شکار شغال در دیوار چهارم

شکار شغال در دیوار چهارم

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:نمایش «شغال» به نویسندگی و کارگردانی سجاد قاطعی از اول آبان در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.
فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
نمایش «شغال» به نویسندگی و کارگردانی سجاد قاطعی از اول آبان در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

به گزارش همشهري آنلاين، «شغال» کاری از آموزشگاه آزاد سینمایی خُوَرمهر و ماجرای پسری جوان است كه ما از دلایل داشتن حس انتقام جویانه او از انسان ها آگاه می شویم. در میان ما جوانانی وجود دارند که با کینه و انتقام رشد کرده اند، اشخاصی که خود را بدشانس و بدبخت تلقی می کنند و حالا می خواهند مهره بدشانسی و بدبختی آدم های خوشبخت باشند.

این نمایش از اول آبان در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود. پوران درخشنده تهیه کننده، بهمن وخشور کارگردان هنری، سجاد قاطعی و نوا یاوریان بازیگران نمایش «شغال» هستند و دیگر عوامل آن عبارتند از روابط عمومی: محسن محمدی، طراح صحنه و اجرای دکور: سعید قاطعی، موسیقی: بهمن وخشور، مدیر تولید: شقایق شعبانی، طراح چهره پردازی: ستایش وزیری، مدیر صحنه: امید شمس آبادی، طراح لباس: سپیده سعیدی و طراح نور: شیوا احمدی.

نمایش «شغال» ساعت 22:30 در تماشاخانه دیوار چهارم به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان هاي سرپرست و فریمان، شماره ۵۴۴ به صحنه می رود.