سخنرانی پروفسور هلگه رونینگ استاد علوم ارتباطات دانشگاه اسلو در دانشگاه آزاد

سخنرانی پروفسور هلگه رونینگ استاد علوم ارتباطات دانشگاه اسلو در دانشگاه آزاد

رییس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع سخنرانی پروفسور "هلگه رونینگ"

رییس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع سخنرانی پروفسور "هلگه رونینگ" به "مطالعات رسانه ای و چالش های چشم اندازهای در حال تغییر" اختصاص دارد.
دکتر "سید وحید عقیلی" افزود: مراسم سخنرانی از ساعت 14 در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد آغاز می شود و پس از آن نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته های علوم ارتباطات می توانند در این مراسم شرکت کنند.
پبه گفته عقیلی، مراسم سخنرانی دیگری نیز در روز دوشنبه، ششم بهمن ماه برای پروفسور رونینگ در یکی دیگر از زیرمجموعه های واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ترتیب خواهد یافت که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.
پروفسور "هلگه رونینگ" تاکنون تحقیقات گسترده ای در زمینه علوم اجتماعی، ارتباطات، ادبیات و مسائل فرهنگی به انجام رسانده است.
وی عضو کمیته ملی ایبسن شناسی و رئیس "مرکز مطالعات ایبسن شناسی" است و کتاب های زیادی در این حوزه تالیف کرده است.
دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان 12 فروردین، خیابان شهید وحید نظری واقع شده است.
علمی (4)**1055 ** 1569