانسته بودم در تیم هما آقای گل شوم و پاداش من بلیت سفر به آلمان بود تا برای تفریح به آنجا بروم. آنجا به تمرینات تیم سالمرور رفتم تا تمرینات آنها را نگاه کنم. بعد شنیدم که آنها به دنبال یک مهاجم هستند که تصمیم گرفتم در تمرینات سالمرور شرکت کنم و بعد از تست دادن من را جذب کردند. در 30 بازی هم که برای این تیم انجام دادم توانستم 10 گل به ثمر برسانم.»
بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه در حال حاضر فوتبال چین بازیکنان زیادی در لیگ‌های آلمان دارد، خاطرنشان کرد: «روند فوتبال چین در این چند سال رو به پیشرفت بوده است. آنها مارچلو لیپی را به فوتبال‌شان آورده‌اند و توانسته‌اند با لیپی در رده باشگاهی قهرمان شوند. تمام راه‌های حرفه‌ای‌گری را رفته‌اند و همچنان هم پیشرفت می‌کنند. به همین دلیل بیشتر بازیکنان چین هم راهی فوتبال آلمان و دیگر کشورهای اروپایی شده‌اند.»
 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
برنامه شاگردان خاکپور در کیش بعداز اولین تمرین برگزاری 2 نوبت تمرین در روز و برنامه‌ریزی 2 دیدار تدارکاتی



تیم فوتبال امید روز شنبه راهی کیش شد تا اردوی یک هفته‌ای را در این جزیره برگزار کند. کاروان تیم امید عصر روز شنبه از طریق فرودگاه مهر آباد راهی کیش شد. تمام 24 بازیکن دعوت شده توسط خاکپور در این اردو حضور دارند و تیم امید بدون غایب کارش را در کیش دنبال می‌کند.
اولین تمرین این تیم صبح روز گذشته در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد که به کارهای تاکتیکی اختصاص داشت. طبق تصمیم کادرفنی بازیکنان هر روز در 2 نوبت تمرین خود را برگزار می‌کنند که تمرین صبح از ساعت 11 تا 12:30 و تمرین عصر از 17 تا 19 خواهد بود.
مسوولان تیم امید در نظر دارند که روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته جاری 2 دیدار تدارکاتی برگزار کنند که احتمالا حریفان تیم امید از تیم‌های داخلی جزیره کیش خواهند بود.
 اردوی تیم امید تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و سپس اعضای تیم به تهران بازمی‌گردند تا برای دیدار تدارکاتی با تیم عمان راهی این کشور شوند. هدایت تیم امید را خاکپور بر عهده دارد و روز گذشته هم محمد مایلی‌کهن به‌عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شد.
در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی در باره انتخاب مربی این تیم وجود داشت که در نهایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت هدایت این تیم را این‌بار محمد خاکپور بر عهده داشته باشد.

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
امیرحسین پیروانی و ساختن مجدد تیم ملی جوانان از نقطه صفر پایان حرف‌های شیرین و شروع کار اساسی





وصال روحانی
شکست یک-4 اواخر هفته پیش تیم ملی فوتبال جوانان ایران برابر نوجوانان ایتالیا در ورزشگاه دستگردی تهران در دیداری دوستانه نشانگر دشواری فراوان کار مربیان جدید تیم جوانان کشورمان در راه پیش روی‌شان بود.
فقط 12 روز قبل از این مسابقه امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی جدید جوانان و به فاصله چند روز نیکولیچ، حیدری و برمک به عنوان دستیاران وی منصوب شده بودند و چون وقتی وجود نداشت، پیروانی طبعا از اعضای تیم ملی نوجوانان که شهریورماه در پیکارهای قهرمانی آسیای این رده سنی در تایلند شرکت کرده و آنجا به دست تیم کره‌شمالی در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شده بودند، در دیدار با ایتالیا بهره گرفت. سن اکثر این نفرات 17 و برخی 18 سال است و در نتیجه پیروانی می‌تواند و باید تعداد بیشتری نفرات 18 ساله را جذب تیم خود و از آنها در دور مقدماتی جوانان آسیا 2015 استفاده کند و در همین راستا تعدادی از نفرات تیم اعزامی به تایلند 2014 شاید سهمی در فعالیت‌های تیم جوانان در سال 2015 نیابند.
حتی قبل از شکست مقابل ایتالیا، پیروانی تاکید کرده بود که باید یک دور تازه از استعدادیابی برای تشکیل مجدد تیم ملی جوانان برگزار کند و تست‌های جدیدی روی کاندیداهای حضور در این تیم که سقف سنی عضویت در آن سال 1997 یعنی زیر 19 ساله بودن است انجام شود ولی به سبب ضیق وقت، گستردگی این امر چشمگیر نخواهد بود. وی قول داده است از توصیه‌های علی دوستی که مهر ماه امسال با تیم ملی جوانان شکست‌های دور از انتظاری در پیکارهای این رده سنی در میانمار داشت و اصلا از گروهش بالا نیامد، برای ارتقای سطح کار تیمش بهره گیرد و این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان بعد از ناکام ماندن مکرر رده‌های مختلف سنی ایران در پیکارهای آسیایی دو دهه اخیر (البته منهای نوجوانان در سال 2008) وقت یک دگردیسی اساسی در این سطوح رسیده است.

یک چهره علمی
پیروانی برادر کوچک غلام و افشین پیروانی است و در حالی که غلام همیشه یک مربی «حسی» قوی و موفق برشمرده شده و افشین به لحاظ بازی‌های ملی و باشگاهی به بالاترین سطوح رسید، همواره از امیرحسین به عنوان «علمی‌ترین» برادر در میان این سه نفر یاد شده و پست جدید وی بهترین فرصت و مکان است تا وی با انجام کاری موفق صحت این نظریه را نشان بدهد.
امیرحسین چون فوتبال خارجی را هم خوب تعقیب می‌کند، می‌داند که در فوتبال کشورمان برخلاف نمونه‌های اروپایی معمولا بین ایده‌آل و آنچه واقعا وجود دارد، تفاوت‌ها بسیار زیاد است و باید با کمترین امکانات کار کرد. فوتبال در حق مربیان خود بی‌رحم است و باید هم باشد و طبعا فقط کسانی در این عرصه می‌مانند که کارنامه موفقی داشته باشند و تیم نداشتن هر دو برادر بزرگتر وی مصداق آشکار و زنده این حقیقت است زیرا هر دو در مرتبه آخر سرمربیگری‌شان ناموفق بودند.

یک راه جدید
راه آینده امیرحسین پیروانی نه در شعارها و جملات زیبایی از این قبیل که «از نظرات کروش و تجربیات مهدوی‌کیا هم استفاده می‌کنم»، بلکه در طراحی سیستم‌هایی است که از قضا از برخی تجربیات و کارهای نفرات قبلی در آن پرهیز شود زیرا اگر آن روش‌ها موفق بودند و مثلا اکبر محمدی، حمید علیدوستی و علی دوستی مهر در تیم ملی جوانان نتیجه می‌گرفتند، اینک امیرحسین سرمربی جوانان نبود.
برخی اصول این کار مثل استعدادیابی چه به صورت گسترده و چه در ابعادی کوچکتر و گذاشتن سرندهای متعدد البته اجتناب‌ناپذیر و ضروری‌اند و فقط از این طریق می‌توان بهترین‌ها را شناخت اما تیم ملی جوانان 38 سال بعد از آخرین قهرمانی‌اش در آسیا و 15 سال پس از واپسین مرتبه حضورش در جام جهانی این رده سنی به ساز و کارهایی کاملا متفاوت با چیزهایی نیازمند است که تاکنون به کار گرفته شده و چون پیروانی آدمی علمی و اهل مطالعه و در کار خود عمیق است، به همین اندازه توقعات نیز از او افزون‌تر است.

از ریشه و پایه
حالا که روزها و ساعات مصاحبه‌ها و گفتن جملات شیرین (کروش برای من مثل یک کتاب است!) یا مسائل کاملا بدیهی (باشگاه‌ها باید بازیکن جوان بسازند و نه ما) تمام شده، زمان آن رسیده که پیروانی بررسی کند چه کارهایی را باید انجام دهد که بدون تکیه بر کروش که نه وقت تعامل با او را دارد و نه اطلاعات کافی راجع به جوانان مورد نظر پیروانی را و با رویکرد به سیستم‌های لازم برای پرورش ریشه‌ای و پایه‌ای بازیکنان منتخب یعنی کاری که او باید به‌جای باشگاه‌های بی‌توجه به این مساله آن را اعمال نماید، تیم جوانان از نقطه صفر و از نو ساخته و تقویت شود. او نیکولیچ را انتخاب کرده که پیشینه سال‌ها کار در رده‌های سنی پایه را دارد و حتی سرمربی تیم ملی جوانان هم بوده و سال‌ها قبل از پیروانی این کار را انجام داده است و در نتیجه باید با همین سلاح‌های اندک ولی تا حدی کارگشا به حرکت درآید. اینکه به جز فولاد و سایپا و معدودی دیگر، کمتر باشگاهی در کشورمان جوان‌پروری می‌کند، حقیقتی واضح است و همینطور این نکته که برق شیراز یعنی تیم اول دیار پیروانی‌ها زمانی 7 نماینده در تیم ملی جوانان داشت اما حالا لیگ یکی هم نیست.

مولفه‌های 1393
حقیقت عاجل‌تر این است که پیروانی باید با مولفه‌های 1393 کار کند و چیزی که در این ایام در فوتبال این رده‌های سنی وجود ندارد، مولفه است!
21 اردو از حالا تا مهر 94 که مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا 2015 برگزار می‌شود، مد نظر پیروانی قرار دارد و او امیدوار است 4 تا از این اردوها در خارج از کشور باشد.
پیش از اینها و به واقع در همین دی ماه او باید در تورنمنت قطر شرکت کند و بسیار بهتر از هر کس می‌داند احتمال ناکامی‌اش در این راه طولانی بیشتر از موفقیت اوست اما هیچ مربی را نمی‌آورند تا با علم و یقین به شکست به میدان برود.

بهانه بی بهانه
او می‌خواهد با برگزاری مسابقاتی بین شهری و استانی در سطح جوانان و گزینش بهترین‌ها در جریان این رقابت‌ها، شاکله اصلی تیمش را تا پایان امسال بشناسد. برای او و همکارانش آرزوی موفقیت داریم ولی وی می‌داند براساس ملاحظات دیدار اخیر برابر ایتالیا باید کاری را صورت دهد که فراتر از ظرفیت و امکانات موجود در این رده سنی در کشورمان است و بدتر اینکه بهانه‌های بعدی نیز از او پذیرفته نخواهد شد، حتی اگر این بهانه‌ها عین حقیقت باشند.
 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
تحلیل سایت نشنال از تیم ملی ایران مدعی قهرمانی وارد می‌شود





جام ملت‌های آسیا 23 روز دیگر در کشور استرالیا آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه C با تیم‌های بحرین، قطر و امارات دیدار کند. پایگاه اینترنتی LNATIONA در گزارشی به بررسی این دوره از رقابت‌ها پرداخت و از تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد کرد.
این پایگاه اینترنتی درباره تیم ملی ایران نوشت: ایران با هدایت کارلوس کروش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است. آنها پس از جام جهانی برزیل شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و می‌توان گفت در برزیل از بقیه تیم‌های آسیایی عملکرد بهتری داشتند.
ایران در جام جهانی در آستانه خلق یک شگفتی بود. آنها تا دقیقه‌ 90 برابر آرژانتین به تساوی بدون گل رسیده بودند و نزدیک بود بتوانند حتی از این گروه به مرحله بعد نیز صعود کنند، ولی جادوی مسی در دقیقه‌ 91 باعث شد ایران در آن دیدار شکست بخورد.
بازی‌های منظم ایران در جام جهانی باعث تمجید خیلی‌ها شده است، آن هم برای تیمی که در جام جهانی آفریقای جنوبی حضور نداشت. ایران پس از جام جهانی با مشکل تمدید قرارداد با کروش دست و پنجه نرم کرد و زمان زیادی را برای این موضوع از دست داد. آن هم در شرایطی که بقیه تیم‌های آسیایی از جمله ژاپن و استرالیا با قدرت خودشان را برای شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا آماده می‌کردند. این تیم در حال حاضر برای برپایی اردوی تدارکاتی در آفریقای جنوبی به سر می‌برد.
این پایگاه اینترنتی در ادامه با تمجید از جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: «نکونام هنوز هم تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود. او در کنار اشکان دژاگه‌ امیدهای ایران برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا است.»
نکونام در جام جهانی نیز در ترکیب ایران به میدان رفت و پس از پایان این جام به اوساسونای اسپانیا پیوست. در کنار او می‌توان از اشکان دژاگه به‌عنوان دیگر ستاره ایران نام برد. ستاره سابق هرتابرلین، ولفسبورگ و فولام از زمانی که برای تیم ملی ایران بازی کرده است، توانسته نظم خاصی به این تیم ببخشد. سرعت و تکنیک دژاگه باعث شده است تا این بازیکن به یک مهره خطرناک در ترکیب ایران تبدیل شود.
تیم ملی ایران تاکنون سه بار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده است و در دوره گذشته در مرحله یک چهارم نهایی برابر کره جنوبی شکست خورد و نتوانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. ایران توانایی قهرمانی در استرالیا را دارد و این را می‌توان از پیشرفتی که این تیم زیر نظر کروش داشته است فهمید. ایران را می‌توان در کنار ژاپن و استرالیا به‌عنوان مدعیان قهرمانی توصیف کرد. آنها در سال 2014 اغلب در رده‌بندی فیفا در رده نخست آسیا قرار داشتند و به همین خاطر با قدرت در استرالیا حضور خواهند داشت.  ایران در مرحله گروهی باید با سه تیم بحرین، امارات و قطر بازی کند که بعید به نظر می‌رسد بتوانند مشکلی برای شاگردان کارلوس کروش ایجاد کنند. ایران باید برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا به تقابل با تیم‌هایی همچون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی فکر کند.
 

  stumbleupon linkedin google-buzz digg delicious
  نظرات بینندگان  
  نظر شما  
نام: ایمیل:
نظر:
captcha
کد امنیتی:
بزرگ نمایی کوچک نمایی
آدرس مطلب: آدرس مطلب: آدرس مطلب: آدرس مطلب: آدرس مطلب: آدرس مطلب: آدرس مطلب:
دانلود تمام صفحات صفحه 1 صفحه 2 صفحه 3 صفحه 4 صفحه 5 صفحه 6 صفحه 7 صفحه 8 صفحه 9 صفحه 10 صفحه 11 صفحه 12 برگزیده : گزارش و گفتگو گزارش تصویری سرویس ویژه برای مشترکین ایرانسل ویژه نامه | آرشیو ایران دیلی الوفاق ایران ایران سپید شبکه خبری ایران ایرنا کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به «ایران ورزشی» بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.

مجری :

شرکت نوآوران تارنماگستر $("#catmenu li:first").remove(); $("#catmenu li").mouseenter(function(){ $("#catmenu li.active").removeClass("active"); $(this).addClass("active"); $(this).css({"height":"+=22"}); $(this).find(".pagenumber").html(""); $(this).find("p").each(function(){ $(this).parent().find(".pagenumber").append($( $(this).html() )); }); }); $("#catmenu li").mouseleave(function(){ $("#catmenu li.active").removeClass("active"); $(this).css({"height":"-=22"}); $(this).find(".pagenumber").html(""); }); $("#catmenu li:first").css({"border-top":"0"}); $(".bookmark a").live("mouseenter",function(){ $(this).animate({"margin-top":"-7px"},200); }).live("mouseleave",function(){ $(this).animate({"margin-top":"-12px"},200); }); function goToByScroll(id){ $("#pollingblock").animate({ scrollTop: $("#"+id).offset().top}, "slow"); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $("#comment-content").bind("keypress", function (e) { if(this.value.length>= 995 && e.which!=13 && e.which!=8 ) {return false;}return true;}); $("#postcommentform").submit(function(){ if($("#comment-content").val().length>=995) { alert("متن نظر شما بیش از 1000 کاراکتر می باشد"); return false; } return true; }); function toggleReplyBox($objHTML){ $(".replybox").addClass("hidden"); $($objHTML).parentsUntil(".commenttoolbar").parent().parent().parent().next().find(".replybox").removeClass("hidden"); } function rateUpComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentUp","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function rateDownComment(nid,$cmntid,$objHTML){ sendAJAX("Newspaper/RateCommentDown","nid="+nid+"&id=" + $cmntid ,function(val){ $($objHTML).parent().next().text(parseInt($($objHTML).parent().next().text())+1); setCookie("requestCommentIP_"+$cmntid,val,30); }); } function AddCommentReply($bid,$cid,$objHTML){ var $aname =$($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(0)").val(); var $aemail = $($objHTML).parent().parent().parent().prev().find("div").find("> input:eq(1)").val(); var $areply = $($objHTML).parent().prev().find("textarea").val(); postAJAX("Newspaper/AddCommentReply","{nid:" + $bid + ",cid:" + $cid +",AuthorName:"" + $aname + "",AuthorEmail:"" + $aemail + "",AuthorComment:"" + $areply + ""}",function(val){ $(".replybox").addClass("hidden"); alert("نظر شما ارسال گردید"); }); } $(document).ready(function() { $(".newspaper-pages").niceScroll({cursorcolor:"#cfcfcf",railoffset:"true",railalign:"left"}); } ); function showBlockNews(bid,pid,pnumber){ $("#newscontentarea div.blockcontent").hide(); $("#newscontentarea div.blockaddress").hide(); $("#item_block"+bid).show(); $("#item_blockads"+bid).show(); $("#popsharearea").html($("#item_block"+bid).find(".popsharelinks").html()); $("#pdflink").attr("href","/newspaper/PagePDF/"+pid); $("#txtlink").attr("href","/newspaper/BlockTXT/"+bid); $("#cutlink").attr("href","/newspaper/BlockImage/"+bid); $("#printlink").attr("href","/newspaper/BlockPrint/"+bid); $("#newscontentarea").show(); $("#pollingblock").scrollTop(5); $("#iframearea").empty(); $("#pollingblock .body").css("font-size", "11px"); $("#iframearea").html(""); } function toggleAllpages(){ $("#allpages").toggle(); } function IncreaseFontSize(){ var currentFontSize = $("#newsbody").css("font-size"); var currentFontSizeNum = parseFloat(currentFontSize, 10); var newFontSize = currentFontSizeNum*1.2; $("#pollingblock .body").css("font-size", newFontSize); } function DecreaseFontSize(){ var currentFontSize = $("#newsbody").css("font-size"); var currentFontSizeNum = parseFloat(currentFontSize, 10); var newFontSize = currentFontSizeNum*0.8; $("#pollingblock .body").css("font-size", newFontSize); } $(document).ready(function(){ $("#block30244").click();; }); $("#sbj li").mouseenter(function(){ $(".main > .nblock:eq("+$(this).index()+")").addClass("active"); }).mouseleave(function(){ $(".main > .nblock:eq("+$(this).index()+")").removeClass("active"); }); function rotateTextCalendar(){ var prev = $(".textcalendar li:first-child"); $.unique(prev).each(function(i){ $(this).delay(i*600).animate({marginTop:"-=19"},"slow",function(){ $(this).appendTo(this.parentNode).animate({marginTop:"0"},"fast"); }); }); } window.setInterval(rotateTextCalendar,5000); $("#navDemo01").navDocks({ fromSize:60, toSize:67, speed:300, tips:false, activeMenu:true, ajax:false }); $("#searchtext").focus(function(){$(this).val("");}); sendAJAX("Polling/GetPoll","id="+1,function(val){ $("#pollingarea").html(val); }); $(document).ready(function() { $(".block .block-content").niceScroll({cursorcolor:"#cfcfcf",railoffset:"true",railalign:"left"}); $(".left").stick_in_parent(); $(document).scroll(function () { if($(document).scrollTop()>598) { $(".zone-menu .menu").css({"position":"absolute","top":"50%"}); } else{ $(".zone-menu .menu").css({"position":"fixed","top":"270px"}); } }); } ); Page Generated in 0.2230 sec