رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس: انتخابات هیئت رئیسه شورا ساعت 11 برگزار می‌شود/ ورود با کارت‌های مخصوص

رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس: انتخابات هیئت رئیسه شورا ساعت 11 برگزار می‌شود/ ورود با کارت‌های مخصوص

محمدرضا رضوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران در سومین سال از شورای چهارم، اظه
محمدرضا رضوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران در سومین سال از شورای چهارم، اظهار داشت: این انتخابات سه‌شنبه 10 شهریور ماه و با حضور اهالی رسانه در صحن علنی شورای شهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز آقایان چمران و مسجد جامعی کاندیدای ریاست شورای شهر تهران هستند که هر دو گزینه دارای سوابق درخشانی هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شورای شهر تهران بیان داشت: در این بین مهدی چمران با 12 سال  ریاست شورای شهر و 11 سال ریاست شورای عالی استان‌ها دارای تجربیات قابل توجهی است که البته آقای مسجد جامعی نیز با توجه به سوابقی که دارند از تجربیات خوبی بهره‌مند است.

رضوی‌فرد گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است و در این راستا جلساتی با حراست شورای شهر تهران و سایر بخش‌ها برگزار شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شورای شهر تهران بیان داشت: با توجه به دستور جلسه فردا پیش‌بینی می‌شود انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران از ساعت 11 برگزار شود.

انتهای پیام/