تصمیم نهایی کی روش بعد از انصراف نکونام از حضور در تیم ملی

تصمیم نهایی کی روش بعد از انصراف نکونام از حضور در تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین کارلوس کی‌روش تصمیم داشت تا جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی خود به تیم ملی ببرد اما این اتفاق با تصمیمی که سرمربی باشگاه

به گزارش همشهری آنلاین کارلوس کی‌روش تصمیم داشت تا جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی خود به تیم ملی ببرد اما این اتفاق با تصمیمی که سرمربی باشگاه فولاد گرفت رخ نخواهد داد.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته هفتم به خبرنگاران در مورد حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: « کار کردن کنار مربیان بزرگ برای هرکسی مثل دانشگاه است. از این موصوع واقعا خوشحالم و از کی‌روش تشکر می‌کنم. امیدوارم بهترین نتایج را با تیم ملی بگیرد. درمورد حضورم در تیم ملی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کنند من تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم.‌ با باشگاهم و جاییکه که کمک کرده رشد کنم عِرق دارم. دوست دارم پاسخ محبت‌های فولاد را بدهم. دوست ندارم یک هوادار فولاد هم ناراحت شود.»

بعد ازاین تصمیم پیش بینی می شد فدراسیون فوتبال مربی دیگری را به کارلوس کی روش پیشنهاد دهد یا اینکه کارلوس کی روش مربی ایرانی دیگری را برای حضور در کادر فنی تیم ملی انتخاب کند. حتی صحبت از علیرضا منصوریان به میان آمد اما بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال با انصراف جواد نکونام از حضور در کادر فنی تیم ملی قید جذب مربی ایرانی را زده است و تیم ملی با همین کادر به جام جهانی خواهد رفت.

کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال پیام داده است تنها گزینه مد نظر من برای حضور در کادر فنی تیم ملی جواد نکونام بود و با این تصمیم با همین کادر به کار ادامه خواهیم داد.