حواشی لیگ در این فصل زودتر شروع شد، چون تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند! افتخاری: خسوس به خاطر رفتارهای خودمان به ایران بازنگشت/ مدیربرنامه‌های سوراتو مانع حضور او شد

حواشی لیگ در این فصل زودتر شروع شد، چون تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند! افتخاری: خسوس به خاطر رفتارهای خودمان به ایران بازنگشت/ مدیربرنامه‌های سوراتو مانع حضور او شد

سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا مسئولان تأسیسات تا پ
سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا مسئولان تأسیسات تا پایان هفته به ما در خصوص حضور شمسایی در تیم ملی پاسخ بدهند. در واقع ما تا 21 شهریورماه برنامه خاصی برای تیم ملی نداریم و در آن تاریخ است که اردوی 3 روزه تیم ملی آغاز خواهد شد. مسئولان تأسیسات به ما قول داده‌اند که همکاری کنند و بعید می‌دانم که با حضور شمسایی در تیم ملی مخالفت کنند.

وی در مورد اینکه قرارداد شمسایی به چه نحوی خواهد بود، گفت: قرارداد او دو مرحله‌ای است یعنی در ابتدا در جام ملت‌های آسیا محک خواهد خورد و اگر تیمش موفق بود نه اینکه قهرمانی به دست بیاورد بلکه باید بازی‌های خوبی انجام دهد با او در تیم ملی به همکاری‌مان ادامه خواهیم داد در غیر این صورت برای جام جهانی یک مربی خارجی خواهیم آورد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا فرصت محک زدن برای شمسایی برای جام ملت‌ها اندک نیست، گفت: خیر، فرصت به اندازه کافی وجود دارد خسوس روزی به من گفت که اگر تیمی خود را برای مسابقات سنگین آماده می‌کند باید شبانه‌روز تمرین کند و تیم ملی هم پس از پایان لیگ این فرصت را خواهد داشت.

وی در مورد اینکه خسوس باعث شد که حضور شمسایی در تیم ملی به تعویق بیفتد گفت: به هر حال برنگشتن خسوس به رفتارهای داخلی خود ما در گذشته برمی‌گردد. احتمالاً ما به تعهدات خودمان در گذشته خوب عمل نکرده‌‌ایم و همین موضوع بهانه‌ای شد تا او به تیم ملی نیاید. شاید پیشنهادات بهتری داشته و آنجا را پذیرفته است به هر حال مربیان حرفه‌ای منافع مالی در اولویت‌شان است.حضور خسوس در ایران فایده‌ای نداشت و باید 300 میلیون تومان به او می‌دادیم و اردوهای تیم ملی هم تشکیل نمی‌شد و معطل می‌شدیم.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه نام سوراتو مطرح شد و در ابتدا گفته شد که قرارداد او از خسوس آسان‌تر است اما پس از آن مسائل مالی را علت عدم حضور او دانسته شد، گفت: در ابتدا آن حرفی را زدیم که خود سوراتو گفته بود اما وقتی پای مذاکرات جدی به میان آمد و مدیر برنامه‌های او وارد گود شد به هر حال منافع خودش را هم در نظر گرفت و رقم را بالا برد که این موضوع باعث منتفی شدن مذاکرات ما با او شد.

افتخاری در خصوص حاشیه‌هایی که در لیگ برتر به وجود آمده گفت: در گذشته حاشیه‌ها و اتفاقات از نیم‌فصل دوم و زمانی که بازی‌ها حساس می‌شد آغاز می‌شد اما اکنون به خاطر اینکه تیم‌ها قدرتمند شده‌اند و سطح بازی‌ها بالا رفته است این حواشی زودتر آغاز شده است. ما در گذشته برای بازی‌های پایانی تدابیر لازم را می‌اندیشیدیم و از کمیته انضباطی درخواست داشتیم تا ناظران‌شان را با دقت انتخاب کنند و خود ما هم ناظرانی را انتخاب می‌کردیم از این هفته هم این کار را خواهیم کرد و قطعاً اجازه نمی‌دهیم که بخواهد این حواشی به بازی‌ها لطمه بزند.

انتهای پیام/