سمیعی، شکوری و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درگذشت میناوند را تسلیت گفتند

سمیعی، شکوری و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درگذشت میناوند را تسلیت گفتند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده فوتبال ایران تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت مدیریت و کارکنان باشگاه پرسپولیس آمده: درگذشت مهرداد میناوند چنان جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. ضایعه از دست دادن مهرداد میناوند برای فوتبال ایران اسفناک و حزن‌انگیز است؛ شخصیتی که هرگز نتوانست عشق به فوتبال، پرسپولیس و تیم ملی را پنهان کند و همواره در کنار سرخ‌ترین تیم ایران بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده: میناوند از جمع پرسپولیسی‌ها پر کشید ولی خاطرات او تا همیشه در قلب و ذهن طرفدارانش مانا است. مدیریت باشگاه پرسپولیس به خانواده پیشکسوت محبوب این باشگاه که در چند روز گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتند، تسلیت می‌گوید. همه اهالی فوتبال کشورمان در این غم بزرگ، کنار خانواده میناوند هستند تا تسلی خاطرشان باشند.