بهترین آزمون ساز آنلاین

بهترین آزمون ساز آنلاین

 آیا در فکر ساخت یک آزمون آنلاین به زبان فارسی یا انگلیسی هستید؟ به دنبال بهترین آزمون ساز آنلاین برای برگزاری آزمون های خود می باشید؟ امروزه سرویس های زیادی برای ساخت آزمون های آنلاین طراحی شده اند تا شما بتوانید به راحتی

 آیا در فکر ساخت یک آزمون آنلاین به زبان فارسی یا انگلیسی هستید؟ به دنبال بهترین آزمون ساز آنلاین برای برگزاری آزمون های خود می باشید؟ امروزه سرویس های زیادی برای ساخت آزمون های آنلاین طراحی شده اند تا شما بتوانید به راحتی و بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی و حتی به صورت رایگان نیز آزمون مورد نظر خود را ایجاد کنید. در این مقاله یکی از بهترین آزمون سازهای آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد، که با استفاده از این سرویس می توانید به سرعت آزمون آنلاین بسازید.

 

سیستم های آنلاین آزمون ساز بسیار کمی در سطح کشور به طور حرفه ای فعالیت میکنند که هر کدوم نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارند که  سیستم برگزاری آزمون های الکترونیکی E- AZMOON هم با قدرت و کارایی بالا به این عرصه ورود پیدا کرده . نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین E-AZMOON یک نرم‌افزار تحت وب است که با به روز ترین امکانت و قابلیت ها ، امکان گرفتن آزمون از خود یا شاگردانتان را فراهم می کند. یعنی همیشه و همه‌جا آماده است. فقط به اینترنت نیاز دارید. با کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمندتان هم سازگار است.

 

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که  تمام نیاز های شما را پوشش می دهد تا بهتر آزمون خود را بسازید. نرم افزار E-AZMOON قابلیت  تعریف و برگزاری آزمون های چهارگزینه ای از طریق شبکه اینترنت را دارا می باشد  و این قابلیت را دارد که هم زمان برگزاری آزمون های مختلف را بین هزاران نفر که از پشت کامپیوتر های شخصی خود  در حال پاسخ دادن به سوالات هستند مدیریت کند ، نتیجه آزمون  و گزارشات آماری و نمودار های مقایسه ای بین آزمون ها را  تهیه و بلافاصله پس از برگزاری آزمون آن را  به شرکت کنندگان تعریف شده در آزمون نمایش دهد و یا در اختیار مدیریت مرکز قرار دهد .

 

کاربرد آسان و کاربری ساده یکی از مهمترین بخش های هر نرم افزار به حساب می آید . این نرم افزار آزمون ساز به نحوی طراحی شده که همه ی دانش آموزان و اساتید ، از دبستان تا دبیرستان و ... میتوانند خیلی راحت با آن کار کنند. همچنین این نرم افزار ذارای تست رایگان می باشد که می توانید با سنجیدن قابلیت ها و کارایی آن اقدام به خرید نسخه اصلی کنید.

 

برخی از قابلیت های سیستم برگزاری آزمون های الکترونیکی E- AZMOON :

 امکان دریافت هزینه دلخواه از شرکت کنندگان به صورت آنلاین جهت شرکت در هر آزمون

 امکان شرکت در آزمون از  کامپیوتر های شخصی و یا تلفن همراه

 امکان برگزاری چندین آزمون مختلف در یک زمان

 نمایش سوالات آزمون به صورت تصادفی (برای جلوگیری از تقلب)

 نمایش  گزینه های هر سوال به صورت تصادفی برای هر شرکت کننده در صورت تنظیم توسط مدیر آزمون (برای جلوگیری از تقلب)

 امکان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ و یا غیر هماهنگ (شرکت در آزمون در تمام مدت فعال بودن آن )

 دارای ویرایشگر WYSIWYG جهت درج سوالات با علامت های خاص- اشکال ، تصاویر  و ...

 دارای سیستم مدیریت و نمابش اخبار و اطلاعیه و ارسال پیام برای کاربران

 امکان مرور سوالات پاسخ داده شده در آزمون های قبلی توسط شرکت کنندگان پس از آزمون

 دارای ضریب امنیتی بسیار بالا برای جلوگیری از هر گونه تقلب