خوشه های صنعتی جدید در شهرک های صنعتی گیلان ایجاد می شود

خوشه های صنعتی جدید در شهرک های صنعتی گیلان ایجاد می شود

رشت - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از ایجاد خوشه های صنعتی جدید در استان خبر داد. ...

طهمورث لاهوتی اشکوری عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، به تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اولویت های خود را برنامه ریزی کرده است.
وی ادامه داد: در تلاشیم تا با ایجاد خوشه های صنعتی جدید، اقدامات کارآمد و موثری را در عرصه صنعت به انجام برسانیم.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام در بخش صنعت که از سوی رهبر معظم انقلاب در 9 بند ابلاغ شده، گفت: به جهت دستیابی به این سیاست ها ، راه کارهای عملی آن نیز به صورت زیر شاخه در هر قسمت تعیین شده و شرکت شهرک های صنعتی گیلان به منظور رشد و توسعه نواحی صنعتی استان و ارتقای سطح کیفی خدمات زیربنایی مشوق های مناسب ارائه می کند.
لاهوتی اخذ حقوق انتفاع خدمات ، مطابق با دستور العمل های حق بهره برداری سالیانه ، موجبات انسجام و تعادل منطقه ای را از جمله این مشوق ها ذکر کرد که موجب انسجام و تعادل منطقه ای می شود.
رییس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: تاکنون توانسته ایم نسبت به عملیاتی کردن خوشه های چای ، زیتون و شالیکوبی به منظور هم افزایی و ارتقای صنایع مذکور اقدام کرده و در تلاشیم تا با ایجاد خوشه های صنعتی جدید اقدامات کارآمد و موثرتری را در این خصوص به انجام رسانیم.
34 شهرک صنعتی و ناحیه مصوب در گیلان فعال و 633 واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است و 12 هزار نفر در این مجموعه ها مشغول به کار هستند.ک/3
7296/695