حاشیه دیدار دوستانه استقلال و توحید عمران‌زاده پنالتی را به کرار نداد/ انتقاد مظلومی از عمران‌زاده و تعویض لباس‌ها پشت درخت!

حاشیه دیدار دوستانه استقلال و توحید عمران‌زاده پنالتی را به کرار نداد/ انتقاد مظلومی از عمران‌زاده و تعویض لباس‌ها پشت درخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و توحید در پایان نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. در ای
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و توحید در پایان نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

در این مسابقه جابر انصاری در دقیقه 32 موفق به گلزنی شد اما این ضربه در موقعیت آفساید به دروازه حریف رفت و مردود اعلام شد.

* اعضای تیم استقلال در رختکن زمین شماره 2 لباس‌های خود را تعویض کردند اما بازیکنان تیم توحید زیر یکی از درخت‌ها البسه و پوشاک ورزشی خود را قرار دادند و پشت درخت‌ها لباس‌های خود را عوض می‌کنند.

* شاگردان پرویز مظلومی در نیمه اول این مسابقه صاحب دو ضربه پنالتی شدند. ابتدا در دقیقه 28 داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد و وقتی کرار قصد داشت ضربه را بزند عمران‌زاده به او اجازه نداد و توپ را از هافبک عراقی گرفت و مستقیما به دستان دروازه‌بان حریف کوبید اما هنگامی که داور در دقیقه 35 مجددا برای آبی‌پوشان پنالتی اعلام کرد این بار بدون دخالت عمران‌زاده جاسم کرار ضربه پنالتی را به شکل زمینی تبدیل به گل کرد.

* در اواخر نیمه اول یعقوب کریمی روی یکی از بازیکنان حریف مرتکب خطا شد اما داور به بازی ادامه داد. در این لحظه فرهاد مجیدی مربی استقلال از مدافع تیمش خواست به سمت بازیکن حریف رفته و از او عذرخواهی کند.

*در اوایل این مسابقه میلاد فخرالدینی دچار آسیب‌دیدگی شد اما پس از مداوای پزشکان به بازی ادامه داد.

* بعد از پایان نیمه اول مسابقه یعقوب کریمی با جدیدی سرمربی تیم توحید به خوش و بش پرداخت. همچنین حنیف عمران‌زاده با یکی از مربیان حریف برخورد گرمی داشت.

* بعد از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول پرویز مظلومی در میانه‌های زمین بازیکنانش را دور هم جمع کرد تا در خصوص عملکرد آنها در این نیمه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی به صورت مستقیم در خصوص ضربه پنالتی با حنیف عمران‌زاده صحبت کرد و به مدافع تیمش گفت چرا به آن شکل ضربه را خراب کرده است.

* برخلاف روزهای گذشته هوای شهر تهران خنک‌تر شده است و دیدار دو تیم بدون آفتاب و در هوای نیمه‌ابری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ