بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم

آبادان – ایرنا- دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را در نشریه شارلی ابدو فرانسه مح

در این بیانیه که عصر چهارشنبه به ایرنا رسیده، آمده است:بار دیگر دست استکبارجهانی و دشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد و با ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر(ص )، قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد.
در این بیانیه آمده است:برخی کشورهای غربی به پشتوانه پوشالی امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین الملل، جسارت و بی ادبی را از حد گذرانده و نسبت هایی که لایق خودشان و اربابان شیطان صفتشان است به پیامبر رحمت نسبت می دهند غافل از آنکه این اعمال مشتی خاک بر روی خورشید است و تاثیری در کم کردن نور لایزال اسلام عزیز نداشته است.
این بیانیه در بخش دیگر خود می افزاید:نکته قابل تامل در این جریان، باج خواهی بی شرمانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروه های افراطی و تروریستی در منطقه به شمار می آید.
دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان این بیانیه با ابراز تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، از مسلمانان جهان به ویژه همه مردم ایران خواسته اند، با هوشیاری و زمان شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آنها اقدام کرده و خطر گسترش افراط گرایی را به سهم خود کاهش دهند.
در پایان این بیانیه از همه اقشار شهرستان خرمشهر برای شرکت در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم در سوم بهمن ماه سال جاری و پس از نماز جمعه دعوت شده است.
به گزارش ایرنا، نشریه فرانسوی شارلی ابدو با انتشاری کاریکاتوری از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، به ساحت آن حضرت اهانت کرد.
این اقدام با اعتراض مسلمانان جهان مواجه شده است.
7100/547