بورس تهران ۲ سال دیگر عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی ماند

بورس تهران ۲ سال دیگر عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سه شنبه مورخ یکم تیر۱۴۰۰، سی و دومین مجمع عمومی فیاس به دلیل محدودیت های به وجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا ب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سه شنبه مورخ یکم تیر۱۴۰۰، سی و دومین مجمع عمومی فیاس به دلیل محدودیت های به وجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزارشد.

در این نشست، صورت های مالی سال ۲۰۲۰ مورد تایید قرار گرفت و عملکرد یکساله دبیرخانه و کمیته ها بررسی شد. همچنین برنامه پیش بینی شده سال ۲۰۲۱ مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت.

در پایان، رای گیری برای یک دوره دو ساله هیات مدیره انجام شد که اعضا هیات مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

بورس های مصر، قزاقستان، آتن، سیدنی، امان، مسقط، تهران، ارمنستان، عراق به عنوان اعضای اصلی، سپرده گذاری مصر و بانک توسعه و بازسازی اروپا به عنوان اعضای وابسته برگزیده شدند که از میان اعضای اصلی، بورس مصر به عنوان رییس هیات مدیره و بورس قزاقستان به عنوان نایب رییس هیات مدیره فیاس و همچنین از میان اعضای هیات مدیره، بورس آتن و بورس سیدنی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی انتخاب شدند.

ضمنا فرابورس ایران، ‌ بورس های قبرس، تاشکند و فلسطین به همراه سپرده گذاری ارمنستان به عنوان اعضای کمیته حسابرسی فیاس برای دو سال برگزیده شدند.